Dat zou wel een aparte twist zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan woonde ze toch zeker wel in bij de huisbaas? Die van mij woont ergens anders hoor. Dan zou ie zich hier in de hal even snel hebben moeten uitkleden ofzo.
Euh nee, die woonde niet in bij de huisbaas. Die had een eigen huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan woonde ze toch zeker wel in bij de huisbaas? Die van mij woont ergens anders hoor. Dan zou ie zich hier in de hal even snel hebben moeten uitkleden ofzo.
Raap me opquote:
Teh fackquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euh nee, die woonde niet in bij de huisbaas. Die had een eigen huis
Gelukkig is het ook nog geen etenstijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet zo zeer een slaapjetlag maar een eetjetlag... heb totaal geen honger omdat het voor mijn gevoel nu pas 6 uur 's ochtends is
Ik had al kunnen ontbijten en lunchen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook nog geen etenstijd.
als jij geen kloon bent he, zou je je dan even willen voorstellen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef De_Directeur het volgende:
Ik heb gisteren Night of Hunters geïtuned
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef De_Directeur het volgende:
Ik heb gisteren Night of Hunters geïtuned
Ah wat zieligquote:
Ik ben De Directeurquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij geen kloon bent he, zou je je dan even willen voorstellen?
Uhm...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Tarsem komt in 2012 met een Snow White verhaal
!
http://www.imdb.com/title/tt1667353/
Die foto's zien er al tof uit.
Ik heb nog niets fatsoenlijks om 'm te trimmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook. Baard blijft staan. Dit weekend nog bijgetrimd.
Oh. Ok. Sorry.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm....... niet om de wijsneus uit te hangen, maar ik geloof dat ik hier al een link van had geplaatst een keer
Dus: JAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat sowiesoquote:Lijkt me leuker dan die andere Snowwhite met Twilight Bella Swan
Wat kost dat? Ben te lui om te zoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik pas gekochtWant ik heb hem ook steeds vaker staan.
Liever 5x zien dan helemaal nietquote:
..... ja, je hebt gelijkquote:[..]
Dat sowieso. Hoewel ik die ook wel zal zien vroeg of laat.
Varieert enorm. Heb nu een philips ding, niet zo duur (iets van 40) maar je hebt ook Remington's van 150 of zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat kost dat? Ben te lui om te zoeken.
Ja, ik heb ook een Remmington tondeuze. Maar het moet gewoon trimmen op 2 of 3mm ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Varieert enorm. Heb nu een philips ding, niet zo duur (iets van 40) maar je hebt ook Remington's van 150 of zo.
Uhuh, maar ik heb niet zo veel geld overquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me nogal variëren. Je zal best goedkope baardtrimmers hebben, en ook hele dure.
Heb je ook een ruig baardje dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
* Breezerslet17 gaat nog even een dagje niet scheren.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Verbaast me nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Steve het volgende:
Terra Nova, dat vond ik zo slecht dat ik na de pilot al gestopt ben met kijken.
Ik vond het potentie hebben hoor. Jurassic Park meets Lost. En Lost vond ik erg leuk, net als Jurassic Park. Maar dit zag er gewoon niet zo goed uit als ik van zo'n miljoenenserie verwacht en het was ook nog slecht geschreven én geen boeiende karakters. Kon me niet bekoren.quote:
Schaamstreek telt niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Een sinasappelhuidje is anders heul nie zo mooi hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel een lieve uitdrukking. Ookal snap ik 'm niet. Mijn middelste sinaasappeltje
.
Daar moet je dan wel eerst haar hebben toch?quote:
Ow, en dat raadde mijn ex me zondag aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:43 schreef Steve het volgende:
Terra Nova, dat vond ik zo slecht dat ik na de pilot al gestopt ben met kijken.
True, maar geen idee of dit van toepassing is op het lijdend voorwerp.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel eerst haar hebben toch?
Uitmaken. Hij komt veel te dichtbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Vriendje vroeg of ik zijn huissleutel wilde hebben.
JAMAAR!!!!!!!!!!!!!
Heeft ie de jouwe al?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Vriendje vroeg of ik zijn huissleutel wilde hebben.
JAMAAR!!!!!!!!!!!!!
Ik stofzuig niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Handig, kan je stofzuigen als ie met de mannen op stap is.
Ja daaaagquote:
Én spraytan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen bedoelt met een Orange gewoon een Oranje-liefhebber, dus fan van Maxima én voetbal
Oh, moet ik de mijne ook teruggeven dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaag![]()
Die heeft m'n poets niet eens.
Ik stuur het mailtje wel aan je door.....jij snapt hem en dat maakt jou de ware voor hem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen bedoelt met een Orange gewoon een Oranje-liefhebber, dus fan van Maxima én voetbal
Dat je dat kent.quote:
Kun je ook deuren mee openen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor zijn creditcard.
Heb jij dat nodig dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou eerder gaan voor zijn creditcard.
Ik ook. Eigenlijk pas sinds ik een paar keer Miranda Hart gezien heb bij de Graham Norton showquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat je dat kent.. Ik vind die serie in alle flauwheid best leuk.
.
Jouw kennende heb je dat doorgestuurd aan iedereen. Want ik herken dit ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat je dat kent.. Ik vind die serie in alle flauwheid best leuk.
.
En goede lijntjes mee leggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je ook deuren mee openen.
Graham Norton.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Eigenlijk pas sinds ik een paar keer Miranda Hart gezien heb bij de Graham Norton show.
Ik niet. Kan goed voor mezelf zorgenquote:
Oh, je hebt nog niet zijn financiële administratie even doorgelicht?quote:
Hij heeft nu de sleutel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh, je hebt nog niet zijn financiële administratie even doorgelicht?.
De sleutel van je ex?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb laatst zowaar een sleutel van mijn bos gehaald en man man man, wat voelt de bos opeens licht aan.
Om het verhaal niet nodeloos ingewikkeld te maken, ja.quote:
Vertel meer, de interesse is gewekt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om het verhaal niet nodeloos ingewikkeld te maken, ja.
Vooral als de sleutelhanger een velg is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:18 schreef Steve het volgende:
Als je met ruzie uit elkaar gaat, is het wel een mooi voorwerp om mee te gooien, komt goed hard aan. Denk ik.
Dat lijkt me wel iets om even te bespreken jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedenk me net dat ik "ja"heb gezegd op de vraag of mijn ex mag blijven logeren vrijdag.... maar dat dat dan het weekend is dat vriendje aan 't racen is in Assen. Hmmz. Niet dat het ècht nodig is, maar zometeen toch maar ff vragen of ie t daar mee eens is.
Mja, wat is een nachtje met je ex als je met diezelfde ex een maand naar Australië gaatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iets om even te bespreken ja
O jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, wat is een nachtje met je ex als je met diezelfde ex een maand naar Australië gaat.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien een keer proberen.
Mari van de Ven dus ook niet meerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zou het zelf niet waarderen als mijn ex zou blijven slapen.
*kijkt naar voet* Nee, geen kogelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zou mijn kop eraf worden gebeten als ik zou voorstellen dat mijn ex een avondje komt logeren
Die man is toch al mishandeld door de plastisch chirurg?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mari van de Ven dus ook niet meer
http://www.telegraaf.nl/p(...)andeld___.html?p=2,1
ik dacht door moeder natuurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die man is toch al mishandeld door de plastisch chirurg?
had hij maar ook niet naar Doktor Robert moeten gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Ang3l het volgende:
Ook, maar toen ie dat recht probeerde te zetten pakte het nog slechter uit
die hangen in het Noord Brabants Museum in Den Bosch, net om de hoek van de zaak van Mariquote:
Ik denk dat het heel erg afhangt van de relatie waar je in zit, de betreffende ex en wat voor persoon je zelf bent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:52 schreef Steve het volgende:
Ik zou het denk ik ook niet bijzonder waarderen als een ex zonder mijn bijzijn bleef slapen.
Da's denk ik wel de beste beschrijving jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg afhangt van de relatie waar je in zit, de betreffende ex en wat voor persoon je zelf bent.
Ik vind het een enge man. maar dat vind ik eigenlijk altijd wel van "Dat soort mannen". Daar valt dan een Maik de Boer ook onder.quote:
Maar waarom zou heet in jouw situatie dan niet kunnen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's denk ik wel de beste beschrijving ja
Schijnt best een aardige man te zijn. Maar ik vind dat hele voorkomen zo engquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij Maik de Boer krijg ik altijd het idee dat hij anders wordt neergezet dan dat hij is.
• Is je vriend een jaloers wijf dat verlatingsangst heeft?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou heet in jouw situatie dan niet kunnen?
• Wil je ex nog iets van je?
• Wil jij nog iets van je ex?
• Vetrouwt je huidige vriend hem niet?
• Vertrouwt je huidige vriend jou niet?
Dat is inderdaad wel de media. Maar toch, ze maken het er zelf ook wel naar. Je hebt ook homo's die niet eng overkomen op TVquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bij Maik de Boer krijg ik altijd het idee dat hij anders wordt neergezet dan dat hij is.
beetje vreemd, was ook niet voorspeldquote:
O daar ben ik mee opgehouden met die onzin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
beetje vreemd, was ook niet voorspeld
ik moet zo mijn griepprik halen
Mijn vriend is zo jaloers en onzeker als de pest... ik heb overigens totaal geen contact meer met mijn exenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou heet in jouw situatie dan niet kunnen?
• Wil je ex nog iets van je?
• Wil jij nog iets van je ex?
• Vetrouwt je huidige vriend hem niet?
• Vertrouwt je huidige vriend jou niet?
Cornald Maas lijkt geen vlieg kwaad te doen maar is vaak vilein in zijn commentarenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de media. Maar toch, ze maken het er zelf ook wel naar. Je hebt ook homo's die niet eng overkomen op TV.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn vriend is zo jaloers en onzeker als de pest... ik heb overigens totaal geen contact meer met mijn exen
Ah, Erik's optie dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
• Is je vriend een jaloers wijf dat verlatingsangst heeft?
Dat is af en toe best lastig jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Niet aanvallend of zo bedoelt, maar vind je dat niet heel vervelend?
Dat ie zo onzeker en jaloers is .... ik zou voelen alsof ie mij niet zou vertrouwen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is af en toe best lastig jamaar zo lang ik het kan kanaliseren bij hem en mezelf niet tekort doe heb ik er vrede mee
Pfffquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)ijftig-kilogram.aspx
de man draagt een trui/vest als broek
zwaar geschapen...
brings up so many memoriesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
PfffIk moet er bij beide niet aan denken zeg......
schatje denk nou eens goed na, het slaat op de balzakquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Van Peter? Was die ook zo jaloers? Of was jij de jaloerse? Of had 1 van jullie ook zo'n grote balzak?
Ik was het net van plan hier neer te zetten iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
Wat een irritante banner van Contagion, het forum flippert steeds even als 'ie weer uitklapt...
Morgen weer weg..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
Wat een irritante banner van Contagion, het forum flippert steeds even als 'ie weer uitklapt...
Je huidige vriend is toch ook hetero?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kijkt naar voet* Nee, geen kogel
Ik heb nooit zo dat hele exen-drama gedoe gehad. Ik kan met de meeste exen (niet dat het er zoveel zijn, 4 of zo) nog best goed door 1 deur en eentje (Tim) zit ook nog in de vriendengroep. Die gaat mee naar Lowlands etc en die zie ik nog wel eens.
Snap nooit zo waarom dat een probleem zou moeten zijn. Een ex is niet voor niets een ex geworden. Tenzij er nog unresolved issues zitten ergens zou er toch niets aande hand moeten zijn. Ik heb geen interesse meer in hem op dat gebied, hij (hopelijk) ook nier meer bij (want hij is hetero nu).
Ik snap hem, maar ik vond hem zo vergezocht dat ik dacht dat er wellicht iets anders achter zatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje denk nou eens goed na, het slaat op de balzak
Het is al wegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef Steve het volgende:
Ach, monogamie is een over-rated door religie en cultuur opgelegd dogma. Homo's hoeven zich daar niets van aan te trekken.quote:
Of uitstekend met je exen overweg kunnen blijven gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Gewoon geen exen hebben. Ook geen problemen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of uitstekend met je exen overweg kunnen blijven gaan.
Of 260km verderop gaan wonen. *check*
Of finaal elk contact met ze breken *check*
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet meer gestalkt sinds de laatste keer in de pannman zit nu in Barcelona.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of uitstekend met je exen overweg kunnen blijven gaan.
Of 260km verderop gaan wonen.
Of finaal elk contact met ze breken
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
He, en dan zie je opeens dat Emma Pillsbury uit Glee een klein rolletje in Six feet under heeft(ik heb vandaag echt veel te veel afleveringen gekeken
!).
Zoals David als Dexterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef Steve het volgende:
. Ik vind het vaak wel apart om mensen die je heel lang in een bepaalde rol hebt gezien ineens in een andere serie op te zien opduiken. Even wennen vaak.
En Patricia Clarkson, Kathy Bates en Mena Suvariquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al de halve cast van Greys Anatomy voorbij zien komen ook.
Ze zat maar in één aflevering. Op een gegeven moment heeft die vrouw van Frederico een au pair (die een dakloos persoon mee naar huis neemt). Die au pair dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die serie is voor mij van voor Glee en Heroes, dus ik kende haar nog niet
Wat was ze dan?
En Zachery Quinto die van Sylar naar Spock gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Patricia Clarkson, Kathy Bates en Mena Suvari
Ben hem nu pas aan het luisteren. Hmmz. Groeiplaat denk ikquote:
mag je 29 okt met crew eten en feesten ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:32 schreef Ang3l het volgende:
ZoFf Dynamo, Eindhovens Dagblad, winkelstraten en de TUE op z'n kop gezet met De Club
10 Minute DJ partyyyyyyy!!!
klagen bij mini marc van het huis niet zinvol omdat het franchise is en geen filiaal ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik ben pissig.
ZO!
Want........... en misschien kan Steve me wel van dienst zijn
Ik heb in Dec 2008 een bril gekocht bij Het Huis. Super duur, want ik heb -8 dus die moeten speciaal geslepen worden etc. Toen ik heb kreeg keek ik er heel raar doorheen. De dag erna terug gegaan en wat bleek.... hij was te lang onder de föhn geweest (doen ze om de bril te kunnen buigen) en de ontspiegelingslaag was gebarsten. Oké, dom van het meisje wat dat had gedaan dus... hoppa, nieuwe glazen.
Nu, 2,5 jaar later, ben ik zaterdag teruggeweest naar Het Huis omdat de bril steeds van mijn neus gleed. Of ze hem even konden bijbuigen. Tuurlijk, geen probleem. Weer in die föhn etc. Zat een stuk beter. Nou heb ik vandaag die bril weer op en ik zie een vlek voor m'n ogen. Poets poets... gaat niet weg. Kijk ik goed, zie ik dat die laag weer aan het afbladderen is. Wel godverdomme!!!
Net terug geweest naar Het Huis. Toevallig was dat meisje er weer wat hem gebogen had, dus ik uitleggen "Volgens mij is er weer wat misgegaan met die föhn". Zij maar bij hoog en laag zweren dat ze alleen de poten verwarmd had en niet de glazen. Ja, het zal allemaal best, maar wel ERG vreemd dat het nu 2x is nadat ie in dat ding is gegaan he? Bovendien... dit was ECHT nog niet voordat ik hier zaterdag langskwam... anders was het mij met kijken, en jullie met poetsen echt wel opgevallen. Ik bedoel... je ziet het nu ook meteen dat het de ontspiegelingslaag is! "Ja... ja... kopt, maar.... ja, er zit maar 2 jaar garantie op de glazen en deze is van Dec 2008 en dus 2,5 jaar oud al zeker".
Uh.. pardon? JULLIE slopen hem en jullie gana het op MIJN garantie gooien? "Ja, uh... ja dit kan ik echt niet meer terug sturen naar de fabriek want ze zijn meer dan 2jr oud". WTF?! "Ja we weten het goed gemaakt... doen we 50-50. Wij betalen de helft.". WTF!? Zeg doe eens normaal... dat slaat toch nergens op?
En uiteindelijk loop je daar dna weg (ik bedoel, ik heb een bril nodig... ik heb -8.0! Ik ben afhankelijk!" met de deal dat ze maar 1 glas vervangen (de ander had het maar ene heel klein beetje en niet in mijn gezichtsveld" en dat zij dus dat andere glas betalen.
Maar dit slaat toch werkelijk waar nergens op?! Ik heb (denk ik) geen poot om op te staan omdat ik niet kan bewijzen dat ze de glazen warm heeft gemaakt en haar woorden zijn dat ze dat niet gedaan heeft. Maar wel ERG toevallig dat ik hetzelfde had bij aanschaf... en dan 2,5 jaar helemaal geen last... en zodra ik weer terugkom voor buigen, HOPSA meteen weer!
Wat een service zeg.....
Dat is aan anderen om te bepalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij bent de uitzondering op die regel ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik ben pissig.
ZO!
Want........... en misschien kan Steve me wel van dienst zijn
Ik heb in Dec 2008 een bril gekocht bij Het Huis. Super duur, want ik heb -8 dus die moeten speciaal geslepen worden etc. Toen ik heb kreeg keek ik er heel raar doorheen. De dag erna terug gegaan en wat bleek.... hij was te lang onder de föhn geweest (doen ze om de bril te kunnen buigen) en de ontspiegelingslaag was gebarsten. Oké, dom van het meisje wat dat had gedaan dus... hoppa, nieuwe glazen.
Nu, 2,5 jaar later, ben ik zaterdag teruggeweest naar Het Huis omdat de bril steeds van mijn neus gleed. Of ze hem even konden bijbuigen. Tuurlijk, geen probleem. Weer in die föhn etc. Zat een stuk beter. Nou heb ik vandaag die bril weer op en ik zie een vlek voor m'n ogen. Poets poets... gaat niet weg. Kijk ik goed, zie ik dat die laag weer aan het afbladderen is. Wel godverdomme!!!
Net terug geweest naar Het Huis. Toevallig was dat meisje er weer wat hem gebogen had, dus ik uitleggen "Volgens mij is er weer wat misgegaan met die föhn". Zij maar bij hoog en laag zweren dat ze alleen de poten verwarmd had en niet de glazen. Ja, het zal allemaal best, maar wel ERG vreemd dat het nu 2x is nadat ie in dat ding is gegaan he? Bovendien... dit was ECHT nog niet voordat ik hier zaterdag langskwam... anders was het mij met kijken, en jullie met poetsen echt wel opgevallen. Ik bedoel... je ziet het nu ook meteen dat het de ontspiegelingslaag is! "Ja... ja... kopt, maar.... ja, er zit maar 2 jaar garantie op de glazen en deze is van Dec 2008 en dus 2,5 jaar oud al zeker".
Uh.. pardon? JULLIE slopen hem en jullie gana het op MIJN garantie gooien? "Ja, uh... ja dit kan ik echt niet meer terug sturen naar de fabriek want ze zijn meer dan 2jr oud". WTF?! "Ja we weten het goed gemaakt... doen we 50-50. Wij betalen de helft.". WTF!? Zeg doe eens normaal... dat slaat toch nergens op?
En uiteindelijk loop je daar dna weg (ik bedoel, ik heb een bril nodig... ik heb -8.0! Ik ben afhankelijk!" met de deal dat ze maar 1 glas vervangen (de ander had het maar ene heel klein beetje en niet in mijn gezichtsveld" en dat zij dus dat andere glas betalen.
Maar dit slaat toch werkelijk waar nergens op?! Ik heb (denk ik) geen poot om op te staan omdat ik niet kan bewijzen dat ze de glazen warm heeft gemaakt en haar woorden zijn dat ze dat niet gedaan heeft. Maar wel ERG toevallig dat ik hetzelfde had bij aanschaf... en dan 2,5 jaar helemaal geen last... en zodra ik weer terugkom voor buigen, HOPSA meteen weer!
Wat een service zeg.....
Gelukkig heb ik een schijthekel aan Wordfeud.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:36 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Volgens mij is Wordfeud nog gayer dan Grindr.
Taffesspel. Ik krijg alleen maar kutletters, en ik zuig erin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef Vlarp het volgende:
Ja, Tomasso wilt nooit Wordfeuden met me.
Moet je er ook aan zuigen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Taffesspel. Ik krijg alleen maar kutletters, en ik zuig erin.
Echte mannen hebben een BB natuurlijk. (ik moet er nog eentje kopen).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Vlarp het volgende:
Ja, dan heb je een Android of Apple telefoon.
Want daar vind je alleen jongens die al kunnen lezen en schrijven?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een schijthekel aan Wordfeud.
Heej Roel, als je als kloon anoniem wil blijven moet je wat minder herkenbaar profilerenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Want daar vind je alleen jongens die al kunnen lezen en schrijven?
We wachten af.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:42 schreef Steve het volgende:
Dan zal het zonnetje in huis ook maar even wat posten.!
Komt dat vaker voor, zo'n beschadiging (en dan niet door dat föhnen)? Ik heb dat in al die jaren dat ik een bril heb nog nooit gehad... Valt zoiets erg op? En hoe groot is de kans dat in 4 dagen tijd zoiets kan gebeuren? Als het een opticien op moet vallen, zou het iig al ná het föhnen gebeurd moeten zijn. Maar zo'n laag zal ook wel beschadigen door verkeerd gebruik van een bril (poetsen, verkeerd om neerleggen etc)? Dan blijft het toch een beetje jouw woord tegen het hare... Als het echt door het föhnen komt moeten ze de glazen gewoon vervangen natuurlijk, maar ja bewijzen dat de beschadiging het gevolg van het föhnen is, is lastig als er een tijd tussen heeft gezeten... Gewoon uitleggen dat er maar 4 dagen tussen hebben gezeten, dat er voordien niets aan de hand was, beetje stampij maken, dat helpt vaak toch wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en ik ben pissig.
(...verhaal...)
Of je neemt lenzen / laat je laseren. Maar een bril is wel übergeekycute.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Steve het volgende:
En brillenglazen zijn inderdaad echt duur als je behoorlijk sterke hebt en geen jampotglazen wil..
Ik heb het in ruim 25 jaar 2x meegemaakt. Beide keren bij deze opticien. Beide keren nadat het in die föhn ging en beide keren bij hetzelfde personeelslid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Komt dat vaker voor, zo'n beschadiging (en dan niet door dat föhnen)? Ik heb dat in al die jaren dat ik een bril heb nog nooit gehad...
In het begin niet. Het is een soort "folie" op je bri;. Dat barst, en dat bladdert dan af. Het wordt dus steeds erger. Vandaar dat ik het zaterdag niet meteen merkte, maar vanochtend dus wel. En ja, nu is het héél goed te zien aan de bril.quote:Valt zoiets erg op?
Voor het föhnen was het niet, want ik heb die bril vaak op en je ziet het nu echt heel goed als je er doorheen kijkt. En je ziet het als je naar de glazen kijkt. Dat zou opvallen.quote:En hoe groot is de kans dat in 4 dagen tijd zoiets kan gebeuren? Als het een opticien op moet vallen, zou het iig al ná het föhnen gebeurd moeten zijn.
Dat is mij in 25 jaar echt nog nooit gebeurd in ieder geval. Ik ben altijd erg zuinig op m'n bril omdat ik hem nodig heb (-8).quote:Maar zo'n laag zal ook wel beschadigen door verkeerd gebruik van een bril (poetsen, verkeerd om neerleggen etc)?
Ook als het dus 2 jaar geleden ook al bij ze gebeurd is? maar ja, bewijs dat maar dat ik toen nieuwe glazen heb gekregen. "Staat niet mee i het systeem want we hebben een nieuw systeem".quote:Dan blijft het toch een beetje jouw woord tegen het hare... Als het echt door het föhnen komt moeten ze de glazen gewoon vervangen natuurlijk, maar ja bewijzen dat de beschadiging het gevolg van het föhnen is, is lastig als er een tijd tussen heeft gezeten...
Ja dus het gaat hier echt niet over 10 EURquote:Gewoon uitleggen dat er maar 4 dagen tussen hebben gezeten, dat er voordien niets aan de hand was, beetje stampij maken, dat helpt vaak toch wel.
En brillenglazen zijn inderdaad echt duur als je behoorlijk sterke hebt en geen jampotglazen wil..
Ik heb lenzen, maar ik kan die niet heel erg vaak achter elkaar verdragen. Nu ik daglenzen heb is dta wel een stuk beter geworden, maar op het werk (PC) heb ik vaak mijn bril op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:46 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Of je neemt lenzen / laat je laseren. Maar een bril is wel übergeekycute.
Heb ik. Maar dan nog is het handig een bril te hebben, omdat (ik iig) niet elke dag lenzen in doe, omdat je geen zin hebt lenzen in te doen, je ogen geïrriteerd zijn, enz.quote:
Laseren is eng.quote:laat je laseren. Maar een bril is wel übergeekycute.
Ik vind lenzen eng. Dingetjes in je ogen, dan is nog erger dan anale seks, in mijn ogen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Steve het volgende:
[..]
Heb ik. Maar dan nog is het handig een bril te hebben, omdat (ik iig) niet elke dag lenzen in doe, omdat je geen zin hebt lenzen in te doen, je ogen geïrriteerd zijn, enz.
Laseren is idd nòg enger.quote:Laseren is eng.
Waarom heb je nou een andere account aangemaakt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:04 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik vind lenzen eng. Dingetjes in je ogen, dan is nog erger dan anale seks, in mijn ogen.
[..]
Laseren is idd nòg enger.
Dan maar geeky.
In tegenstelling tot wat je veronderstelt, heb ik geen ander account.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Waarom heb je nou een andere account aangemaakt?
geen goede linkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:33 schreef Stroekie het volgende:
Www.tonsijbenshirtloosinmisdsaigo.nl
Ik heb al gestemd
Hij kijkt alleen zo bozig de hele tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor een reclame van een cover-up product Dermablend![]()
.
[ afbeelding ]
Vind je het gek als je helemaal ondergetekend zit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kijkt alleen zo bozig de hele tijd
Zou leuker zijn als er een lief en vriendelijk kijkend persoon ineens zat
Dank!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja u ook een goede ochtend toegewenst
daar had ik ook last van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:24 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dank!
Ook al begon ie wat minder....sta je net onder de douche...stroomstoring!
Nou dan kun je nog 4 a 5 stemmen krijgen max van de gebruikers hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef yvonne het volgende:
Oudste reeks van FOK, ik vraag jullie hulp:
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Pretty please
donequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef yvonne het volgende:
Oudste reeks van FOK, ik vraag jullie hulp:
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Pretty please
ja daar kom je op een punt dat ik er inderdaad niet aan zou moeten denken om bij kaarslicht mijn lenzen moet gaan inzettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:38 schreef Yoppie het volgende:
Gelukkig had ik nog wel kaarsen in huis, dus alles maar bij kaarslicht gedaan. Is ook niet alles, maar beter dan helemaal geen licht. En rolluiken die op stroom werken en niet meer omhoog kunnen maken alles wel erg donker.
Ik moet er sowieso niet aan denken om iets in mn oog te stoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar kom je op een punt dat ik er inderdaad niet aan zou moeten denken om bij kaarslicht mijn lenzen moet gaan inzetten
een brandende kaars hoort daar in elk geval niet in thuisquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:28 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik moet er sowieso niet aan denken om iets in mn oog te stoppen
Ach, na ff oefenen kun je dat blindelings hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daar kom je op een punt dat ik er inderdaad niet aan zou moeten denken om bij kaarslicht mijn lenzen moet gaan inzetten
nou ja ik vind het een hele kunst lezen inzetten met je ogen dichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, na ff oefenen kun je dat blindelings hoor.
Lezen wel ja, lenzen kan wel in het donker, maar niet met je ogen dicht natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja ik vind het een hele kunst lezen inzetten met je ogen dicht
niet echt een flashmob, meer flashmobstylequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:56 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/video/article9712562.ece#.TqBS0VmCPnc.twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet echt een flashmob, meer flashmobstyleIk heb alleen deel 1 nog maar gezien. Afl 2 kijk ik morgenavond wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Verwacht er maar niet te veel van hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
vanavond naar de club, en na alle berichten van Ang3l zijn de verwachtingen erg hoog, heb er zin an
wel iets voor mij, maar ik moet er niet te veel van verwachtenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet te veel van hoorHet is GEEN voorstelling. Het is "iets anders". En ik vond heet interessant en het idee er achter heel... nou bijna PvdA knuffelig en idealistisch
Dus wel iets voor jou
Nee, dat hebben wij niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
Is die al zo vroeg open ja? Vanwege ontbijt service of zo?
De HEMA waar jij werkt zit op het CS toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, dat hebben wij niet.. Gewone klanten, alles kopen. Tot middernacht, dan gaan we even dicht. Doordeweeks al 6 uur open hoor.
.
Sommige mensen hebben 's ochtends vroeg al enorme zin in worst, denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Moet er niet aan denken zeg
Maar goed, soms is een 24-7 economie wel handig
Niet echt. Wel hotdogs of broodjes kip-bacon-ei. Maar voornamelijk koffie+croissants.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:24 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben 's ochtends vroeg al enorme zin in worst, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |