Dit. Ik was al helemaal verbaast, blijkt dat het om een neushoorn gaat!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:38 schreef Bastian het volgende:
Ow... Ik dacht Saar Koningsberger. Gelukkig. Dit is tenminste écht nieuws...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:38 schreef Bastian het volgende:
Ow... Ik dacht Saar Koningsberger. Gelukkig. Dit is tenminste écht nieuws...
Onbehaarde dieren moeten aan huidbescherming doen. Een pantserhuid is zo te zien niet voldoende.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:50 schreef Barbaaf het volgende:
En er is beeldWat heeft ze een troep op d'r rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik zag er net twee tegelijkquote:
Ik heb toevallig vorige week een docu gezien over neushoorns die van een soort van opvangcentrum naar een reservaat gingen, daar kregen ze ook takken te eten, schijnt bij het normale menu te horen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:54 schreef Teslynd het volgende:
Mij viel op dat ze sinds kort ook takken krijgt. Soort bijtring tegen de pijn?
Ik zie die takken pas sinds het weekend, terwijl je zou denken dat de grote grazers buiten zelf wel wat takken zouden plukken. Daarom vroeg ik me af of ze het ergens om gedaan hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:58 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vorige week een docu gezien over neushoorns die van een soort van opvangcentrum naar een reservaat gingen, daar kregen ze ook takken te eten, schijnt bij het normale menu te horen.
Geen idee of het als bijtring bedoelt is![]()
op cam 1 zie je ze helemaal niet, ik d8 ff kijken op de andere cam ik schrok me doodquote:Op woensdag 16 november 2011 04:03 schreef jcdragon het volgende:
Muizen. Ik had er eerst niet eens opgelet.
Op een plaatjes zijn ze moeilijker te zien. Maar als je ze ziet bewegen ...
Dat zag ik haar laatst ook doen, maar toen bleek dat ze gewoon even moest poepen hahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:30 schreef Miendientje het volgende:
Leuk on te kijken. Ze lijkt nu trouwens wat onrustig te staan wiebelen de hele tijd.
quote:Neushoorn Sam geboren in Beekse Bergen
HILVARENBEEK - In safaripark Beekse Bergen in Hilvarenbeek is dinsdagavond een neushoorn geboren. Moeder Dounia baarde een zoon, die Sam is genoemd, maakte het park woensdag bekend.
Het is de tweede keer dat moeder Dounia, die zelf in het Brabantse safaripark is geboren, het leven schonk aan een kalf. In 2009 zette zij een dochter op de wereld. Van alle vrouwelijke neushoorns die in dierentuinen zijn geboren, zorgt slechts een kwart voor nageslacht. Neushoorns hebben een draagtijd van 16 tot 18 maanden.
Het zal wel binnenkort gebeuren.twitter:dpamersfoort twitterde op woensdag 16-11-2011 om 16:48:24@epeterspols Morgen is wel haar uitgerekende datum! Maar we weten niet wanneer ze gaat bevallen. reageer retweet
16 tot 18 maanden?!?!? Arme beessies.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:58 schreef Greys het volgende:
Gisteravond is Saar haar 'collega' Dounia bevallen!
[..]
Je moet er toch serieus niet aan denken he?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
16 tot 18 maanden?!?!? Arme beessies.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Baby-neushoorntjes zijn trouwens echt té schattig he
[ afbeelding ]
Jonge dieren zijn natuurlijk wel soepeler en uitbundiger dan de volwassenen. Hier is een leuk clipje van een huppelend neushoornjong:quote:Het neushoornverblijf is in gereedheid gebracht voor het kleine neushoorntje. Zo is het binnenbad toegankelijk gemaakt, want die was wel erg steil. Daarnaast is er nu een lekker zachte rubbere vloer. Ook is de omheinig afgeschermd want kleine neushoorntjes zijn echte klimmers!
Zelden zo gay op iets gereageerd, maar nu moet het:quote:Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef Teslynd het volgende:
Hoe is het mogelijk: neushoorntjes kunnen klimmen
[..]
Jonge dieren zijn natuurlijk wel soepeler en uitbundiger dan de volwassenen. Hier is een leuk clipje van een huppelend neushoornjong:
Oh...quote:Op donderdag 17 november 2011 16:42 schreef Teslynd het volgende:
Hoe is het mogelijk: neushoorntjes kunnen klimmen
[..]
Jonge dieren zijn natuurlijk wel soepeler en uitbundiger dan de volwassenen. Hier is een leuk clipje van een huppelend neushoornjong:
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelden zo gay op iets gereageerd, maar nu moet het:
![]()
![]()
![]()
Ik denk het niet, ze zit in Amersfoortquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Ireth het volgende:
Het is toch net een jonge hond!
Toevallig hebben we kaartjes liggen voor de Beekse Bergen, dus ben heel benieuwd of we hem in het echt gaan zien als we gaan!
Ze had het over neushoorn Dounia en Sam.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze zit in Amersfoort
Psiesquote:Op donderdag 17 november 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze had het over neushoorn Dounia en Sam.
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Bluezz het volgende:
Baby-neushoorntjes zijn trouwens echt té schattig he
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Niet doen!! Je blijft kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ga zometeen ook maar voor de eerste keervia de webcam kijken.
Doe me een lolquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Het zou binnen nu en een week uur wel moeten gebeuren. Ze is zo onrustig.
*opent ook drie vensters* Goed ideequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef Ireth het volgende:
Blijven proberen, duurde even hier, maar heb ze nu alle 3 (elk in een eigen venster)
Ben al bezigquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:28 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand screenshots maken?
Ik heb geen programma daarvoor.
Ze ligt ook te roepen...quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Mja ze ligt nu echt, heeft barenspijn.
Ik voel het gewoon mee
Hoofd omhoog, strekt achterbeen, echt pijn![]()
Nou ik weet niet of jij ooit kinderen hebt gekregenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Saar.
"Het op de wereld zetten van een nieuw leven is het mooiste wat er is."
Waarom is het dan zo enorm pijnlijk en smerig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't arme beestquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Mja ze ligt nu echt, heeft barenspijn.
Ik voel het gewoon mee
Hoofd omhoog, strekt achterbeen, echt pijn![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of jij ooit kinderen hebt gekregen
Maar ik vind het echt 'oer'.Ik ben 20. Geen kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is zo pijnlijk en duurt zo lang, en dan heb je bij de bevalling ook nog eens vruchtwater, bloed, de placenta, urine, ontlasting, ... het had wel iets aantrekkelijker kunnen zijn.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:56 schreef Ireth het volgende:
Ik ga zwaar tegen mijn principe's binnen een peuk opstekenNormaal rook ik alleen buiten
Misschien heeft La Saar voor neushoooooorn *insert Bernhard sound* begrippen wel een slanke bipsquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:05 schreef Franknfurter het volgende:
Oh laat maarZe moet dr dikke reet weer eens omhoog sjouwen hoor
Heb ik niet. Vind ik onhandig.quote:
Personeel is wakker, stonden er daarstraks ook bij met een zaklamp op die neushoorngrot te schijnenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
De cam doet het hier niet meer
(En zou het personeel nou liggen ronken, of zouden ze het door hebben?)
Cam 2 doet het hier niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:11 schreef Ireth het volgende:
cam 2 is close up! Volgens mij hangt er een poot uit!
Neushoorns hebben misschien ook wel eens een stuitligging?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:12 schreef Franknfurter het volgende:
Er hangt inderdaad iets uit.. Maar is het niet zo dat bij zoogdieren de kop eerst gaat?
quote:
Inderdaad. Het lijkt niet eens op een neushoorn.quote:
Het lijkt ook van die lange slungelige achterpoten te hebbenquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt niet eens op een neushoorn.
Ik heb wel bewegend beeld en ik vraag het me ook afquote:Op zaterdag 19 november 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
Awwwwwwww
Ik heb ff geen bewegend beeld, maar beweegt de baby?
Zeker weten?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:32 schreef Elohel het volgende:
De baby beweegt. En Saar rust even uit ( of komt er n tweede)
Nou he?quote:Op zaterdag 19 november 2011 01:35 schreef Levolution het volgende:
Die Saar mag het kindje wel meer aandacht schenken.
En het is nog maar 16 minuten oud.quote:
Het is dan ook midden in de nacht en ze heeft net een jong eruit gepoept. Ze heeft haar rust wel verdiend.quote:
Of denkt ze "da's voor het eerst dat een keutel nog beweegt"?quote:
Die verzorgster is wel een probleem; Saar durft niet die kant op te gaan en de kleine gaat al kruipend op haar stem af ipv op Saar.quote:
Ja, ik ook. Maar het volgende hoogtepunt is als het gaat staan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben wel even uitgekeken. Het spannendste is voorbij.
Ik zit me ook een beetje zorgen te maken over Saarquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:16 schreef lisa het volgende:
Maar zo'n jong hoort toch binnen een half uur te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |