Dat zou wel een aparte twist zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan woonde ze toch zeker wel in bij de huisbaas? Die van mij woont ergens anders hoor. Dan zou ie zich hier in de hal even snel hebben moeten uitkleden ofzo.
Euh nee, die woonde niet in bij de huisbaas. Die had een eigen huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dan woonde ze toch zeker wel in bij de huisbaas? Die van mij woont ergens anders hoor. Dan zou ie zich hier in de hal even snel hebben moeten uitkleden ofzo.
Raap me opquote:
Teh fackquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euh nee, die woonde niet in bij de huisbaas. Die had een eigen huis
Gelukkig is het ook nog geen etenstijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb niet zo zeer een slaapjetlag maar een eetjetlag... heb totaal geen honger omdat het voor mijn gevoel nu pas 6 uur 's ochtends is
Ik had al kunnen ontbijten en lunchen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook nog geen etenstijd.
als jij geen kloon bent he, zou je je dan even willen voorstellen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef De_Directeur het volgende:
Ik heb gisteren Night of Hunters geïtuned
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef De_Directeur het volgende:
Ik heb gisteren Night of Hunters geïtuned
Ah wat zieligquote:
Ik ben De Directeurquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als jij geen kloon bent he, zou je je dan even willen voorstellen?
Uhm...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Tarsem komt in 2012 met een Snow White verhaal
!
http://www.imdb.com/title/tt1667353/
Die foto's zien er al tof uit.
Ik heb nog niets fatsoenlijks om 'm te trimmenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook. Baard blijft staan. Dit weekend nog bijgetrimd.
Oh. Ok. Sorry.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm....... niet om de wijsneus uit te hangen, maar ik geloof dat ik hier al een link van had geplaatst een keer
Dus: JAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat sowiesoquote:Lijkt me leuker dan die andere Snowwhite met Twilight Bella Swan
Wat kost dat? Ben te lui om te zoekenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik pas gekochtWant ik heb hem ook steeds vaker staan.
Liever 5x zien dan helemaal nietquote:
..... ja, je hebt gelijkquote:[..]
Dat sowieso. Hoewel ik die ook wel zal zien vroeg of laat.
Varieert enorm. Heb nu een philips ding, niet zo duur (iets van 40) maar je hebt ook Remington's van 150 of zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat kost dat? Ben te lui om te zoeken.
Ja, ik heb ook een Remmington tondeuze. Maar het moet gewoon trimmen op 2 of 3mm ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Varieert enorm. Heb nu een philips ding, niet zo duur (iets van 40) maar je hebt ook Remington's van 150 of zo.
Uhuh, maar ik heb niet zo veel geld overquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat lijkt me nogal variëren. Je zal best goedkope baardtrimmers hebben, en ook hele dure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |