Ik heb toevallig vorige week een docu gezien over neushoorns die van een soort van opvangcentrum naar een reservaat gingen, daar kregen ze ook takken te eten, schijnt bij het normale menu te horen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:54 schreef Teslynd het volgende:
Mij viel op dat ze sinds kort ook takken krijgt. Soort bijtring tegen de pijn?
Ik zie die takken pas sinds het weekend, terwijl je zou denken dat de grote grazers buiten zelf wel wat takken zouden plukken. Daarom vroeg ik me af of ze het ergens om gedaan hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:58 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week een docu gezien over neushoorns die van een soort van opvangcentrum naar een reservaat gingen, daar kregen ze ook takken te eten, schijnt bij het normale menu te horen.
Geen idee of het als bijtring bedoelt is![]()
op cam 1 zie je ze helemaal niet, ik d8 ff kijken op de andere cam ik schrok me doodquote:Op woensdag 16 november 2011 04:03 schreef jcdragon het volgende:
Muizen. Ik had er eerst niet eens opgelet.
Op een plaatjes zijn ze moeilijker te zien. Maar als je ze ziet bewegen ...
Dat zag ik haar laatst ook doen, maar toen bleek dat ze gewoon even moest poepen hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:30 schreef Miendientje het volgende:
Leuk on te kijken. Ze lijkt nu trouwens wat onrustig te staan wiebelen de hele tijd.
quote:Neushoorn Sam geboren in Beekse Bergen
HILVARENBEEK - In safaripark Beekse Bergen in Hilvarenbeek is dinsdagavond een neushoorn geboren. Moeder Dounia baarde een zoon, die Sam is genoemd, maakte het park woensdag bekend.
Het is de tweede keer dat moeder Dounia, die zelf in het Brabantse safaripark is geboren, het leven schonk aan een kalf. In 2009 zette zij een dochter op de wereld. Van alle vrouwelijke neushoorns die in dierentuinen zijn geboren, zorgt slechts een kwart voor nageslacht. Neushoorns hebben een draagtijd van 16 tot 18 maanden.
Het zal wel binnenkort gebeuren.twitter:dpamersfoort twitterde op woensdag 16-11-2011 om 16:48:24@epeterspols Morgen is wel haar uitgerekende datum! Maar we weten niet wanneer ze gaat bevallen. reageer retweet
16 tot 18 maanden?!?!? Arme beessies.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
Gisteravond is Saar haar 'collega' Dounia bevallen!
[..]
Je moet er toch serieus niet aan denken he?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
16 tot 18 maanden?!?!? Arme beessies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |