kip doet het altijd goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef -moppie- het volgende:
Noodles, nu nogde lekkere smaak!
Curry is niet zo
Precies daar wacht ik op! Was trouwens lang niet te krijgen hier bij de appie dus nu hopen dat colt ze wel weer gevonden heeft en niet vergeten isquote:
ai, en dan bier hebben gekocht en geen kip.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies daar wacht ik op! Was trouwens lang niet te krijgen hier bij de appie dus nu hopen dat colt ze wel weer gevonden heeft en niet vergeten is
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:52 schreef FUFR het volgende:
verdikkie! er zijn zelfs beelden van:
SQ wil ook koffie!![]()
Ge zijn toch ginne negert?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ai, en dan bier hebben gekocht en geen kip.
das killing
hey!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ge zijn toch ginne negert?
Oh nee, die drinken Fernandez
das gewoon een speaker en vriesdroogtoeliequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
De koffiemaker op ons kantoor maalt overigens ook zelf de bonen, maar ik kan je verzekeren dat dat geen garantie is voor lekkere koffie
de groenequote:
Heul niet. Zo smaakt het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
das gewoon een speaker en vriesdroogtoelie
Er wordt hier aan de deur gecontroleerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
ai, en dan bier hebben gekocht en geen kip.
das killing
ja ervaring hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er wordt hier aan de deur gecontroleerd
slecht voorbereid. dat wordt bivakkeren in de gangquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hij zit bij moeders aan tafel dus ik weet heul niet wanneer ik bij de deur moet gaan posten
Dit was mijn avondmaaltijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef FUFR het volgende:
ik strong like bull en heb nog niet gesnackt
the horrorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Net zoiets als kijken mag, aankomen neit
goedemiddag!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:19 schreef r8v2 het volgende:
Ik kom even solidair zijn met SQ. Kantoorterreur. Als ik nog 1 keer goedemiddag naar mijn hoofd geslingerd krijg draai ik om, rijd ik naar huis en ga weer in bed liggen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |