Ja! En je wordt er vrij snel kachel vanquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, is die lekker?
Langspeelplaat, grote zwarte schijf van vinylquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leg aan de jonkies even uit wat een LP is.
Je moet hem gewoon verbieden zelf afspraken te plannen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij afspraken gaat maken zonder mij te verwittigen dan is dat zijn probleem... ik had de afspraak van jou allang in mijn/onze agenda staan!
Over je nek gegaan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef EllaN het volgende:
Ik heb iets verkeerds gegeten. Nu ben ik leeg en op.
De voorloper van de 8-trackquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leg aan de jonkies even uit wat een LP is.
Tsja, als ik werken ben, dan kan ik hem moeilijk in de gaten houden helaas....quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon verbieden zelf afspraken te plannen.
Ah. Ook sproei poep dus.quote:
Even groot als de 12inch.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Langspeelplaat, grote zwarte schijf van vinyl
True, maar ben nu zo slap en heb het enorm koud. Maar het zal vast morgenochtend beter zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Ook sproei poep dus.
Ach, better out then in.
Ik zag zojuist een fragment in Pauw en Witteman, van het programma The voice of Holland, waar iemand voor aanvang van het zingen ook iets verkeerds had gegeten, dat had ik ook nog nooit op de tv gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef EllaN het volgende:
Ik heb iets verkeerds gegeten. Nu ben ik leeg en op.
Gooi een glas cognac of whisky naar binnen en kruip onder de wol. Dan ben je om 0600 weer fris en fruitig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
True, maar ben nu zo slap en heb het enorm koud. Maar het zal vast morgenochtend beter zijn.
Stond wel iets van op het fokquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een fragment in Pauw en Witteman, van het programma The voice of Holland, waar iemand voor aanvang van het zingen ook iets verkeerds had gegeten, dat had ik ook nog nooit op de tv gezien.
Bakkeliet hadden wij die vroeger, 1 keer van een meter omlaag laten vallen en je kon de stukken weggooien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Langspeelplaat, grote zwarte schijf van vinyl
Was die niet gewoon aan het kotsen door de spanning?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een fragment in Pauw en Witteman, van het programma The voice of Holland, waar iemand voor aanvang van het zingen ook iets verkeerds had gegeten, dat had ik ook nog nooit op de tv gezien.
Hij at iig achteruitquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was die niet gewoon aan het kotsen door de spanning?
Nummer uit '85 en het zit nu ongeveer standaard in hun setlistquote:
Toch vind ik het geweldig spul, bakeliet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Bakkeliet hadden wij die vroeger, 1 keer van een meter omlaag laten vallen en je kon de stukken weggooien.
De schakelaars aan de muren en waar je de lampen in moest draaien waren ook allemaal van Bakkeliet, in de electrotechniek werd heel veel met bakkeliet gewerkt, maar het was zo breekbaar als wat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toch vind ik het geweldig spul, bakeliet.
In mijn huis zijn nog wat originele lichtschakelaars en contactdozen van bakeliet. Zoek ook al een tijdje een mooie art deco bakelieten radio.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:48 schreef Clan het volgende:
[..]
De schakelaars aan de muren en waar je de lampen in moest draaien waren ook allemaal van Bakkeliet, in de electrotechniek werd heel veel met bakkeliet gewerkt, maar het was zo breekbaar als wat.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toch vind ik het geweldig spul, bakeliet.
Die Tesla heb ik al heel lang, hij doet het nog;quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In mijn huis zijn nog wat originele lichtschakelaars en contactdozen van bakeliet. Zoek ook al een tijdje een mooie art deco bakelieten radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |