Geen mooie tas?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:15 schreef Susie het volgende:
Ben ook blij dat ik de cadeautjes thuis moest uitpakken... stel dat ik daar op kantoor had gezeten en dit uitgepakt had??Weet niet of ik mijn mond had kunnen houden hoor!
Haha ja dat is lastig, ik kreeg voor LJ een cadeautje, was het een zelf gemaakt pakje die ik vroeger mn pop niet eens zou aantrekken zo ontzettend lelijk en mislukt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:15 schreef Susie het volgende:
Ben ook blij dat ik de cadeautjes thuis moest uitpakken... stel dat ik daar op kantoor had gezeten en dit uitgepakt had??Weet niet of ik mijn mond had kunnen houden hoor!
Nope, kiek maar even op de laatste pagina in het vorige topic... tenzij jij hem heel mooi vind, mag je hem zo hebben van mij hoor!quote:
Meestal reageer met: "goh, wat apart" of iets dergelijks. Bij de cadaeautjes zaten ook rompertjes, van de HEMA, maar dan de variatie voor een jongetje! Waarom doen mensen dat? Ik heb nergens gezegd dat het een jongetje zou worden.... maar gelukkig zag je dat het HEMA was, dus kon ik het zelf omruilen voor de meisjes variant, want wel erg leuk verder! Maar die tasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Haha ja dat is lastig, ik kreeg voor LJ een cadeautje, was het een zelf gemaakt pakje die ik vroeger mn pop niet eens zou aantrekken zo ontzettend lelijk en mislukt.
En dan moet je natuurlijk wel dankbaar zijn en dankjewel zeggen en niet laten merken dat t verschrikkelijk is.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:23 schreef Fee-nix het volgende:
O inderdaad Susie... hou dan je gezicht maar eens in de plooi. 'Ooooo wat schattig.....' Hihi. Ik moest ook lachen om die opmerking van Kuukske 'misschien heb je er een band mee'
. Ik zie het gelijk voor me: 'ach, lief, lelijk tasje, wil niemand je dan hebben? Kom maar bij Susie, ik zal wel goed voor je zorgen hoor...'
Haha, sorry hoor, volgens mij draaf ik een beetje door.
Hehehe, leuk TJ!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
Hej MissJones![]()
![]()
Een pakje is nog akeliger een tas kan je nog eens makkelijker "kwijtraken"![]()
Susie wat een oerlelijke tas heb je toch gekregen![]()
Nou ik ga dan toch zo'n tas bestellen.is die Luiertas van Fee-nix echt handiger met benodigde vakjes en zo dan bijvoorbeeld zo'n soort zelfde grote messengertas van diezelfde site?
Ik ben toch wel blij dat ik niet gek ben en iedereen het een heerlijke lelijke tas vind!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:32 schreef Kyara het volgende:
Oh Susie, wat een lelijke tas!
Wij hebben een luiertas bij de kinderwagen gekregen maar die is eigenlijk ook best lelijk. Dus ik ga denk ik ook zo'n naam tas bestellen.![]()
Handig PoezebeestMIjn moeder kocht vooral neutraal en een beetje lichtblauw met het idee dat lichtblauw voor een meisje ook prima kan (roze en bloemetjes voor een jongetje dan wat minder). Daar had ze dan wel weer een punt.
Jeeeeeequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:32 schreef Kyara het volgende:
Wij hebben een luiertas bij de kinderwagen gekregen maar die is eigenlijk ook best lelijk. Dus ik ga denk ik ook zo'n naam tas bestellen.![]()
Ik vind je tas echt graflelijk. Wat een gedrocht. Bah.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat ik niet gek ben en iedereen het een heerlijke lelijke tas vind!![]()
En TJ; hoe raak je een tas kwijt dan? Dat is mij echt nooit overkomen.
Ik vind lichtblauw voor een meisje wel kunnen, als ze al iets ouder is. Ik bedoel als je nog niet goed ziet of het een jongetje of een meisje is, dan zou ik niet voor lichtblauw gaan.
Ligt er aan waar mee je het combineert. Een lichtblauw broekje met een roze/blauw/geel bloemetjes shirtje lijkt me toch vrij duidelijk (ik noem maar wat).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef Susie het volgende:
Ik bedoel als je nog niet goed ziet of het een jongetje of een meisje is, dan zou ik niet voor lichtblauw gaan.
omg je brengt me op ideeenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:38 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben nu online dat "in-de-plaats-van-beschuitjes"aan het uitzoeken.
Zodat mijn vriend straks niet met lege handen op zijn werk verschijnt![]()
Ik hou zelf niet van beschuit met muisjesen al dat gedoe, beschuit mee, muisjes mee, boter mee en dan nog smeren ook.
Dus ik dacht aan zoiets, chocolaatjes![]()
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Een heerlijke luxe bonbonlollie; marsepein van echte amandelen met een laagje pure chocolade, versierd met roze of blauwe muisjes. Een echt genot voor de echte marsepeinliefhebber.
Of deze
[ afbeelding ]
Ik zit nog te twijfelen welke ik zou kiezen
Pff keuzes keuzes, lastig lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |