quote:Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Baby-neushoorntjes zijn trouwens echt té schattig he
[ afbeelding ]
Jonge dieren zijn natuurlijk wel soepeler en uitbundiger dan de volwassenen. Hier is een leuk clipje van een huppelend neushoornjong:quote:Het neushoornverblijf is in gereedheid gebracht voor het kleine neushoorntje. Zo is het binnenbad toegankelijk gemaakt, want die was wel erg steil. Daarnaast is er nu een lekker zachte rubbere vloer. Ook is de omheinig afgeschermd want kleine neushoorntjes zijn echte klimmers!
Zelden zo gay op iets gereageerd, maar nu moet het:quote:Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef Teslynd het volgende:
Hoe is het mogelijk: neushoorntjes kunnen klimmen
[..]
Jonge dieren zijn natuurlijk wel soepeler en uitbundiger dan de volwassenen. Hier is een leuk clipje van een huppelend neushoornjong:
Oh...quote:Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef Teslynd het volgende:
Hoe is het mogelijk: neushoorntjes kunnen klimmen
[..]
Jonge dieren zijn natuurlijk wel soepeler en uitbundiger dan de volwassenen. Hier is een leuk clipje van een huppelend neushoornjong:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelden zo gay op iets gereageerd, maar nu moet het:
![]()
![]()
![]()
Ik denk het niet, ze zit in Amersfoortquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Ireth het volgende:
Het is toch net een jonge hond!
Toevallig hebben we kaartjes liggen voor de Beekse Bergen, dus ben heel benieuwd of we hem in het echt gaan zien als we gaan!
Ze had het over neushoorn Dounia en Sam.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze zit in Amersfoort
Psiesquote:Op donderdag 17 november 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had het over neushoorn Dounia en Sam.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Baby-neushoorntjes zijn trouwens echt té schattig he
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |