dr zijn wel cheat prgs hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
hoe de fuk kan je cheaten dan? Ik had van de week een potje, ik legde eerst een woord van 120 punten en de volgende beurt een van 130 punten. Stom geluk. Vonden ze me ook een cheat
jep, zoals hier vertellen hoe goed je bentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:41 schreef r8v2 het volgende:
Ik wil verder niet opscheppen. Maar ik denk dat ik ook wel goed met Wordfeud zou zijn. Als ik zou spelen. Maar dat doe ik niet. Want ik heb wel betere dingen te doen.
same here, gelukkig heb ik al best een grote woordenschat van mezelf (al weet ik lang niet altijd wat ze betekenen, maar voor woordFreud maakt dat niet uit) en voor de rest speel ik net als dat ik een stuk software probeer te beheersen: blijven klikken en proberen totdat je raak hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
dr zijn wel cheat prgs hoor.
Ik werk altijd vooruit (woord gelegd, meteen nadenken over de volgende) en onthouden wat anderen doen.
Dan kom je op woorden als bvbas, werkwoorden zonder n, stoepa, oekazen (wie kent m niet: ze smelten oekazen!) enz
ja, dat weten wequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:41 schreef r8v2 het volgende:
Ik wil verder niet opscheppen. Maar ik denk dat ik ook wel goed met Wordfeud zou zijn. Als ik zou spelen. Maar dat doe ik niet. Want ik heb wel betere dingen te doen.
Probeer eens met een salesboy of een programmeur een probleem op te lossenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
proberen met een finance-autist via email een probleem op te helderen
Ja duh, jij hebt dikke tetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
met salesboys kan ik nog best aardig communiceren
Ja, zo doe ik het ook iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
same here, gelukkig heb ik al best een grote woordenschat van mezelf (al weet ik lang niet altijd wat ze betekenen, maar voor woordFreud maakt dat niet uit) en voor de rest speel ik net als dat ik een stuk software probeer te beheersen: blijven klikken en proberen totdat je raak hebt
Dit antwoord bewijst dat je geen zak afweet van het principe "communicatie"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:13 schreef r8v2 het volgende:
Email is niet communiceren. Email is over de schutting kiepen
.
heb je een spiegel thuis?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:47 schreef r8v2 het volgende:
Ik haat communicatie. Das namelijk met andere mensen. En ik haat mensen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:47 schreef r8v2 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:47 schreef r8v2 het volgende:
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:34 schreef Inu het volgende:
Argh, frustratie... wij kopen altijd met alle vriendinnen cadeautjes als er eentje jarig is, maar een van die meiden koopt nooit het cadeau en betaalt ook altijd te laat of helemaal niet.. dus nu is er weer iemand jarig, cadeau bedacht en gevraagd of zij het dan wil bestellen via internet. Gaat ze nu tegen me aan lopen chatten over wat ze dan in moet vullen en of ik dat adres weet etc etc. ZOEK HET ZELF OP!
/frustratie
laat 'r dan niet meer meedoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:34 schreef Inu het volgende:
Argh, frustratie... wij kopen altijd met alle vriendinnen cadeautjes als er eentje jarig is, maar een van die meiden koopt nooit het cadeau en betaalt ook altijd te laat of helemaal niet.. dus nu is er weer iemand jarig, cadeau bedacht en gevraagd of zij het dan wil bestellen via internet. Gaat ze nu tegen me aan lopen chatten over wat ze dan in moet vullen en of ik dat adres weet etc etc. ZOEK HET ZELF OP!
/frustratie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |