Ohquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
[..]
Nee was grapje
HAHHAHAAHHA heksenlach.
83,4%quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat iedereen in Rotterdam zo is!!!
Iedereen heeft een kruis, ik zie het punt niet echt. Sorry.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Ik ga zangeres worden. Ik ga auditie doen bij x-factor. Want ik heb die x weetje.
Ik heb x beentjes maar ze zijn echt heel streng heb ik gemerkt, niets niet volgende rondequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Ik ga zangeres worden. Ik ga auditie doen bij x-factor. Want ik heb die x weetje.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet weten dat iedereen in Rotterdam zo is!!!
Nee mang. Ik heb die IKS, van iksdee. Snappiequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iedereen heeft een kruis, ik zie het punt niet echt. Sorry.
Achso, duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nee mang. Ik heb die IKS, van iksdee. Snappie
Ik wil forever bij mijn ouders wonen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef aight1 het volgende:
later als ik groot ben wil ik m'n eigen huis man
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ging op een beruchte piano zitten, toen ging ik out en tachtig keer kotsen, vervolgens naar buiten gedragen en nog een aantal keer de maaltijd er uit. Het enige dat ik nog weet is de waarschuwing van de toenmalige barman "de volgende keer ruim je het zelf maar op hoor! Biertje?"
neequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil forever bij mijn ouders wonen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:19 schreef coban het volgende:
OMG ik had een presentatie dus en ik zei: later als ik groot ben vlablabla
En hele zaal ging lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |