quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Dastan het volgende:
He verdomme had net een nieuwe TT op het kladbord staan.
Man the harpoons, tie your boots, arm the guns, roep de mods, er moet iets gebeuren, de TT moet veranderd worden anders gaat het helemaal mis!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef Dastan het volgende:
Was helemaal bezeten door een nieuw topic denk ik.
Mag wel blijven hoor. Is immers een Zimmerbroeder.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Man the harpoons, tie your boots, arm the guns, roep de mods, er moet iets gebeuren, de TT moet veranderd worden anders gaat het helemaal mis!
eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mag wel blijven hoor. Is immers een Zimmerbroeder.
Ga je naar de peppers? Dat is toch ook ergens deze week.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:51 schreef Dastan het volgende:
Jouw stad centraal station toch? Ahoy ligt niet bij een station, dus we moeten ook nog helemaal met de metro of zo. Uur of vier, vijf?
Was gisteren. En nee manquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga je naar de peppers? Dat is toch ook ergens deze week.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga je naar de peppers? Dat is toch ook ergens deze week.
Ja, klopt. `Bestelling ophalen`. Je hebt 'm wel al aangevraagd mag ik hopen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef leeell het volgende:
moet alleen nog ff OV regelen, moet je toch bij zo'n apparaat doen ?
ja al tijdjequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, klopt. `Bestelling ophalen`. Je hebt 'm wel al aangevraagd mag ik hopen?
Ja weetikveel man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef leeell het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen idee. Alsof het zo raar is om naar een concert van de peppers te gaan.quote:
Geen idee wie de Peppers zijn? Ik neem de RHCP? Fan niet. Maar tochquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, jij bent fan van ze, wist ik veel.
Jammer weer zeg, ik wilde net vragen hoe je dag was. Aju.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef Dastan het volgende:
Altijd zo gespannen hier. Nou, ik moet gaan, de groeten thuis en aan de kids.
Muzieksmaak is toch altijd wel een afspiegeling van.. nou ja laat ook maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef Beatles het volgende:
[..]
Geen idee wie de Peppers zijn? Ik neem de RHCP? Fan niet. Maar tochMensen afdoen op hun muzieksmaak..
Kan ik kort over zijn, z'n gangetje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jammer weer zeg, ik wilde net vragen hoe je dag was. Aju.
JA JA DUSSSS DUSS DUSSS??????//////////// STEL JE VOOR DAT IEDEREEN HETZELFDE WAS LEKKER SAAI WEER HOOR SJONGE JONGE laat ook maarquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Muzieksmaak is toch altijd wel een afspiegeling van.. nou ja laat ook maar.
Okeee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kan ik kort over zijn, z'n gangetje.
Nee, absoluut niet. Ik luister klassiek, country, hardcore, hardstyle, drum and bass, blues. Mag jij me vertellen wat dat over mij zegt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Muzieksmaak is toch altijd wel een afspiegeling van.. nou ja laat ook maar.
Ik zeg toch niet dat iedereen hetzelfde moet zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:59 schreef Beatles het volgende:
[..]
JA JA DUSSSS DUSS DUSSS??????//////////// STEL JE VOOR DAT IEDEREEN HETZELFDE WAS LEKKER SAAI WEER HOOR SJONGE JONGE laat ook maar
Veelzijdigheid, oppervlakkigheid misschien. Wat voor country trouwens?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik luister klassiek, country, hardcore, hardstyle, drum and bass, blues. Mag jij me vertellen wat dat over mij zegt.
dat je geen muzieksmaak heb.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik luister klassiek, country, hardcore, hardstyle, drum and bass, blues. Mag jij me vertellen wat dat over mij zegt.
ha-ha idd *knipoog knipoog*quote:
eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:03 schreef Beatles het volgende:
[..]
Dastan is ook wel hipster met zijn analoge camera.
Da's omdat ik geen digitale heb en op dit moment daar ook geen geld voor heb.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:03 schreef Beatles het volgende:
[..]
Dastan is ook wel hipster met zijn analoge camera.
Ook hoe hij zich afzet tegen alles wat 'nieuw' is, sjongejonge.quote:
Niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Da's omdat ik geen digitale heb en op dit moment daar ook geen geld voor heb.
blues country (is meer blues)quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat iedereen hetzelfde moet zijn?Als iemand naar Techno wil luisteren vind ik dat echt geen probleem, ik heb er alleen niets mee.
[..]
Veelzijdigheid, oppervlakkigheid misschien. Wat voor country trouwens?
Wtfquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ook hoe hij zich afzet tegen alles wat 'nieuw' is, sjongejonge.
Wat voor artiesten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
blues country (is meer blues)
hillbilly
australian country
texas country
Uhuhhhh.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
WtfDat ligt in een mans aard, niets hipsters aan.
Haha.quote:
kloptquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef Kutstudent het volgende:
Oppervlakkigheid is op zich ook wel waar. Ik kan mezelf niet vaak op veel diepgang betrappen.
Nouja, uiteindelijk is iedereen oppervlakkig. Maar een hoop lui doen zich voor alsof ze veel diepgang hebben en ontzettend boeiend zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:08 schreef Veldman het volgende:
[..]
Weinig mensen die dit over zichzelf durven te zeggen
Vertel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:16 schreef Kutstudent het volgende:
Waar je trouwens echt goed aan kunt zien of iemand oppervlakkig is of niet, is aan hun smaak voor vrouwen/mannen.
Gewoon, je hebt bepaalde "exclusiviteiten", en je hebt mensen en die vallen op verschillende types. Die exclusiviteiten zijn zeg maar hele speciale types, die je gewoon niet veel ziet. Wat voor type iemand het liefst heeft, kan je heel veel van aflezen.quote:
Ah ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon, je hebt bepaalde "exclusiviteiten", en je hebt mensen en die vallen op verschillende types. Die exclusiviteiten zijn zeg maar hele speciale types, die je gewoon niet veel ziet. Wat voor type iemand het liefst heeft, kan je heel veel van aflezen.
Bijvoorbeeld gastjes die alleen maar voor geblondeerde vmbo sletjes gaan, nou dat lijkt me duidelijk.
Ikzelf ga (niet bewust) bijna, maar dan ook echt bijna altijd voor het halfbloedje. En dan het liefst nog half Aziatisch en half Zuid-Europees. Man man man.
Weinig. Maar wel veel die alleen half aziatisch, of half Zuid-Europees zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Half Aziatisch en half Zuid-Europees, oké, Kutstudent. Hoeveel van deze exemplaren kom je in de praktijk tegen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Weinig. Maar wel veel die alleen half aziatisch, of half Zuid-Europees zijn.
quote:
Ik pas.quote:
Vrouwen die shag rokenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:43 schreef Veldman het volgende:
Vrouwen mogen wat mij betreft sowieso geen shage roken
En dat wissel ik natuurlijk af met Belinda.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:43 schreef Beatles het volgende:
Lekkere zware van Nelle met rooie rizla. Heerlijk in de vroege ochtend.
Nee, dat zijn oude wijven sigaretten en Marlboroquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:10 schreef Veldman het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen sigaretten.
En Marlboro voor mannen
Volgens mij per maand. Ik zit het ook te overwegen zodat ik die nieuwe Google Nexus telefoon kan kopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:32 schreef Splutje het volgende:
Als ik nu kies voor bijlenen wanneer gaat dat dan in?
Bam gedaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij per maand. Ik zit het ook te overwegen zodat ik die nieuwe Google Nexus telefoon kan kopen
Niet weten wat je met je salaris moet doenquote:
Werken om een iphone te kunnen betalen.quote:
En maar doorgaan hé.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:43 schreef Beatles het volgende:
Lekkere zware van Nelle met rooie rizla. Heerlijk in de vroege ochtend.
Marlboro is alleen maar voor die luie breezersletjes en guido's.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:10 schreef Veldman het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen sigaretten.
En Marlboro voor mannen
Ik doe het niet daarvoor hoor. Gewoon om als een pimp te kunnen levenquote:
Ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet weten wat je met je salaris moet doen.
Hoi Etsu
Dan mag het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik doe het niet daarvoor hoor. Gewoon om als een pimp te kunnen leven
Jouw jammerlijke pogingen om met leeell de lakens te delen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? En definieer 'normaal'?
Niet werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Werken om een iphone te kunnen betalen.
Hey zemmel doe even normaal zeg conjo! Ik deel enkel de lakens met Jan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jouw jammerlijke pogingen om met leeell de lakens te delen.
Zwolle is weer 3 miljoen gevallen *katsjing*.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef Dastan het volgende:
Gewoon de Staatsloterij iedere maand voor de eckten.
Godverdommequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
klinkerbotsing omggg heb je al boemboem gedaan dan jeetje mina watskebeurt
Je staat weer op de mensendieikmoetslaan-lijst.quote:
Oeh Jordyquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik
Ik ga vrijdag een treinkaartje naar Sittard van kopen.
Sandertje
De moeder van Jordy.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ken jij iemand anders die daar woont dan
Nee, sowieso is het aantal mensen dat ik ken in Limburg op een hand te tellenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ken jij iemand anders die daar woont dan
quote:
Misschien wel terecht, want Limburgquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, sowieso is het aantal mensen dat ik ken in Limburg op een hand te tellen
VOOR JAN MAAK JE WEL TIJD EN VOOR MIJ NIET WAT IS DEZE OMGGGG EN JE VERSLAG HOEFT PAS OVER EEN WEEK OF DRIE AF EN DAN ZO';N FLUT ANTWOORD WAT BEN JIJ NOU VOOR N VREINDIN OMG EN ALLESquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
Als ik ooit tijd heb jeweet. Drukdrukdruk.
Jij deelt de lakens uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey zemmel doe even normaal zeg conjo! Ik deel enkel de lakens met Jan.
Sprak laatst zo'n kerel Groningen en die vroeg aan mij: raad maar waar ik vandaan kom.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel terecht, want Limburg
Hier een spatie voor jou:quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
VOOR JAN MAAK JE WEL TIJD EN VOOR MIJ NIET WAT IS DEZE OMGGGG EN JE VERSLAG HOEFT PAS OVER EEN WEEK OF DRIE AF EN DAN ZO';N FLUT ANTWOORD WAT BEN JIJ NOU VOOR N VREINDIN OMG EN ALLES
quote:
Het verschil tussen Limburg en Noord-Brabant niet horenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Sprak laatst zo'n kerel Groningen en die vroeg aan mij: raad maar waar ik vandaan kom.
Toen durfde ik geen Limburg te zeggen voor 't geval het Noord-Brabant was.
Was dus wel Limburg.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het verschil tussen Limburg en Noord-Brabant niet horen
yosander
nee grapje je bent wel lief
Ik had er een punt achter moeten zetten, hij is weggelopenquote:
jeetje ik kom je gewoon ophalen met een vliegende auto en alles, dan ben jij harry potter en ik ron wemelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik had er een punt achter moeten zetten, hij is weggelopen
Mja ik word onder de duim gehouden door mijn ouders.Of hoe dat gezegde ook gaat.
Ik ben bang van wel.quote:
ARG is de andere kant op hoor schatje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Renesite het volgende:
Vandaag TE veel debiteuren aan de lijn gehad uit Limburg. Ik kan er ECHT niets aan doen, maar wat komen die mensen dom over. Te-nen krom-mend!
Ik wil ook een beetje hier horenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
ARG is de andere kant op hoor schatje.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Renesite het volgende:
Vandaag TE veel debiteuren aan de lijn gehad uit Limburg. Ik kan er ECHT niets aan doen, maar wat komen die mensen dom over. Te-nen krom-mend!
ow, het gaat niet meer over Limburg
jij hebt allemaal woorden waarvan ik denk; wtf betekent dat nu weerquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Ik win altijd.Bijna altijd dan. KutDastan.
Weet je wel tegen wie je het hebt, SESmodje?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie zeit hier de SESmod gij of ik
Valt mee toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij hebt allemaal woorden waarvan ik denk; wtf betekent dat nu weer
Bom botsing bamquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:36 schreef Beatles het volgende:
[..]
Weet je wel tegen wie je het hebt, SESmodje?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeg zak, je hoort het verschil tussen mij en een over de schutting gegooide Duitser toch wel
Hmm, waarom niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef Dastan het volgende:
Alles weer even laten checken, ging niet zo goed de vorige keer.
Hm, kwam een beetje onaardig over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
Ik moest lachen om iets, denk dat het wel duidelijk was of niet dan?
dat is nee dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Beatles het volgende:
[..]
GodverdommeBoemboem wat is deze.
[..]
Je staat weer op de mensendieikmoetslaan-lijst.
Nou nou, dat is ook weer een beetje overdreven he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
Laten we samen zelfmoord plegen.
[..]
Vind ik ook.
uitrquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef leeell het volgende:
weer 6.20 lichter die ik eigenlijk niet kon uitgeven,
de eckte weten waaraan ofc
wat doe jequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef leeell het volgende:
Nou zeg sorry hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou nou, dat is ook weer een beetje overdreven he.
Excuses aanvaard.quote:
Skere boiquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef leeell het volgende:
zeker skeer ja,quote:
misschien ik ook welquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
Waarom loopt iedereen hier te sippen?
Ik had gewoon een kutdag. En een kuttentamen nu.
Spui het liefjens! SPUI HET!
IK HEB ZOVEEL BOEKEN GELEZEN DAT IK ER SCHEEL VAN BEGIN TE ZIENquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
ik had vloe over maar geen shag meer,quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
Waarvoor?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef leeell het volgende:
[..]
zeker skeer ja,
loon pas volgende week dinsdag
sorry samuel
Ow. Gewoon uittreksels kopen bij JOHO of een studieverenigingquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
IK HEB ZOVEEL BOEKEN GELEZEN DAT IK ER SCHEEL VAN BEGIN TE ZIEN
ik wilde 60 eypo contant meenemen woensdag, word em nietquote:
doe je niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Beatles het volgende:
Mijn vader zeikt tegen mn broertje en alles en bah ik haat ze allebei.
Morgen naar de tandarts.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
Ik ben anders heel gelukkigquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Renesite het volgende:
Heb ik gedaan, maar ik denk, ik ga gewoon een keer alle stof lezen. Nu zie ik dus scheel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Gewoon uittreksels kopen bij JOHO of een studievereniging
Stoppen. Op deze manier krijg je kanker. Dat is stom. Ging m'n opa ook dood aan. Ik verwacht dat binnenkort 'another the dust bite'quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ik had vloe over maar geen shag meer,
Aaaw ({)quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar ik denk, ik ga gewoon een keer alle stof lezen. Nu zie ik dus scheel.
Dat dacht ik.quote:
vertel het iemand die er wel een neuk om geeft , shagquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoppen. Op deze manier krijg je kanker. Dat is stom. Ging m'n opa ook dood aan. Ik verwacht dat binnenkort 'another the dust bite'
haten is een heeel groot woord KBquote:
Pussyquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there. Als ze gaan boren gewoon verdoven.
Ze hoeven toch nooit te boren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there. Als ze gaan boren gewoon verdoven.
O ja, komt later wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef leeell het volgende:
[..]
ik wilde 60 eypo contant meenemen woensdag, word em niet
nou, wat cruquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nou dan ken jij mijn vader nietGodverdomme grote haat.
Wat onaardigquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
je krijgt het niet meer terug grgr
Nou sorry hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zeur je dan. Alles komt recht.
4 uur opstaan wederomquote:
Ahum.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Marlboro is alleen maar voor die luie breezersletjes en guido's.
is zo, het is echt zo'n standaard sigaret voor mensen die geen eigen smaak hebbenquote:
Ik ben standaard om 8 uur al wakker. Dus dat is al uitslapen.quote:
Ja he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef Dastan het volgende:
Maar Kutstudent, Gauloises blauw past wel bij jou.
quote:
Ja. Shit ik begin de namen kwijt te raken, hoe heet dat gouden pakje?quote:
goud?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja. Shit ik begin de namen kwijt te raken, hoe heet dat gouden pakje?
Een gouden pakje?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja. Shit ik begin de namen kwijt te raken, hoe heet dat gouden pakje?
Dat rookte ik eerst ook, maar dat was na het stappen de volgende ochtend kut omdat het net leek of m'n keel zat vastgemetseld ofzo. Dus toen marlboro bij het stappen en op een gegeven moment gewoon altijd marlboro.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef Dastan het volgende:
Maar Kutstudent, Gauloises blauw past wel bij jou.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Belinda past wel bij Kutstudent.
Zonde man.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat rookte ik eerst ook, maar dat was na het stappen de volgende ochtend kut omdat het net leek of m'n keel zat vastgemetseld ofzo. Dus toen marlboro bij het stappen en op een gegeven moment gewoon altijd marlboro.
Beetje pretentieus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef Beatles het volgende:
Nee hij had zo'n goudkleurige kleur met rood.
BENSON EN HEDGES.
met marlboro juist altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat rookte ik eerst ook, maar dat was na het stappen de volgende ochtend kut omdat het net leek of m'n keel zat vastgemetseld ofzo. Dus toen marlboro bij het stappen en op een gegeven moment gewoon altijd marlboro.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pfff.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:07 schreef Kutstudent het volgende:
Zelfs nog even camel gerookt maar dat was 3 keer niks.
heidenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:07 schreef Kutstudent het volgende:
Zelfs nog even camel gerookt maar dat was 3 keer niks.
Dan nog liever Kent.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
eens! export/zwaar het kan me allemaal bekorenquote:
en de normale van nelle?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:08 schreef leeell het volgende:
[..]
eens! export/zwaar het kan me allemaal bekoren
te lichtquote:
Samsonquote:
Exact, deze man 14.gifquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef Veldman het volgende:
Sowieso beknibbelen op een tabak, of je doet het goed of niet.
yep, onlangs nogquote:
lange losse slierten, net gruis in sliertvormquote:
quote:
iddquote:
Net zoals met Camel-rokers: Drummers stellen je nooit teleur. Dit in tegenstelling tot Van Nellers. Dat zijn soms van die morsige types.quote:
dat zijn de intelligente pessimisten, niets mis meequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Net zoals met Camel-rokers: Drummers stellen je nooit teleur. Dit in tegenstelling tot Van Nellers. Dat zijn soms van die morsige types.
idd, die namaak pakjes alsof het marlboro is alleen dat een of ander vaag crack merkquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Veldman het volgende:
[..]
Serieus, ik moet daar altijd van kokhalzen evenals lidl peuken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:13 schreef Dastan het volgende:
Van die `schippers` met wilde baarden en grote pensen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:13 schreef Dastan het volgende:
Van die `schippers` met wilde baarden en grote pensen.
O god. Dat is wel een dieptepunt van formaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef leeell het volgende:
mijn "nieuwe" familie schiet west tabak in mascotte hulzen
wel kk goedkoop, 1.60 pakje omgerekendquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
O god. Dat is wel een dieptepunt van formaat.
jmrquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef leeell het volgende:
mijn "nieuwe" familie schiet west tabak in mascotte hulzen
Dat zal de hoge heren in Den Haag leren!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef leeell het volgende:
[..]
wel kk goedkoop, 1.60 pakje omgerekend
ssssschtquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
Tevens zouden we dit gesprek in [Tabak SC] moeten voeren.
Alsof er iemand naar je vingers kijkt, je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Veldman het volgende:
Mjah, van shage krijg je gele vingers, ik vind dat toch wel zo'n afknapper
Een echte man heeft zulke diepe groeven in zijn vingers dat het niet opvalt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Beatles het volgende:
[..]
Alsof er iemand naar je vingers kijkt, je lijkt wel een wijf.
ja, jij ben uitgerangeerd, ik mag hem meer , toedeloequote:
Ja maar alsnogquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zeg zak, je hoort het verschil tussen mij en een over de schutting gegooide Duitser toch wel
Vet vervelend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:17 schreef Etsu het volgende:
KB omg wordfeud crasht ook bij mij en alles
Ja, waarvan wij als kwaliteitsusers mod zouden moeten zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef Dastan het volgende:
Tevens zouden we dit gesprek in [Tabak SC] moeten voeren.
verkapte poging tot ses meeting in het noordenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef yosander het volgende:
Kom naar Groningen jullie tabaksliefhebbers, ruik elke dag op de weg tussen het station en de uni een overheersende shaggeur.
quote:
Als je het zo wilt noemen; okéquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
verkapte poging tot ses meeting in het noorden
Ge wit ooit nie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |