Bedankt voor het doorgeven. Was er even bij ingeschoten. Ik zie dat ik al weer ben ingedeeld. We gaan ervoor.quote:
Gaat lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:53 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Nu heb je in poule I en J dezelfde namen staan en zijn wij helemaal onderin buiten 't schema beland
Jij bent de enige in jouw poule met 2 gespeelde wedstrijden en zou nu punten door kunnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik sta tegen byte_me 252-546 achter. Ik ben vandaag de hele dag weg, wordt dus niet afgemaakt. Maar er zit ook geen overwinning voor mij in het verschiet. Wmb betreft heeft byte_me gewonnen!
Tussen jou en Re had ik ook nog geen uitslag gezien toch?quote:
Ja, belachelijk! Het ging juist zo mooi gelijk op...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:48 schreef Superlam het volgende:
Ik speel 2 rondes op rij 100+ woorden tegen RobertJ. Eerst hoedende voor 124 en nu mazzelen voor 112.
Wat is dit dan? Ik moet steeds uren op remlof wachten, sta nu voor, en hij is door...?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ok, knopen zijn gehakt.
Poule E
Spelers 3 en 4 vochten om de 2e plaats in de poule.
Omdat ik geen eindstand heb is speler 4 door op punten
Prima inderdaad. Jongens, heel veel succes!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef D. het volgende:
- data bijgewerkt -
Ok, knopen zijn gehakt.
Poule G
Omdat Diaan Byte_Me de winst gunde heb ik spelers 2, 3 en 4 allemaal 1 gewonnen wedstrijd.
De 2 die door zijn zijn door op punten.
Zoals ik al aangaf moesten er knopen gehakt worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Ik moet steeds uren op remlof wachten, sta nu voor, en hij is door...?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef D. het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf moesten er knopen gehakt worden.
Dat heb ik gedaan op basis van gewonnen wedstrijden en daarna op basis van behaalde punten.
Het spijt me dat dit voor jou nu negatief uitpakt, maar dit leek de meest eerlijke manier.
quote:
En dan?quote:Even vragen waarom het zo lang duurde was geen optie?
Als je 20 uur moet wachten en je weet dat er een deadline aankomt dan neem je toch contact op met je tegenstander om kort te sluiten wanneer jullie het spel dan wel kunnen spelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij is er door mij en een ander uit de poule al aangegeven dat het traag ging bij remlof.
Hoe kan ik als ik een paar keer over de 20 uur heb moeten wachten verantwoordelijk zijn voor de uitslag?
Je had 4 dagen. Je had na 2 dagen toch wel al door dat het niet zo snel ging?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja joh nog ff. Ik zal remlof de volgende keer wel ff bellen. Als ik op de chat iets stuur, dan leest hij dat toch ook pas na 20 uur?
Gewoon een dikke fail dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |