Ik ook, ik heb geen slotje bij me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Ilonawenstiets het volgende:
ik ben geen troll, ik zit met een serieus probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaarkomen op hun taartjes.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Beschrijf dit eens, met stappenplan aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Troll.
En anders klap je die wijven toch
Juist niet doen, dan geef je aan dat die wijven gewonnen hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:03 schreef Dastan het volgende:
Echt zielig voor TSIk zou ergens anders gaan werken want deze harde kern zal echt niet zo snel veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Juist niet doen, dan geef je aan dat die wijven gewonnen hebben.Je kunt je natuurlijk altijd vast blijven houden aan je principes, maar of je daar zelf wat van opschiet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar, maar als je ergens werkt moet het niet kunnen dat mensen b.v. je kleren kapot knippen. Dat de baas dat tolereert kan al helemaal niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk altijd vast blijven houden aan je principes, maar of je daar zelf wat van opschiet..
Maar zal daar verandering in komen, juist nu de baas dat tolereert? Denk ik niet. Gewoon vertrekken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Waar, maar als je ergens werkt moet het niet kunnen dat mensen b.v. je kleren kapot knippen. Dat de baas dat tolereert kan al helemaal niet.
Faal, te weinig spelvautenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:10 schreef MaximumRush het volgende:
Hey Ilona, beetje dom dat je je eigen naam gebruikt hebt. Wacht maar morgen in het fabriek dan zullen we jou wel een lesje leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |