kOM VECHTEN DAN ZEMMEL DINGESquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef ikkerules het volgende:
Taboundimec
khabahdindimec
dinbebbec
of het juist is geschreven of nie het gaat om de gedachte
Haha!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef ikkerules het volgende:
Ewa gij moogt kome nr jullie allemaal maar kga mijzelf geen treinticket betale voor zemmels als jullie die graaf proberen te doen
kop dan gewoon die treinquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef ikkerules het volgende:
Ewa gij moogt kome nr jullie allemaal maar kga mijzelf geen treinticket betale voor zemmels als jullie die graaf proberen te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:23 schreef utopie het volgende:
waarom leggen kippen eieren?deze vertel je elke dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben terug.
zeg, als het alleen maar je intentie is hier te komen om te gaan rellen, dan kan je beter maar weer weg gaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef ikkerules het volgende:
Komt gij dan
woullah me k hou u tegen
Plaats je adres gegevens of foto's van je zusje, anders kan niemand komen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef ikkerules het volgende:
Komt gij dan
woullah me k hou u tegen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:37 schreef Verbodsbord het volgende:
Plas in haar kont, dan heb je automatisch verkering.
jawel, je hebt naar je zus geluisterd die je adviseerde hier om hulp te gaan vragen, terwijl je zelf een stinkende luie donder bent die al in zijn broek schijt wanneer die een meisje moet aansprekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef ikkerules het volgende:
Fuck you jullie beginnen.
Deze klootzak heeft niets fout gedaan deze keer kheb zelf gezegt da k nie zo wou doen maar jullie doen zo
TS is een junkiequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef ikkerules het volgende:
Voor wtf medelijden ?
Omdat k familie heb die van mij houd en junkie ben zoals jij
Dit doet me denken aan de plot van Welcome to the N.H.K. waar een enorm falende jongeman door een engelachtig mooi meisje met borderline geholpen wordt minder te falen. Vanzelfsprekend belanden ze in bed. Incest is slecht m'kay.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef ikkerules het volgende:
Als mijn zus zegt da ga helpe safe k geloof haar
ik versta er vrij weinig van...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef ikkerules het volgende:
Ewa ja kapotte golf 1 naast u mooie vuilbak waar ge in woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |