quote:Ik vind dit wel een leuk project want je kan er je creativiteit op loslaten. Ik vind dat ik mijn project nog wat mooier had kunnen maken maar ik ben nu eenmaal niet goed in dit soort dingen. Ook heb ik weer een paar spreekwoorden erbij geleerd.
dit is serieus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef Fopje het volgende:
Als dit serieus is![]()
Maar dat zal wel niet
het is wel leukquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:31 schreef utopie het volgende:
gast, wij zijn hier niet bedoeld om jouw huiswerk zaakjes in orde te maken....
Wil je serieuze reacties verwachten wat betreft je vraag, dan adviseer ik je om volgende keer niet meer in ONZ zo'n topic te openenquote:
hehehequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef spiedermann het volgende:
ik heb geen flauw idee wat ik moet invullen maar hier heb je een plaatje van een konijn met een koek op zijn hoofd
[ afbeelding ]
ik heb het opzettelijk in ONZ gepostquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef utopie het volgende:
[..]
Wil je serieuze reacties verwachten wat betreft je vraag, dan adviseer ik je om volgende keer niet meer in ONZ zo'n topic te openen
Liefquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef spiedermann het volgende:
ik heb geen flauw idee wat ik moet invullen maar hier heb je een plaatje van een konijn met een koek op zijn hoofd
[ afbeelding ]
Hij kijkt niet echt blijquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef spiedermann het volgende:
[ afbeelding ]
gek, normaal kan ik página's vol schrijven met onzin.quote:Ik vind dit wel een leuk project want je kan er je creativiteit op loslaten. Ik vind dat dit één van mijn beste projecten is, een project waar ik trots op ben. Ik heb ook nieuwe dingen geleerd met betrekking op houtbewerken. Ook is dit een project wat ik op tijd af heb, iets wat me bijna nooit is gelukt, want in de eerste en tweede klas heb ik altijd half werk ingeleverd. Ik denk dat het me dit keer gelukt is omdat ik op een andere plek zit en omdat ik me beter heb geconcentreerd op het doorwerken en minder op het kletsen.
Wat ben jij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |