Yup of voorop de neus gaan zittrn en goed vasthiudenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Of op het dak klimmen en in de richting rennen waar de conducteur al is geweest.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:55 schreef bambino het volgende:
Weet dat het al gezegd is maar toch.
Betaald zwart rijden betekenis:
Kaartje kopen, weg gooien, in de trein gaan zitten?
Maar als de machinist je ziet, dan zal hij zijn ruitenwisser aanzetten en dan val je eraf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Yup of voorop de neus gaan zittrn en goed vasthiuden
Risico is er altijd bij zwartrijdenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als de machinist je ziet, dan zal hij zijn ruitenwisser aanzetten en dan val je eraf.
Zwartrijden houdt in dat je geen vervoersbewijs koopt. Als je gepakt wordt door de conducteur en je moet een boete betalen dan is je zwartrijden niet meer gratis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef Niss het volgende:
Mensen die niet weten dat zwart rijden altijd gratis is.
wauw, je hebt zojuist alle turken uit het nederlandse trein systeem weten te flikkerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:45 schreef computerprobleem het volgende:
Wacht maar TS, ik weet nu hoe je eruit ziet. Ik ga je zo hard vernaaien als ik weer in de trein ben en ik jou zie.
Je hebt zwart haar en er zit altijd heel veel gel in, je bent een beetje getint, tussen blank en rood/bruin in of zo, je hebt een nickelson jas aan of een jas met een grote bontkraag en je praat met een accentje en je hebt kswiss schoenen of nike schoenen en soms heb je een joggingbroek aan.
Als ik jou zie en je voldoet aan een van die bovenstaande dingen dan ga ik je zo hard aangeven bij de conducteur he. En als je zegt dat jij dat niet bent, laat ik ze gewoon deze topic zien en zien ze dat een Turk dat bericht heeft geplaatst en word jij meegenomen en krijg je 15 duizend euro boete.
HAHAHA
Tja, ik kan er niets aan doen dat ik zo'n genie benquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:48 schreef 2l33t4u het volgende:
[..]
wauw, je hebt zojuist alle turken uit het nederlandse trein systeem weten te flikkeren
respect
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:45 schreef computerprobleem het volgende:
Wacht maar TS, ik weet nu hoe je eruit ziet. Ik ga je zo hard vernaaien als ik weer in de trein ben en ik jou zie.
Je hebt zwart haar en er zit altijd heel veel gel in, je bent een beetje getint, tussen blank en rood/bruin in of zo, je hebt een nickelson jas aan of een jas met een grote bontkraag en je praat met een accentje en je hebt kswiss schoenen of nike schoenen en soms heb je een joggingbroek aan.
Als ik jou zie en je voldoet aan een van die bovenstaande dingen dan ga ik je zo hard aangeven bij de conducteur he. En als je zegt dat jij dat niet bent, laat ik ze gewoon dit topic zien en zien ze dat een Turk dat bericht heeft geplaatst en word jij meegenomen en krijg je 15 duizend euro boete.
HAHAHA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |