quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef o.us het volgende:
Ik hoop dat er geen mensen komen die de woordgrap niet snappen en jou gaan verbeteren.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:31 schreef o.us het volgende:
Ik hoop dat er geen mensen komen die de woordgrap niet snappen en jou gaan verbeteren.
Van Scott Forstall gaan we nog veel zien denk ik. Echt een baas is dat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef Shogo het volgende:
Eventjes dit artikel over Scott Forstall delen:
http://www.businessweek.c(...)-apple-10122011.html
Best interessant om te lezen naar mijn mening.
quote:ThomasMetz: I got my wife a new 4s and loaded up find my friends without her knowing. She told me she was at her friends house in the east village. I've had suspicions about her meeting this guy who live uptown. Lo and behold, Find my Friends has her right there.
I just texted her asking where she was and the dumb b!otch said she was on 10th Street!! Thank you Apple, thank you App Store, thank you all. These beautiful treasure trove of screen shots going to play well when I meet her a$$ at the lawyer's office in a few weeks.
thankfully, she's the rich one.
quote:This girl is so dumb....I just hope I can keep cool and not let on that I know
she said she is in meat packing district which is on 12th street. I DONT THINK SO. Appreicate the support. not my finest hour here but going to get better soon.
En dan blijkt je GPS fout te zittenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand die deze soap nog volgt? (of het waar is weet ik niet)
Divorcing wife. Thanks iPhone 4s and Find My Friends
[..]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ze zat op de 65e straatquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En dan blijkt je GPS fout te zitten. Hoeveel zit er nou tussen 10th en 12th street?
Zou kunnen.. maar ik vond er nog wel een behoorlijke afstand tussen zitten toen ik die avenues afliep. Metertje of 200 per straat. Maar 12th avenue en 65th avenue...quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En dan blijkt je GPS fout te zitten. Hoeveel zit er nou tussen 10th en 12th street?
GPS werkt niet zo goed tussen al die hoge torenflats.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zo veel afwijking heeft die GPS toch niet?
Kleine afwijking ala, maar ik kon prima de weg vinden met m'n iPhone daar..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
GPS werkt niet zo goed tussen al die hoge torenflats.
Wat vondt je van dat stukje over 'dual core'. Dat Apple te technisch was in de presentatie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woz is oké als spreker, maar alleen voor de geeks, hij heeft niet het charisma van Jobs om het "mainstream" volk om z'n vingers te winden. Ik heb die gast 2x gezien dat ie een lezing/interview gaf. 1 keer in San Francisco en 1x in Den Haag. Zeker wel een sympathieke gast, maar gewoon niet iemand die graag voor een paar honderd man een presentatie geeft (althans die indruk wekte hij niet). Wel iemand met wie je chill aan de tafel een gesprekje kan voeren, ontzettende vakidioot, maar nooit iemand geweest die graag van de media-aandacht hield.
Al was Tim Cook echt slaapverwekkend..
Die WiFi-locatiebepaling maakt ook veel goed. Maar, je verkijkt je behoorlijk op de afstand. Even 12 blokken lopen deed ik liever ook niet. Maar ik ben wel vanaf de zuid-ingang van Central Park op 5th avenue door het park naar het noorden (Museum of New York) gelopen. Voornamelijk om Central Park te bekijken.. eind van de route waren m'n voeten niet blij..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Leuk en aardig, maar in Manhattan is het niet ongeloofwaardig dat je geen GPS fix krijgt. En de plaatsbepaling op basis van telefoonmasten is vaak niet al te nauwkeurig.
Maar 50 blocks is wel een aardige afstand ja als de plaatsbepaling op GPS of wifi was. Ik ging eens 12 blocks in Manhattan lopen in het kader van "hoe ver kan dat nou zijn". Niet zo belachelijk ver, maar van de 12 stoplichten die je tegenkomt word je wel gek.
Met slaapverwekkend moet ik eigenlijk zeggen dat ik letterlijk in slaap ben gedonderd bij de laatste keynote. Dus ik kan het me helemaal niet meer herinneren..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Wat vondt je van dat stukje over 'dual core'. Dat Apple te technisch was in de presentatie.
Ze stonden in de laatste keynote dan ook wel flink onder druk. Ik kan me niet voorstellen hoe ze het op hebben kunnen brengen om zo'n presentatie te geven, wetende dat Steve aan het overlijden was..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:14 schreef o.us het volgende:
Ik vond de laatste keynote vergeleken met vorige zwaar waardeloos. Heeft ook niet echt te maken met Steve Jobs, de keynote hiervoor in april/mei was ook tof met Scott Forstall en de anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |