Ik heb je naam er niet ingezetquote:
Iedereen weet dat het om sjaantje gaatquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb je naam er niet ingezet
Heb alles gelezen in het vorige topic, goed wat je gedaan hebtquote:
+1quote:
LOL!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1. Eerst nog rijles, daarna werken tot half 7...
O en lolz:
http://twitter.com/#!/zachbraff/status/126030516565704704
bizarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Tering, was er exáct voor het ziekenhuis iemand aangereden, sta je gewoon alsnog bizar lang te wachten op een arts. En een passerende ambulance toetert omdat ze in de weg ligt
Hey, ga eens ergens anders gewond liggen zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:37 schreef Incantrix het volgende:
Tering, was er exáct voor het ziekenhuis iemand aangereden, sta je gewoon alsnog bizar lang te wachten op een arts. En een passerende ambulance toetert omdat ze in de weg ligt
quote:
Yes! Heb al besteldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heuj sjaan, kun je al weer falen?
vanwege dat gaatje?? Wat heeft de tandarts dan in godsnaam gedaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:55 schreef Loqi het volgende:
Jeeuj, ik voel me nu belabberder dan voordat ik gister naar de tandarts ging
[..]Ik was er niet, sorry
maar tis al opgelost zie ik
eh? in welke context?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Paypal is weer goed
Weet iemand toevallig wat Size 1, 2 3 en 4 voor maten zijn? Is het geowon XS, S, M, L?
Alleen boren en vullenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanwege dat gaatje?? Wat heeft de tandarts dan in godsnaam gedaan?
Ja, dan zal het idd wel beursig zijn. Voel je morgen niks meer van!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
Alleen boren en vullenMaar heel mn kaak voelt nu kut en ik heb een knetterende hoofdpijn
Ik hou t maar op beursheid..hij moest flink rukken en trekken om er bij te kunnen
Bij de grote-maten kraam op de markt hadden ze 1 2 3 4 5 dus dat is geen XS, S M L dus het ligt aan de soort winkelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Paypal is weer goed
Weet iemand toevallig wat Size 1, 2 3 en 4 voor maten zijn? Is het geowon XS, S, M, L?
nee, nog nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:38 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, had jij die lenzen nog op de bus gedaan?
Geeft niet! Ik zie ze wel verschijnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nog nietZal ze vandaag opsturen!
Lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:18 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik ben net wakkereven heerlijk uitgeslapen, 2 weken niet kunnen doen
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:18 schreef Diconnected het volgende:
Zo ik ben net wakkereven heerlijk uitgeslapen, 2 weken niet kunnen doen
The Oatmealquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
http://pics.kuvaton.com/kuvei/printers_from_hell.jpg
ik lolde
Lol. So truequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik lolde
Eum.. whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb ik eindelijk een afspraak bij de dokter. Heb ik geen zin.
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik lolde
Ik ook! alle frustraties zijn zó herkenbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik lolde
Na een week kniepijn afgelopen donderdag besloten toch maar te bellen voor een afspraak, kon vandaag pas. Maar heb nu geen zin om te gaan, want het leek beter te gaan(en dan tel ik vandaag even niet meequote:
Wat is dat toch met vrouwen dat ze het ene moment verschrikkelijk pijn hebben en dat ook zo weer vergeten en er ook niets meer mee doen? Gewoon heen gaan en aangeven waar je last van had, volgende keer heb je weer heel erg pijn en kun je weer pas terecht als de pijn voorbij isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Na een week kniepijn afgelopen donderdag besloten toch maar te bellen voor een afspraak, kon vandaag pas. Maar heb nu geen zin om te gaan, want het leek beter te gaan(en dan tel ik vandaag even niet mee) en de kans is mega groot dat ie zegt dat t een beetje verrekt is ofzo en verder niets doet.
Eigenlijk is het best raar dat printers nog steeds zo crappy zijn.
Als in diegene heeft foto's gemaakt en jij wilt ze ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:25 schreef Mss het volgende:
O hai. Zou ik iemand kunnen stalken voor foto's denken jullie?
Doet nog steeds pijn hoor, maar wel minder. Sowieso wel minder, maar meer dan ik gister dacht(want toen had ik alleen met mn luie reet op de bank gehangenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen dat ze het ene moment verschrikkelijk pijn hebben en dat ook zo weer vergeten en er ook niets meer mee doen? Gewoon heen gaan en aangeven waar je last van had, volgende keer heb je weer heel erg pijn en kun je weer pas terecht als de pijn voorbij is
Mijn printer is een heldnog niet vastgelopen, ook niet tijdens het laatste moment 150 paginas scriptie uitprinten in 15 minuten
Dan moet je Pool party van China Glaze hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ging ook met rugpijn naar dokter.
Haar suggestie: Neem een lekker extreem warm bad.
It workedAl is het maar een zalfje dat ie kan voorschrijven ofzo.. Als het er beter door gaat; is het toch goed
En zo niet; dan ben je nog niks verloren met de afspraak.
Mijn roze beenwarmers zijn net afgeleverdThey hurt my eyes !!! Ik heb nu eigenlijk matchende neon roze nagellak nodig
Het was ook niet heel serieusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als in diegene heeft foto's gemaakt en jij wilt ze ook?een keer vragen a la, maar stalken vind ik zelf altijd bloedirritant
Misschien heb je ook een gat in je bot zoals mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Doet nog steeds pijn hoor, maar wel minder. Sowieso wel minder, maar meer dan ik gister dacht(want toen had ik alleen met mn luie reet op de bank gehangen).
Maarja dokters kennende zeggen ze "oh kijk nog maar even aan".
Maar we zullen zien
!! Is wel die kleur iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan moet je Pool party van China Glaze hebben
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik lolde
Volgens mij heeft SQ hem welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!! Is wel die kleur idd
Maar ga hem nu ook niet aanschaffen voor 1 keer![]()
purple panic is vetterquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan moet je Pool party van China Glaze hebben
Neuh want jouwes was dik enzo, die van mij zit er normaal uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Misschien heb je ook een gat in je bot zoals mij
Zo te horen iets met je kraakbeen of je miniscusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Neuh want jouwes was dik enzo, die van mij zit er normaal uit.
Het probleem is, ik weet niet hoe ik de pijn uit moet leggen, tsja het doet pijn en trap op en af vindt ie niet fijn. Maar als ik loop voel ik een soort extra dreun ofzo? Zeg maar rechts loopt gewoon vloeiend en hier zit er nog een knik in mn knie ofzo. Zouden ze dat snappen
Maar nee ik heb geen vertrouwen in dokters (gescheurde pees van grote teen, was zogenaamd niets aan de hand, maar 10 maanden later toch maar opereren, goh pees gescheurd en verschrompeld, en nu heb ik fijn elke dag pijn)
Whut, nee hoor, dat hoef ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo te horen iets met je kraakbeen of je miniscus
Ja zeg dat maar tegen je kniequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Whut, nee hoor, dat hoef ik niet
Maar niet de kleur van mijn awesome fluor roze beenwarmersquote:
Hij is geweldig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik lolde
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:09 schreef milka82 het volgende:
Ik had vanochtend mijn A England lakjes binnen, Perceval en Lady of the Lake (Tristam had ik al).
Over lekkere dokters gesproken, moest vorige week met mini naar de kinderarts. Vroeg in de ochtend, mini lekker snotterig dus niet op mijn best. Komt de arts binnen, echt MEGA lekker ding. Terwijl ik mijn kaak van de grond af raapte dacht ik echt: fuck, wat zijn mijn kansen, haha. Ik zit hiet MET kind (dus waarschijnlijk relatie) en met wallen tot op mijn knieen vanwege mini, maar toch... I know over wie mijn doktersroman fantasieen gaan
Ik had een keer een hele lekkere fysio. Zat ik daar in mijn ondergoed en moest ik maar zorgen dat ik niet ging kwijlenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:09 schreef milka82 het volgende:
Ik had vanochtend mijn A England lakjes binnen, Perceval en Lady of the Lake (Tristam had ik al).
Over lekkere dokters gesproken, moest vorige week met mini naar de kinderarts. Vroeg in de ochtend, mini lekker snotterig dus niet op mijn best. Komt de arts binnen, echt MEGA lekker ding. Terwijl ik mijn kaak van de grond af raapte dacht ik echt: fuck, wat zijn mijn kansen, haha. Ik zit hiet MET kind (dus waarschijnlijk relatie) en met wallen tot op mijn knieen vanwege mini, maar toch... I know over wie mijn doktersroman fantasieen gaan
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
deze ook
http://theoatmeal.com/comics/design_hell
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep vanmorgen om 3 over negen binnen en toen waren alle bureau's bezet bij mijn collega's in de buurt. Geen probleem, ik ga ergens anders zitten.
Komt net mijn collega langs: Zooo, zit je hier??
Ik: Ja, alle bureaus waren al bezet vanmorgen.
Collega: Ja als je gewoon op tijd begint is het geen probleem, maar als je om kwart over negen binnen komt is alles al bezet natuurlijk
Ik: Nou, het was echt krap na negenen, maar goed, maakt niet uit, ik zit hier prima hoor
Collega: Sjah, iedereen begint nou eenmaal vroeg hier
----
ngngngngngng![]()
AARGH!
De heersende kantoormoraal is echt naar. Mensen die om half acht beginnen en om vier uur naar huis gaan zijn goed. Mensen die om negen uur beginnen en om half zes naar huis gaan zijn slecht en moeten branden in de hel!
Mok hete koffie in college dr gezicht plensenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep vanmorgen om 3 over negen binnen en toen waren alle bureau's bezet bij mijn collega's in de buurt. Geen probleem, ik ga ergens anders zitten.
Komt net mijn collega langs: Zooo, zit je hier??
Ik: Ja, alle bureaus waren al bezet vanmorgen.
Collega: Ja als je gewoon op tijd begint is het geen probleem, maar als je om kwart over negen binnen komt is alles al bezet natuurlijk
Ik: Nou, het was echt krap na negenen, maar goed, maakt niet uit, ik zit hier prima hoor
Collega: Sjah, iedereen begint nou eenmaal vroeg hier
----
ngngngngngng![]()
AARGH!
De heersende kantoormoraal is echt naar. Mensen die om half acht beginnen en om vier uur naar huis gaan zijn goed. Mensen die om negen uur beginnen en om half zes naar huis gaan zijn slecht en moeten branden in de hel!
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Sinds wanneer komt de post 2x op een dag?
Mn allereerste Essie lakje is binnen![]()
Enne hoort Seche Vite zo te stinken?
Het deed ook geen pijn, maar de hele bovenste laag is nu van mijn nagel af, waardoor er nu zo'n heel dun velletje nagel over is, dat dus af blijf scheuren tot ik weer op de plek ben waar de lak zitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het lijkt erger dan het is volgens mij!
No sweat, is zo weer aangegroeid
Tip voor seche vite: zwevend lakken, niet smeren!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn allereerste Essie lakje is binnen![]()
Enne hoort Seche Vite zo te stinken?
met een watje met remover?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm hadden jullie dat niet kunnen zeggen voor ik m kocht dan?
Hoe maken jullie de randjes van je potjes schoon? Mn base en topcoat gaan echt verrot dicht namelijk. Mn out the door piept heerlijk.
Hoezo? SV mag dan stinken maar het werkt wel super goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm hadden jullie dat niet kunnen zeggen voor ik m kocht dan?
Hoe maken jullie de randjes van je potjes schoon? Mn base en topcoat gaan echt verrot dicht namelijk. Mn out the door piept heerlijk.
quote:
Als het komt is het een probleem en als het niet komt ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]Hmm das logisch.
Ik had nog helemaal niet gerekend op deze lakjes, nu heb ik een dilemmaAl ga ik denk ik voor de Essie Mint Candy Apple.
Whehehe, dat is mij ook al vaker dan eens gebeurdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:54 schreef Mss het volgende:
Ik heb vanmorgen met mijn scheermes een stuk van mijn nagel af geschraapt
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:54 schreef Mss het volgende:
Juhquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als het komt is het een probleem en als het niet komt ook.
oh ja, regelmatig. Sinds ik mijn benen epileer ipv scheer niet meer (triple rijm, DDDDDOMINATION)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:54 schreef Mss het volgende:
Like a boss.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, regelmatig. Sinds ik mijn benen epileer ipv scheer niet meer (triple rijm, DDDDDOMINATION)
Kneusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja, regelmatig. Sinds ik mijn benen epileer ipv scheer niet meer (triple rijm, DDDDDOMINATION)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:25 schreef princess-a het volgende:
Ik ontvang net een mailtje, snap d'r niks van![]()
Hallo
We hebben gelezen het uw vragenlijst in een van de boventoon voeren ondernemingen op het internet.
een bedrijf in Nederland en Belgie.
Full-time werken, vrij werk schema. Middag werk op je vrije tijd. Je krijgt 650 euro per mand, mogelijkheid ook per week.
Voor volledige details ontvangt u naar aanleiding van uw overeenkomst en om door te gaan.
Veel succes
'Veel succes' idd ja.. met ontcijferenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:25 schreef princess-a het volgende:
Hallo
We hebben gelezen het uw vragenlijst in een van de boventoon voeren ondernemingen op het internet.
Full-time werken, vrij werk schema. Middag werk op je vrije tijd. Je krijgt 650 euro per mand, mogelijkheid ook per week.
Voor volledige details ontvangt u naar aanleiding van uw overeenkomst en om door te gaan.
Veel succes
Heuj, zo'n soort mail had ik ook in m'n mailbox laatst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:25 schreef princess-a het volgende:
Hallo
Veel succes
Van: Mongolisch Naar: Nederlands?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heuj, zo'n soort mail had ik ook in m'n mailbox laatst.Google translate
Meer dat het duidelijk een google translate geval is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van: Mongolisch Naar: Nederlands?
Ik had hem al naar het Engels vertaald maar dan klopt er ook geen bal vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van: Mongolisch Naar: Nederlands?
Zeg elk baanaanbod af en ga bij hun werkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:25 schreef princess-a het volgende:
Hallo
Veel succes
Voor 650 euro werk ik met liefde fulltimequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg elk baanaanbod af en ga bij hun werken
Ja toch!! Je mag ook nog je eigen tijd indelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Voor 650 euro werk ik met liefde fulltime
Dus je mag kiezen, 650eu per maand of 650eu per weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:25 schreef princess-a het volgende:
Hallo
Veel succes
Ik kreeg ¤650 per week, dat was echt fantastisch!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus je mag kiezen, 650eu per maand of 650eu per week
Whut?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤650 per week, dat was echt fantastisch!
Hrmpf. Dan maar de meisje.![]()
Per mand!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dus je mag kiezen, 650eu per maand of 650eu per week
quote:Goedendag
Wij zijn vertrouwd met uw aanvraag formulier in een van de wervingsbureaus op het internet.
En we bidden aan u aan de fuctie van Business Vertegenwoordiger van Belgie en in Nederland.
Full-time werkschema aanpassing gratis. Tarief van 650 euro per maand, per week betalen, de mogelijkheid voor groei.
Je krijgt meer informatie op u aantwoord op overeenkomst en een uitgebreide CV.
Tot ziens
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
HEE IK HEB HEM OOKWe worden collega's P-a!
[..]
Bedenk eens wat je daar allemaal wel niet mee kunt doenquote:
Heel veelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bedenk eens wat je daar allemaal wel niet mee kunt doen
Nou, plenty!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bedenk eens wat je daar allemaal wel niet mee kunt doen
Zolang het geen sneldrogende TC is welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
basecoat opwerkt topcoat als base gebruiken beetje?
check even proberen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang het geen sneldrogende TC is wel
Als in dingetje binnen taalverandering.quote:
Heb je geen nagelverharder? Kan je die gebruiken als basequote:
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je geen nagelverharder? Kan je die gebruiken als base
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Goed nieuws gehad vandaag. Ik krijg een contract voor onebpaalde tijd
w00t, wat lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Woooowww! Very nice, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
cool, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Yaaaayquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Feli!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Wacht maar totdat het zo ver is ingedikt dat je alleen maar dikke stroopdraden overhoudt aan je kwastje en alles tot de helft krimptquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat fijn Puckz![]()
Ik ben trouwens helemaal om, seche vite isMn stempel is niet eens uitgesmeerd, en keisnel droog. En mn stempel is niet uitgesmeerd
![]()
Vogue vert van nubar is echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het zo ver is ingedikt dat je alleen maar dikke stroopdraden overhoudt aan je kwastje en alles tot de helft krimpt.
Whut echt? Ik vond m al vrij dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoezo dat krimpen dan?
Als ik Seche gebruik droogt het zo snel dat m'n lak zich terugtrekt en je ineens een stukje nagel ziet waar eerst lak zat. En ja, Seche wordt nog dikker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Whut echt? Ik vond m al vrij dik.
Maar hoezo dat krimpen dan?
Ligt heel erg aan de lak! Uurtje klinkt niet abnormaal als je alles uit wil laten harden. En je kan best gewoon tv kijken en laptoppen enzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe lang duurt het nou voor je alles weer kunt met je nagels als je lakt. Ik zeg maar wat, 2 lagen kleur en dan 1 laag topcoat.
Ik heb de afgelopen paar keer dat ik lakte (daarvoor lakte ik nooit) echt een uur zitten wachten ofzo, en had toen nog steeds een dekbedpatroontje erin staan de volgende ochtend.
Wat is een normale tijd? Of lak ik gewoon te dik ofzo?
Woehoequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Geen idee, maar hier was het vandaag ook zo, gek genoeg. Onze vaste PostNlert en nog geen uur later een onbekende.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat heb ik ook altijd, nouja soms. Dus doe het tegenwoordig smiddags, behalve nu dus want nieuwe kleurtjesssquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe lang duurt het nou voor je alles weer kunt met je nagels als je lakt. Ik zeg maar wat, 2 lagen kleur en dan 1 laag topcoat.
Ik heb de afgelopen paar keer dat ik lakte (daarvoor lakte ik nooit) echt een uur zitten wachten ofzo, en had toen nog steeds een dekbedpatroontje erin staan de volgende ochtend.
Wat is een normale tijd? Of lak ik gewoon te dik ofzo?
Whehehe, wel toepasselijk op mij én Deb, da's dan wel weer humorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Both, maar het was eigenlijk een reactie op debsterr, ik vergat te quoten
Er zijn ook meerdere postdiensten, hier komen soms weleens 4 verschillende pipo's langs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
Nouja, meerdere pakketdiensten is niet zo vreemd natuurlijk
De Intermediair geloof ik, voor mijn vent. Mijn vakblad wordt altijd door een andere dienst gebracht, weet niet welke. Dan heb je Sandd nog en allerlei vage kleine bedrijfjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
ja, selektmail ofzo. Maar die brengen nooit iets boeiends
Ik heb het tot nu toe met alle merken lak gehad eigenlijk. Ik hou nu van m'n Essence topcoatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt heel erg aan de laag die er onder zit
Je dag klinkt interessanter dan de mijnequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag weer een hoop meegemaakt op werk, whehehe...
Een patiënt die me wilde bekeren voor de Vol-Evangelische kerk of zoiets, mij ook echt...![]()
Vervolgens een echtpaar wat ruzie kreeg omdat meneer niet wilde meehelpen met kerstkaarten maken van theezakjes ofzo, ik zat daar echt me er niet mee te bemoeien en serieus in het echt zo'n gezicht te trekken:![]()
Toen vertelde de mevrouw uit het verhaal nog wat ranzige details, maar daar zal ik jullie niet mee verblijden.
Toen wilde ik op huisbezoek gaan bij een patiënt, was er voor mijn neus een reanimatie voor het ziekenhuis, en ja, daar moet dus serieus de ambulance voor uit trekken i.v.m. verzekeringen e.d. Als artsen diegene niet volgens de officiële regels gewoon naar binnen sleuren en er een crashkar overheen gooien krijgen ze zwaar op hun flikker![]()
Is het in het ziekenhuis dan mag het wel. Mocht je je dus een beetje onwel voelen, ga het ziekenhuis eerst in voor je te pletter valt![]()
Toen dus huisbezoek, kom ik daar, gaat haar hond tegen mijn been op lopen rijden, terwijl de chihuahua from hell (met bontkraagjasje aan) van de buurvrouw de longen uit zijn lijf blafte en me probeerde te bijten...
Morgen maar weer proberen er een normalere dag van te maken, zoals ik me elke dag voorneem
die heb ik vandaag dus uitgeprobeerd, maar na twee uur kon ik nog deuken in m'n lak zetten met m'n nagels, en er zelfs hele gaten in trekken (ik hebd e rare gewoonte mijn nagel onder een andere nagel te duwen, en als de lak niet goed droog is gaat die dus stuk)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe met alle merken lak gehad eigenlijk. Ik hou nu van m'n Essence topcoat.
Was de rest dan zo extreem saai? Je hebt potdorie te horen gekregen dat je een vast contract krijgt muppetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je dag klinkt interessanter dan de mijne
Ik ken dat. Sechequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ik Seche gebruik droogt het zo snel dat m'n lak zich terugtrekt en je ineens een stukje nagel ziet waar eerst lak zat. En ja, Seche wordt nog dikker.
Dan gooi ik er nog wat hazelnootschuimtaart bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was de rest dan zo extreem saai? Je hebt potdorie te horen gekregen dat je een vast contract krijgt muppet
Heb je de bubbels al opengetrokken?
Ik vind dat P-a ook bubbels moet krijgen voor haar goede uitslag vanuit het ziekenhuis, ookal heeft ze nu geen centjes enzo. Assessment is geweest, centjes komen wel weer en je gezondheid is echt iets om op te proosten
Wie stemt voor?
Och schat wat lief!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Was de rest dan zo extreem saai? Je hebt potdorie te horen gekregen dat je een vast contract krijgt muppet
Heb je de bubbels al opengetrokken?
Ik vind dat P-a ook bubbels moet krijgen voor haar goede uitslag vanuit het ziekenhuis, ookal heeft ze nu geen centjes enzo. Assessment is geweest, centjes komen wel weer en je gezondheid is echt iets om op te proosten
Wie stemt voor?
Van Maison Kelder? Nomnomnomquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan gooi ik er nog wat hazelnootschuimtaart bij![]()
Oh, jammer! Met welke lak eronder?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die heb ik vandaag dus uitgeprobeerd, maar na twee uur kon ik nog deuken in m'n lak zetten met m'n nagels, en er zelfs hele gaten in trekken (ik hebd e rare gewoonte mijn nagel onder een andere nagel te duwen, en als de lak niet goed droog is gaat die dus stuk)
dus ik ben nog niet echt om, jammer
Jij hebt een prachtige baan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Vandaag weer een hoop meegemaakt op werk, whehehe...
Een patiënt die me wilde bekeren voor de Vol-Evangelische kerk of zoiets, mij ook echt...![]()
Vervolgens een echtpaar wat ruzie kreeg omdat meneer niet wilde meehelpen met kerstkaarten maken van theezakjes ofzo, ik zat daar echt me er niet mee te bemoeien en serieus in het echt zo'n gezicht te trekken:![]()
Toen vertelde de mevrouw uit het verhaal nog wat ranzige details, maar daar zal ik jullie niet mee verblijden.
Toen wilde ik op huisbezoek gaan bij een patiënt, was er voor mijn neus een reanimatie voor het ziekenhuis, en ja, daar moet dus serieus de ambulance voor uit trekken i.v.m. verzekeringen e.d. Als artsen diegene niet volgens de officiële regels gewoon naar binnen sleuren en er een crashkar overheen gooien krijgen ze zwaar op hun flikker![]()
Is het in het ziekenhuis dan mag het wel. Mocht je je dus een beetje onwel voelen, ga het ziekenhuis eerst in voor je te pletter valt![]()
Toen dus huisbezoek, kom ik daar, gaat haar hond tegen mijn been op lopen rijden, terwijl de chihuahua from hell (met bontkraagjasje aan) van de buurvrouw de longen uit zijn lijf blafte en me probeerde te bijten...
Morgen maar weer proberen er een normalere dag van te maken, zoals ik me elke dag voorneem
5 verschillendequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, jammer! Met welke lak eronder?
Gewoon lekker morgen opentrekken die hap en van genieten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Och schat wat lief!M'n
heeft champagne gehaald, maar die mag morgen pas open als ik heel officieel hoor dat ik een baan heb
Of om de ellende te verzuipen als ik het niet ben geworden![]()
Jij bent raarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon lekker morgen opentrekken die hap en van genieten.
Daarna elkaar sushi of iets anders wat je lekker vindt voeren en keiharde sex hebben.
Daarna hier komen om het te vertellen en dan in de armen van je vent jouw favoriete serie kijken
I think I'm going to take that as a complimentquote:
http://www.maisonkelder.nl/quote:
Anders stond er wel "Jij bent raarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I think I'm going to take that as a compliment
Neh, ik hou niet van slapquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.maisonkelder.nl/
Ik dacht dat dat iets landelijks was eigenlijk, maar is dus Haags.
Anyway, errrrug lekker
Als je in de buurt bent hier, de harde creme variant nemen en niet de slagroom, die is namelijk nogal snel slappig.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anders stond er wel "Jij bent raar."
Hahahhahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daarna elkaar sushi of iets anders wat je lekker vindt voeren en keiharde sex hebben.
Daarna hier komen om het te vertellen en dan in de armen van je vent jouw favoriete serie kijken
Kak, ik kliktequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.maisonkelder.nl/
Ik dacht dat dat iets landelijks was eigenlijk, maar is dus Haags.
Anyway, errrrug lekker
Als je in de buurt bent hier, de harde creme variant nemen en niet de slagroom, die is namelijk nogal snel slappig.
srsly? Ik vind dat echt de walgelijkste fake ABC jankshow die er bestaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik ken dat. Seche
Poshe
Ik ben zo'n huilebalk geworden. Heel lang noemde iedereen mij ijskoningin omdat ik zo'n 2 jaar niet gehuild heb. Nu prikken tranen in mn ogen bij Extreme Home Makeover, mooi programma
Is hazelnootschuimtaart from heaven dus.quote:
Ik kom alleen nooit in Den Haagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is hazelnootschuimtaart from heaven dus.
De harde variant heet volgens de website "Hazelnoot Crème".
Ze verkopen ook Harde Mokka's zie ik, maar daarbij moet ik alstijd denken aan erecte negerpiemels
Dan heb je hem nog niet goed afgericht mevrouw!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahhahahaOp het "jouw favoriete serie kijken" na denk ik wel dat het zoiets wordt
Tis best een koppig ding
Vlaai komt me de strot uitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent limburger, je hoort vlaai te eten
Whahahaha, ik ook. Op zich wel grappig om te zien hoe snel ze een heel huis met herinneringen en al neerhalen en een huis uit gipsplaatjes en een paar stukjes OSB-plaat optrekken. Ik stel me er alleen altijd bosbranden en tornado's bij voor, waarbij in een halve seconden het huis ook weer weg isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly? Ik vind dat echt de walgelijkste fake ABC jankshow die er bestaat
Ik hou van rare mensenquote:
zoals we dat in brabant zeggen: kost niks, hedde ook niks.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whahahaha, ik ook. Op zich wel grappig om te zien hoe snel ze een heel huis met herinneringen en al neerhalen en een huis uit gipsplaatjes en een paar stukjes OSB-plaat optrekken. Ik stel me er alleen altijd bosbranden en tornado's bij voor, waarbij in een halve seconden het huis ook weer weg is
Pretty Little Liars ken ik niet, waar gaat die over?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef Debsterr het volgende:
Wij kijken samen: Criminal Minds, Bones, Desperate Housewives, How I Met Your Mother, Walking Dead..
Ik kijk dan ook nog Pretty Little Liars en Grey's Anatomy.
Ik ben er altijd van overtuigd dat katten dat expres doen. Daarna zitten ze stiekem om de hoek in hun vuistje te lachen ook nog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
bones
zit je in een bad vol Lush, begint er een kat te bouten
(onze kattenbak staat op de overloop)
wat een hoop stank uit zo'n klein beest
Hieroverquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Pretty Little Liars ken ik niet, waar gaat die over?
Working on it!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet goed afgericht mevrouw!![]()
Die van mij is nog koppiger dan ik, da's ook echt een kansloze bedoening af en toe![]()
Maar goed, we hebben het heel gezellig samen hoor
Yepquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly? Ik vind dat echt de walgelijkste fake ABC jankshow die er bestaat
Ja maar jij hebt sadistische trekjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
negerpiemels
mokkataart
en mijn fav serie zijn dingen als 16 and pregnant, doe ik hem niet aan. Gelukkig mogen we ook graag samen Scrubs kijken
Is Pretty Little Liars echt zo leuk als het lijkt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef Debsterr het volgende:
Wij kijken samen: Criminal Minds, Bones, Desperate Housewives, How I Met Your Mother, Walking Dead..
Ik kijk dan ook nog Pretty Little Liars en Grey's Anatomy.
Mijn vent ik helemaal prima hoor. Verre van perfect en af en toe een duiveltje, maar dat geldt ook voor mij, dus dat matcht prima met elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Working on it!Alleen hij verbaasd me nog te vaak met andere geweldige dingen, waardoor ik nog geen behoefte voel om te klagen over dingen die ie niet doet. Komt nog wel
![]()
Is je vent ook een duiveltje?
Dat zag ik al in de voorstukjes ja, de outfitsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Debsterr het volgende:
P-a, ik vind het echt leuk ja. Ben nu halverwege 't 2e seizoen (is een zomerserie dus dat is wel fijn, al download ik wel natuurlijk). De outfits enzo vind ik sowieso al heerlijk
.
Oh kan ja, dat het boeken zijn.. het is gewoon heerlijk simpel a la Gossip Girl. Oh, en mister Fitzquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat zag ik al in de voorstukjes ja, de outfitsVolgens mij is de serie gebaseerd op iets, een boek ofzo.. ik wist voor een heel groot deel al hoe het verloopt en heb nog nooit een aflevering gezien!
Sandd brengt tegenwoordig ook post van de belastingdienst, gek genoeg. Geen hele belangrijke dingen, die komen weer via PostNl. Maar het was echt PostNl die 2x kwam vandaag, hier. Ach, zal wel iets mis zijn gegaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De Intermediair geloof ik, voor mijn vent. Mijn vakblad wordt altijd door een andere dienst gebracht, weet niet welke. Dan heb je Sandd nog en allerlei vage kleine bedrijfjes.
of ze hadden te veel misschien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sandd brengt tegenwoordig ook post van de belastingdienst, gek genoeg. Geen hele belangrijke dingen, die komen weer via PostNl. Maar het was echt PostNl die 2x kwam vandaag, hier. Ach, zal wel iets mis zijn gegaan
Zou ook kunnen...... maar het lijkt me logischer dan de straten te splitsen en niet 2 bezorgers met ieder de helft van de post dezelfde route te laten lopen? Then again, PostNl en logischquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of ze hadden te veel misschien?
Die zou dan geen postverdeler zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien had de postverdeler een IQ van 45, waardoor het allemaal niet zo efficiënt liep?
Per ongeluk door de selectie gekomen of die tests laten doen door zijn niet retarded tweelingbroer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Die zou dan geen postverdeler zijn
Jij bent docente toch? Biologie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Grey's anatomy![]()
BBQ, weet je dat ik eigenlijk helemaal niet weet wat voor een werk jij eigenlijk doet?![]()
Ik had ook een leuke dag vandaag, op Speurtocht met 3 onmenselijk melige kinderen.
Not even closequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij bent docente toch? Biologie?
Ik ben ergotherapeut in een revalidatiecentrum/ziekenhuis.
Maar meestal denken mensen dat ik bij de ME zit, in de beveiliging of gevangenisbewaarder ben![]()
November toch pas?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Om even terug te komen op series: Boooones!Kan niet wachten op het begin van seizoen 7.
Hmm, toch iets verkeerd opgeslagen danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Not even close, pedagogisch medewerker bij de Buitenschoolse opvang,
.
Had deze baan al als bijbaan toen ik nog studeerde en het is me daarna niet gelukt om iets anders te vinden, dus ben ik blijven hangen.
Jouw baan klinkt in ieder geval niet saai. Wat doet een ergotherapeut precies?
quote:ik heb voor jullie een nieuwtje. Mishien al op verschillende blogs gelezen maar ik wil het er toch nog even over hebben. Glossybox is nieuw in nederland maar nu al populair. In de rest van de wereld zijn meeste blogs er ook zeker over te spreken er zitten 5 hi end producten in voor maar 12.50 dat is niet veel als je na gaat dat je normaal voor een hi end product minimaal 20 euro kwijt bent. wat kan ik er nog meer over zeggen eigenlijk niet meer. ik laat jullie na de foto ook even zien wat Glossybox er zelf over zegt.
Hi end producten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klau heeft weer geblogd
Mijn conclusie: Leestekens zijn so overrated
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef Whoopdidoo het volgende:
Buzzwheedle is het hele land aan het veroveren,
Omdat 1 iemand schrijft en de rest kopieertquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn 5 samples in die glossybox, niet 5 luxe producten. Waarom lees ik dat nergens op al die blogs?
link?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:51 schreef Whoopdidoo het volgende:
Jahoor de site waar ik vorige week mn nubars had gekocht heeft de prijs nog meer verlaagd, en hebben nu ook China Glaze.Niet veel maar wel een paar die ik wil
Ooh!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klau heeft weer geblogd
Mijn conclusie: Leestekens zijn so overrated
edit: voor het gemak
[..]
Opbouwende kritiek?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
ligt er ook aan wat je post denk ik
nee heb ik ook soms. Dan flikker ik het er weer af en installeer ik opnieuw. Je games en alles blijven bewaard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ doet WF bij jou ook raar of ligt het aan mijn ipad?
Kut, da's wel erg goedkoopquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Link Ze hebben niet veel hoor. Ik ga wel even falen. Ik hoor mn moeder al. En mn bankrekening"Auw auw, ik wil niet leeg"
Ik vind alleen Dorothy Who de moeite, maar ik ga niet 1 lakje bestellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
En mn rekening huilt weer![]()
5 lakjes maar.
Wat knap!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, da's wel erg goedkoop
Maar ik doe het niet
Moet je even 2 onverwachte rekeningen en een derde onderweg krijgen, dan gaat het vanzelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wat knap!
En ik had net een verbod tot de 24e uitgesproken. Uhm ja niet dus. Vanaf nu dan maar? Weekje moet toch lukken![]()
Ben nu wel klaar voorlopig. Denk ik. Ben zo blij dat ik glitters over het algemeen niets vind.
Ja ik ook!! Ik ben alleen ff kwijt of je die ook met PP kon betalen, was dat niet alleen CC? Want dan moet ik mensjes lief aan gaan kijken.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je even 2 onverwachte rekeningen en een derde onderweg krijgen, dan gaat het vanzelf![]()
Enige wat ik nog zonder twijfel ga kopen is de nieuwe models own collectie.
Heb ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je even 2 onverwachte rekeningen en een derde onderweg krijgen, dan gaat het vanzelf![]()
Enige wat ik nog zonder twijfel ga kopen is de nieuwe models own collectie.
dat heb ik nu en word er steeds uitgegooidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee heb ik ook soms. Dan flikker ik het er weer af en installeer ik opnieuw. Je games en alles blijven bewaard.
Ik kan soms niet meer in de chat
Gewoon dubbelklik op die ronde knop en dan afsluiten. Als ie opnieuw opstart doet ie het perfect. Opnieuw installeren is onnodig gedoe dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Och, als je groter bent heb je meer kosten, maar je verdient ook meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Heb ik nietThuiswonend enzo, uni is al betaald voor het hele jaar, en wegens gebrek aan sociaal leven zijn mn 300 smsjes bij 10 euro opwaarderen ook genoeg
Maar das wel kut dan, ik wil niet groot worden
Die models own vind ik ook niets![]()
Ik ben van de kleurtjes, het liefst zonder glitter/shimmer. Metallic ben ik ook geen fan van.
Ik ben 1.65m dus ik heb nooit meer kosten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, als je groter bent heb je meer kosten, maar je verdient ook meer
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:55 schreef princess-a het volgende:
* princess-a ligt al weken onder een steen, duwt hem even omhoog.. "Wordfeud? Nee"
* princess-a trekt steen weer naar beneden
your topcoat killed your nailpolishquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ja FUUUU!! Zit ik een zilveren french te stempelen over mijn Kleankolor lakje, best goed gelukt...doe ik er TC overheen...lost het lakje bekant op! Like WHUT??? Nog nooit eerder meegemaakt
[ afbeelding ]
Komt omdat ik het van mijn telefoon af heb gegooid. Ik was er wel weer klaar mee eigenlijk. Denk dat meneer Feud daar een beetje van slag van was/is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef Sharana_LV het volgende:
het beste plan. In elke situatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je platjes zjn besteld!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
Koortsblaar op lip doet zeerstom ding
smeren, smeren, smeren...
En betaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |