quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:36 schreef Rezania het volgende:
Als ik nog mod was, had ik dit topic een slotje gegeven.
Oh, want zijn quote was wel bij mij van toepassing, hihihahahohoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, want zijn quote was wel bij mij van toepassing, hihihahahoho!@!!111einz!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit diep he
Niet echt, anders had ik niet de beslissing genomen om te kappen met moddenquote:
Gr trugquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:48 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo ik ben Monopoly en ik wil even zeggen dat Computerprobleem de allerbeste user van dit forum is, alles aan hem is perfect en ik ben bang voor Computerprobleem want hij is een echte eckte man en eindbaas. Computerprobleem heeft mij, Monopoly, miljoenen malen voor schut gezet en ik durf nooit meer te praten in zijn bijzijn. Als ik dat toch doe, is dat omdat ik me groot houd, maar terwijl ik mijn post typ en reageer op een van Computerprobleems briljante, meesterlijke berichten, ben ik achter mijn computer aan het janken en zeg ik 1000x in mezelf ''ik wou dat ik computerprobleem was''. Ook schrijf ik elke dag 5000 strafregels dat ik zo slecht ben en dat computerprobleem zo goed is.
gr,
Monopoly
Ik doe Monopoly na, dat is toch de bedoeling van dit topic?quote:
grquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:48 schreef computerprobleem het volgende:
Hallo ik ben Monopoly en ik wil even zeggen dat Computerprobleem de allerbeste user van dit forum is, alles aan hem is perfect en ik ben bang voor Computerprobleem want hij is een echte eckte man en eindbaas. Computerprobleem heeft mij, Monopoly, miljoenen malen voor schut gezet en ik durf nooit meer te praten in zijn bijzijn. Als ik dat toch doe, is dat omdat ik me groot houd, maar terwijl ik mijn post typ en reageer op een van Computerprobleems briljante, meesterlijke berichten, ben ik achter mijn computer aan het janken en zeg ik 1000x in mezelf ''ik wou dat ik computerprobleem was''. Ook schrijf ik elke dag 5000 strafregels dat ik zo slecht ben en dat computerprobleem zo goed is.
gr,
Monopoly
wie?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |