geen weekmenu gemaakt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten vanavondSuggesties?
Gisteren geen tijd voor vrijgemaakt. Maar ik heb al bedacht dat ik een lekkere tonijnsalade ga makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen weekmenu gemaakt?
ehm, een grote omelet gevuld met allerlei groenten , lekker makkelijk en toch gezond.
ook goed! en lekker en makkelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gisteren geen tijd voor vrijgemaakt. Maar ik heb al bedacht dat ik een lekkere tonijnsalade ga makenMoet alleen ff de appie induiken zo
Wij eten vandaag ook pasta met tonijn geloof ik. Even proberen. Gelukkig ligt er als backup een zak wortels die ik leeg ga vreten als ik de pasta met tonijn niet lustquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteren geen tijd voor vrijgemaakt. Maar ik heb al bedacht dat ik een lekkere tonijnsalade ga makenMoet alleen ff de appie induiken zo
Hij was idd lekkerquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:35 schreef Bluezz het volgende:
Training ging in het begin wat chaotisch omdat onze applicatiebeheerder even binnen kwam waaien en meteen eigenlijk te diep op vragen in ging zonder dat ik mijn hele presentatie had doorlopen, maar ik was streng en heb me herpaktVanmiddag had ik maar 2 cursisten, die hebben we verzet naar andere dagdelen en konden we de presentatie na vanochtend nog handiger maken. En met de scootmobiel naar werk met pontje was leuk
Goeie dag! Nu 2! dagen vrij
is dat dichtbij jou? ziet er gesjellig uit! proostquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef AnneX het volgende:
en hier gaan wij kattenkwaad uithalen:
http://www.liemerkrug.de/
Let op de biergarten!
Goed dat je hebt herpakt! Bluezzie.
Dat zal hem leren...
Tot laterz allemaal.
Gedragen jullie je pls.
Nee hij was er net vóór mij, en hij kwam niet op de thee, maar op de wijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
hee lekker Bluezz
en leuk dat DH op de thee was, of heb jij em gemist?
pff zo vroeg al aan de wijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hij was er net vóór mij, en hij kwam niet op de thee, maar op de wijnWas gezellie
Zeg Bloes, hebben jullie nog een boek van me? Ik mis een boek van Ken Follett.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hij was er net vóór mij, en hij kwam niet op de thee, maar op de wijnWas gezellie
Stille hintquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Fok logt me om de 20 seconden uit......
Ja er ligt hier nog ene dikke pilquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Bloes, hebben jullie nog een boek van me? Ik mis een boek van Ken Follett.
Het is nooit te vroeg voor een wijntjequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pff zo vroeg al aan de wijn
Ik wilde nog een opmerking maken. DH en theequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor een wijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |