Bleh, Rotterdam Zuidquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:21 schreef princem het volgende:
Rotterdamzuid staan veel appartementen voor 50 a60k (funda )
Ik heb zelf een middag daar gekeken en vond t best woonbaar.
In niet-makelaars-taal zijn dit natuurlijk gewoon vergane jaren 50 flats.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:21 schreef princem het volgende:
Op zich niet slecht. Gewoon cash aftikken, geen gezeik met hypotheken enzo..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:21 schreef princem het volgende:
Hoe zit het met de werkgelegenheid daar?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef deaarde het volgende:
Verder... Tk woon al mij hele leven in Limburg en ik zou voor geen goud ooit naar de randstad willen , het is mooi hier , veel ruimte , veel rust , heuvels , velden , prachtige vergezichten , goedkopere huizen en een zacht klimaat
Toevallig ging de National Geographic van oktober in op krimpgebieden en de woningmarkt aldaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef RemcoDelft het volgende:
...Er is geen enkele reden om die weilanden daar te hebben, landbouw kan prima in krimpgebieden.
...
Ja, zo kan ik alles wel mooi praten. Als je alle Helmonders uit Helmond haalt is het er ook prima wonen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef deaarde het volgende:
Verder... Tk woon al mij hele leven in Limburg en ik zou voor geen goud ooit naar de randstad willen , het is mooi hier , veel ruimte , veel rust , heuvels , velden , prachtige vergezichten , goedkopere huizen en een zacht klimaat
Heerlen is van 1900-1970 gedomineerd door immigratie: Handjes voor in de koel.quote:Op zondag 4 december 2011 02:41 schreef oh-oh het volgende:
Haha, nou, dat gewoon Nederlands met zwaaaaaaar accent van de echte Heerlenaar is zelfs voor andere Limburgers vaak niet te volgen hoor, Hoe kom je erbij dat ze in Heerlen minder dialect zouden spreken dan in de rest van Limburg?
In een aflevering van Puberruil hadden ze ook eens een meisje uit Heerlen, wel bijzonder charmant dat accentjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je kan ze alleen niet verstaan
Je nieuwe burenquote:. Ze is opgegroeid tussen allemaal grote broers, ze is dan ook echt het oogappeltje van haar vader. In zijn ogen kan ze weinig verkeerd doen. Ze is pittig, en heeft vaak moeten knokken voor zichzelf. Het is geen doorsnee familie daar in Limburg; haar beide ouders zijn werkloos terwijl haar broer Steven gehandicapt is. Een andere broer van Priscilla zit op dit moment in de gevangenis in Duitsland, terwijl er ook een broer net vrijgelaten is omdat hij - volgens zijn ouders - 'meestal dingen doet voordat hij nadenkt.' Priscilla gaat niet veel uit en is fel tegen drugs, omdat ze gezien heeft wat dat met haar broers heeft gedaan. Het liefst zou ze later kapster worden.
Damned, wat een hockey trutje die Merel. Nep, nep, nep. Kijk mij 'ns wonen in een ideaal huis, ideal gezin (maar toch niet zo ideaal met gescheiden ouders), ideaal (stoere) vriend, en vooral ik ben ideaalquote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In een aflevering van Puberruil hadden ze ook eens een meisje uit Heerlen, wel bijzonder charmant dat accentje![]()
[..]
Je nieuwe buren
http://puberruil.kro.nl/s(...)everingen/23-09-2008
Als die mensen representatief waren voor Heerlen, dan zou de bevolking daar niet vergrijzen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In een aflevering van Puberruil hadden ze ook eens een meisje uit Heerlen, wel bijzonder charmant dat accentje![]()
[..]
Je nieuwe buren
http://puberruil.kro.nl/s(...)everingen/23-09-2008
Op Hyves zag ik dat Prusillah nu een vriend met grote tatoo in zijn nek heeftquote:Op maandag 5 december 2011 07:54 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Damned, wat een hockey trutje die Merel. Nep, nep, nep. Kijk mij 'ns wonen in een ideaal huis, ideal gezin (maar toch niet zo ideaal met gescheiden ouders), ideaal (stoere) vriend, en vooral ik ben ideaal![]()
Maar goed, toen zag ik die ouders van Priscilla
Nee, en dat ligt niet aan je avatarquote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op Hyves zag ik dat Prusillah nu een vriend met grote tatoo in zijn nek heeft
Jammer want het is best een leuke meid, een andere omgeving een zij was heel anders terecht gekomen..
Dan krijgen ze in Heerlen meer ruimte: http://maps.google.nl/map(...)WQ&cbp=12,325.4,,0,0quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amsterdamse krachtwijk:
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,313.63,,0,1.03
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |