Deadline is verstreken en heb van beide spelers al 2 dagen hier niets vernomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef D. het volgende:
Voor de 2e wacht ik op de uitslag tussen Byte_Me-Byte_Me - Superlam-tomlam
Ze hebben nog 2,5 uur
De verliezer die het hoogst gescoord heeft in de andere kwartfinales door laten gaan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Deadline is verstreken en heb van beide spelers al 2 dagen hier niets vernomen
Ik zal eens even kijken 'what to do'
Iets doet me vermoeden dat jij wel enig idee hebt wie dat isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
De verliezer die het hoogst gescoord heeft in de andere kwartfinales door laten gaan?
Jupquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
Iets doet me vermoeden dat jij wel enig idee hebt wie dat is
Zonder uitslag moet ik een keuze maken tussen 1 van de 2 spelers op wie ik aan het wachten ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup![]()
En ik ben pas gaan kijken nadat ik het postte
svk en ik hadden gewoon een subliem potje, ik had daarin zelfs meer punten bij elkaar gesprokkeld dan de twee andere winnaars.
Maar ik zou het ook niet eerlijk vinden aan de andere kant. Ik had niet voor niets verloren. Zolang svk de competitie maar wint
Duidelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:32 schreef Superlam het volgende:
byte-me wint, we moeten nog ieder een paar letters weg leggen. Het ging de hele tijd gelijk op en toen legde die bijna op het eind opeens quiz voor 40 punten. Dat kan ik niet meer inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |