Komt vast nog wel te koop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef Vendris het volgende:
Sneu dat je de BMW 1M niet kunt kopen als je die dlc code niet hebt gekregen bij pre-order..
Klopt, zal ongetwijfeld wel in een van de upcoming DLC packs zitten, blijft triest van store in kwestie welke beweren dat de code IN de doos zou moeten zitten terwijl deze dus nog plastic sealed wasquote:
Je kan ook livery's kopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Ultrakiller47 het volgende:
Heb ff een vraag. Ik weet nie als dit er is maar kun je ook ergens stickers apart downloaden of kun je alleen complete paint jobs krijgen?
U want code? Ik heb m erbij gekregen, maar die bak doet me niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:14 schreef Vendris het volgende:
Sneu dat je de BMW 1M niet kunt kopen als je die dlc code niet hebt gekregen bij pre-order..
hij zit ook in het doosje, samen met het boekjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef Vendris het volgende:
[..]
Klopt, zal ongetwijfeld wel in een van de upcoming DLC packs zitten, blijft triest van store in kwestie welke beweren dat de code IN de doos zou moeten zitten terwijl deze dus nog plastic sealed wasstraks maar eens aan de slag met de vinyls...
Nee, dat is de launch pack en track pack. Niet de BMW, of welke andere pre-order auto dan ook. Ik heb hier 2 vouchers liggen die ze bij Gamemania in eerste instantie vergeten waren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
hij zit ook in het doosje, samen met het boekje
Eerst Vendris afwachten. Hij krijgt een half uur.quote:
Hee ik heb ook bij gamemania gereserveerd maar kreeg niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee, dat is de launch pack en track pack. Niet de BMW, of welke andere pre-order auto dan ook. Ik heb hier 2 vouchers liggen die ze bij Gamemania in eerste instantie vergeten waren.
Ze zitten dus NIET in het hoesje.
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee ik heb ook bij gamemania gereserveerd maar kreeg niks
Gaat moeilijk als je doof bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.
Wat wil je er voor?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:32 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
U want code? Ik heb m erbij gekregen, maar die bak doet me niks.
Ergo, code nog niet gebruikt.
Ja ga ik doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Bellen. Dan hebben ze ze nog liggen voor je.
Ik vraag of je de 1 M coupe wil HEBBEN. Moeilijk he, lezen......quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef Vendris het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je doof bent
\
[..]
Wat wil je er voor?
Graag!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:58 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik vraag of je de 1 M coupe wil HEBBEN. Moeilijk he, lezen......
Iemand anders heeft zojuist de CR-Z EX gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
PMquote:
heuj een persoon met hetzelfde probleemquote:
edit: Nevermind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
heuj een persoon met hetzelfde probleem
Das toevallig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
heuj een persoon met hetzelfde probleem
Heb ik zojuist 2 dove mensen een auto gegeven!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:05 schreef Vendris het volgende:
[..]
Das toevallig!
Bunta-Fujiwara, van harte bedankt voor het pmen van de code, hij staat inmiddels al in de garage!!
[ afbeelding ]
Inderdaad een enorm toeval!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:08 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Heb ik zojuist 2 dove mensen een auto gegeven!?![]()
Was toeval, niet uit medelijden!!! Don't hate!
Je hebt mensen die rare dingen denken.... Maar hoe groot is de kans dat ik de (waarschijnlijk) enige dove fokkers in dit topic beide een auto geef!?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Vendris het volgende:
[..]
Inderdaad een enorm toeval!
En medelijden is natuurlijk nergens voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |