niet weten hoe je een echte lege reactie doetquote:
geheel leeg kan ook niet, slechts een leeg veldquote:
jammer jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Splutje het volgende:
Het ONZ meet filmpje![]()
![]()
![]()
Ik huil nog elke dag om het feit dat die van YT is gehaald
Jawel, geheel leeg kan wel. Wacht even.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel leeg kan ook niet, slechts een leeg veld
blijft een teken, nobreak is feitelijk ook gewoon code voor nietsquote:
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
Heeft iemand een linkje naar dat "stoere" foto topic van die soldaat. Dat was ook echt priceless.
Ja die.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
tvp's zijn ook niet gewenstquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Dat was noch een tvp noch een fipo. Dat was een goedkeuring aan de TT.
MAG GEWOON NIET LUISTER NAAR DU BAAS MAN WAT DENK JE WEL NIET.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
Dat was noch een tvp noch een fipo. Dat was een goedkeuring aan de TT.
85 blinkende notes.quote:
Beginnertjequote:
Jaloezie op je bruingebronste borstkasquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef ThaTim het volgende:
Oke, waarom kreeg ik er nu een note bij?
Inderdaad, stoer doen met je notes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef GlowMouse het volgende:
ik ga lobbyen voor een delay in die noteteller
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
Inderdaad, stoer doen met je notes.
jij dusquote:
quote:
Jij zou wel een note moeten krijgen, vlegelquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef JanPiraat het volgende:
Niet eens een note erbijwalgelijk weer dit
![]()
quote:
Haatzaaien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Hiermee help je de AIVD een handjequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
Ik heb er helaas ook geen note bij, maar dit is best notewaardig:
[..]
Haatzaaien.
Tja, in andere SC's gaat het prima, hier zijn vaak rellen. Daarom misschien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef leeell het volgende:
sowieso vind ik het een beetje overtrokken dat deze SC zo gemonitord word, niemand die het ziet, slechts was loos gepraat wat massaal genote worde
Je zit op FOK!, je moet rekening houden met andere users.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef leeell het volgende:
sowieso vind ik het een beetje overtrokken dat deze SC zo gemonitord word, niemand die het ziet, slechts was loos gepraat wat massaal genote worde
allicht,quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef Beatles het volgende:
[..]
Tja, in andere SC's gaat het prima, hier zijn vaak rellen. Daarom misschien.
Ik ben aan het janken van het lachenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
Ik heb er helaas ook geen note bij, maar dit is best notewaardig:
[..]
Haatzaaien.
is wel zo, maar je zit hier in een besloten SC, ik zie niemand bezwaar maken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je zit op FOK!, je moet rekening houden met andere users.
Voor TR's zijn we de users zeer erkentelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Beatles het volgende:
[..]
En er zijn altijd nerds die alles reporten aan de mods.
viel me idd tegen rietjequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef Beatles het volgende:
[..]
En er zijn altijd nerds die alles reporten aan de mods.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
is wel zo, maar je zit hier in een besloten SC, ik zie niemand bezwaar maken?
dit is tevens geen ondermijning van uw gezag.
Met zoekmachines vindt je alles terug. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat JanPiraat het leuk vindt dat jij pics van hem verzamelt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef leeell het volgende:
[..]
is wel zo, maar je zit hier in een besloten SC, ik zie niemand bezwaar maken?
die leeell verspreidt priveeee info met zn 'rietje'quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor TR's zijn we de users zeer erkentelijk.
godver, ik maak er zoveel, krijg nooit een positieve note voorquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Voor TR's zijn we de users zeer erkentelijk.
je gaf aan het een leuke te vinden ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef Beatles het volgende:
[..]
die leeell verspreidt priveeee info met zn 'rietje'![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Met zoekmachines vindt je alles terug. Daarnaast kan ik het me niet voorstellen dat JanPiraat het leuk vindt dat jij pics van hem verzamelt.
Wat krijgen we nu? Jij en VI?quote:
walgelijke insinuatiequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? Jij en VI?
Terechte post. Vooral dequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef ThaTim het volgende:
Johan Derksen
Wilfred Genee
Rene van der Gijp
Johan Boskamp
Voetbal International![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:04 schreef ThaTim het volgende:
Johan Derksen
Wilfred Genee
Rene van der Gijp
Johan Boskamp
![]()
Goed programma he.quote:
kennis is macht.quote:
Johan Derksen
Wilfred Genee
Rene van der Gijp
Johan Boskamp
![]()
Johan Derksen
Wilfred Genee
Rene van der Gijp
Johan Boskamp
![]()
Ja maar van VI kan je wel houden tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Beatles het volgende:
[..]
Het is toch zo?
[..]
Nee, ik haat clubvoetbal.
Zucht, meisje toch. Het gaat meestal niet eens over clubvoetbal, het is gewoon geniaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Beatles het volgende:
[..]
Het is toch zo?
[..]
Nee, ik haat clubvoetbal.
precies TechnischeMuisquote:
nee, en hij groeit ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef Beatles het volgende:
GM zit jouw hoofd nooit vol door al die kennis die je bezit?
en als mijn technische kennis een dag tot je beschikking staat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef leeell het volgende:
ik zou mijn linker testikel geven voor GM zijn technische kennis
Ik sterf echt van het lachen sinds dit topic begonnen is. Man oh man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier is het net alsof Boskamp sterft van het lachen.
quote:
ik heb niet veel te gevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en als mijn technische kennis een dag tot je beschikking staat?
jezus die is slechtquote:
een schedel groeit minder hard dan de rest van een baby, maar ik bedoelde meer dat hij bij mij niet groeit tot waterhoofdachtige proporties, zoals je op basis van inhoud had kunnen verwachtenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hebben baby's als ze geboren worden een evengrote schedel als als ze later volwassen zijn?
Ga serieus naar 2:45, de geluiden die hij maakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier is het net alsof Boskamp sterft van het lachen.
Lijkt me vrij raar als het hoofd opeens groeit enzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
een schedel groeit minder hard dan de rest van een baby, maar ik bedoelde meer dat hij bij mij niet groeit tot waterhoofdachtige proporties, zoals je op basis van inhoud had kunnen verwachten
quote:
uit zijn vader ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:11 schreef leeell het volgende:
we weten nog steeds niet waar de illusieve gloeimuis vandaan komt hè
verkeerde interpretatiequote:
daar wil je ook niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:14 schreef GlowMouse het volgende:
Anders kijk je in mijn pohi, Tilburg!
Ik lach ongeveer zoals van der Gijp, als ik echt hard moet lachen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga serieus naar 2:45, de geluiden die hij maakt.
Chillburg genot.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:14 schreef GlowMouse het volgende:
Anders kijk je in mijn pohi, Tilburg!
Die tacklequote:
JEROOOOEEEEEN!!!!!!quote:
geweldigquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
JEROOOOEEEEEN!!!!!!
hoe heet die gozer eigenlijk?
- Joeri
JOEEEERRRIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!
Johan Boskampquote:
Die speelt niet meer, Koeman?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die gozer
Godverdomme, ik kan er om blijven lachen.
nee bah al die vieze mannen in dat programmaquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gaan we samen een keer naakt voetbal international kijken ?![]()
![]()
quote:
Je kijkt niet eens, potverdorie. Als je zou kijken zou je ook moeten lachen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:23 schreef Beatles het volgende:
[..]
nee bah al die vieze mannen in dat programma
[..]
Ik verafschuw het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kijkt niet eens, potverdorie. Als je zou kijken zou je ook moeten lachen.
hipsterquote:
Je mist echt iets in je leven als je niet naar VI kijkt.quote:
quote:
quote:
Heb je ook hipsters?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef Beatles het volgende:
Ik ben een hipster ja. Heb ook zo'n Buddy Holly bril en weet niet wie Jon Lonnon was en dit dat.
Terechtequote:
Heerlijk lied, kan ik urenlang naar luisteren prrr.quote:
Klopt als een bus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Heerlijk lied, kan ik urenlang naar luisteren prrr.
Mij heb je niks gevraagdquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef leeell het volgende:
collectief informatie-embargo jegens mij ?
dat niet nee, jou heb ik ook niet gemeetquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
dat niet nee, jou heb ik ook niet gemeet
dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
[..]
dat niet nee, jou heb ik ook niet gemeet
Terechte buikpijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:43 schreef Kutstudent het volgende:
Zit al een kwartier van der Gijp filmpjes te kijken. Ik ben echt aan het sterven van het lachen.Janken, buikpijn, alles.
Ja, true.quote:
nu nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:40 schreef Beatles het volgende:
[..]Mij ook niet a zemmel, vieze gissenaar.
Klopt.quote:
authentieke platenzaken, immer leuk tochquote:
TOP Oss hooligans.quote:
Dat was ook al zo'n goed filmpje ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef Heroinjunk het volgende:
"KOM UIT JE OSS DAN BEN JE VOOR TOP" jajajaja
dudequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
O wauw, het is nog seniorenseks ook.
ALV van wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Hemel, ik moet de 31e om kwart voor 7 naar de Uithof voor ALV, jeej
was het maar zoquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
O wauw, het is nog seniorenseks ook.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Erectie Alarm [ afbeelding ]
Was toch een grafuser.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef leeell het volgende:
tevens heeft Veldman ons al verlaten
Rip PHPmijnstylo
Jaja.quote:
intelligente jongen dochquote:
dan nog, waar is dat voor nodig?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet dat een faculteitsvereniging iets anders dan een studentenvereniging is hè?
vindt het maar een beetje tam,quote:
ongetwijfeldquote:
liever gewoon overal voor uitgenodigd worden en niet weten waar je nu weer belandtquote:
Wij hebben één verplichte borrelavond en daar kan je wel gewoon voor afbellen als je een goede reden hebt. Komt bij dat die avond altijd fucking mooi is en je weet dat iedereen er isquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
liever gewoon overal voor uitgenodigd worden en niet weten waar je nu weer belandt
al zal de enige vereniging geforceerder zijn dan de ander,
Goedkope boeken. Voor de rest zijn de meeste studieverenigingen maar knorrige laffe bendes ja. Maar er zitten een paar leuke tussen.quote:
Knorren die andere mensen knorrig noemenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Goedkope boeken. Voor de rest zijn de meeste studieverenigingen maar knorrige laffe bendes ja. Maar er zitten een paar leuke tussen.
Wij zijn geen knorren, wij zijn abonnee. Mensen die uberhaupt bij het corps willen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Knorren die andere mensen knorrig noemen
Omg zal ik gaan ipv jou?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:12 schreef yosander het volgende:
Mijn studievereniging geeft morgen een piratenfeest volgens mij arrr.
Maar daar ga ik niet heen
Studieverenigingen zijn inderdaad leuker dan studentenverenigingenquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
Studieverenigingen zijn in het algemeen wel leuk hoor. Heel anders dan studentenverenigingen.
Is koelquote:
Laat nou maar. Het is absoluut niet te vergelijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Studieverenigingen zijn inderdaad leuker dan studentenverenigingenJullie haten echt zonder dat je weet hoe het is
Jupsquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moooooooorgen heb je hospiteren toch?
Oh, ben je vandaag begonnen met practicum? Ik wist niet of je deze of volgende week begon.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Jups
Lange dag morgen blergh. Zoals de rest van de komende drie weken.
Vandaag ja. Heb DNA geïsoleerd uit de E.coli bacterië jongequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, ben je vandaag begonnen met practicum? Ik wist niet of je deze of volgende week begon.
Keigaaf jonguquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Vandaag ja. Heb DNA geïsoleerd uit de E.coli bacterië jonge
Ja hè. Het leek net alleen sperma.quote:
wellekuh???quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgende week nieuwe telefoon jeeeeeeeeeeeeej.
wat is er suusiequote:
Doe maar stoerquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zag jou en waterige sperma enzo voor me enzo en
JA DAT HAD IK DUS OOK!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:23 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boksquote:
jatoggg de gekstuhquote:
Trusten lief.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
jatoggg de gekstuh
maar ik ga pitten de ballen laat ze niet vallen!!!
In de 3e klas vwo heb ik dat ook ooit gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Vandaag ja. Heb DNA geïsoleerd uit de E.coli bacterië jonge
Vast op een andere wijze.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In de 3e klas vwo heb ik dat ook ooit gedaan.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In de 3e klas vwo heb ik dat ook ooit gedaan.
Voequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |