Tja dat is typ taal, je begreep toch wat ik zij?quote:
r.muis op je iphone in itunes. Reservekopie terugzetten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:47 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb net op mijn 3gs het nieuwe os gezet, nu staan al mijn apps niet terug.
Ik zie ze wel in Itunes staan, onder apps.
Toen ik mijn iphone aankoppelde had ik de optie de reservekopie terug te zetten, hij zette echter haast niets terug, alleen een Fok! frontpage app.
Hoe krijg ik mijn Iphone nu net zoals voor de OS update ?
bvd XL
Typ taal? Is daar ook een woordenboek van?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Tja dat is typ taal, je begreep toch wat ik zij?
1 x zijquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Tja dat is typ taal, je begreep toch wat ik zij?
Bedankt voor je antwoord, het werkt echter niet, alle oude en nieuwe apps zet hij niet terug.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:52 schreef bambino het volgende:
[..]
r.muis op je iphone in itunes. Reservekopie terugzetten.
Dan krijg je een dropdown menu, misschien heb je er meerdere staan, meestal alleen de laatste.
Waarom zou je een dslr met een smartphone vergelijken?quote:
Yupquote:
Mijn gloednieuwe iPhone 4 was vorig jaar uit mijn handen gevallen en de hele achterkant was "kapot" (na 1 dagquote:
Haha, vind het altijd leuk om zulke filmpjes te flaggen/reporten, zodat ze gewist wordenquote:
wat ben jij een vies mannetje zeg bahquote:
Een toetsenbord schoonhouden is niet te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, vind het altijd leuk om zulke filmpjes te flaggen/reporten, zodat ze gewist worden
[..]
wat ben jij een vies mannetje zeg bah
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, vind het altijd leuk om zulke filmpjes te flaggen/reporten, zodat ze gewist worden
[..]
wat ben jij een vies mannetje zeg bah
"Mijn telefoon is beter, want zacht plastic breekt minder snel dan gehard glas"quote:
daarom is het ook gorilla glas wat er in de S2 zitquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef gohan16 het volgende:
True stroy: Mijn opticien raadde mij kunststof brilglazen aan ipv glas, omdat mijn brilglas kapot was gegaan ivm vallen van een kastje op een harde vloer. Na 6 maanden kon ik weer nieuwe glazen laten slijpen omdat het kunststof zo erg was beschadigd met krassen dat het hinderlijk werd voor mijn zicht, ondanks de beschermende laag tegen krassen.
Glas>plastic. Always. (true story)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |