SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Ik heb genoeg vriendinnen gehad waarbij het eerst nee was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je slaat weer eens volledig door. Ik heb in tijden nog nooit zulk dom gelul gelezen.
Een nee is een nee face it. Ga geen excuus verzinnen om een kei harde nee goes te praten.
Er is wel of geen intresse. Echter intresse kan ook groeien of opgewekt worden door een personelijkheid. Een mening verranderen met als gevolg dat je toch wel interesant kan zijn voor haar.
Neem 1 ding van mij aan. Mannen die door gaan na een nee zijn ergenis nummer 1 bij vrouwen.
Waar ik mijn ons/vriendinnen/relaties vandaan heb gehaald:quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit probeer ik nu ook op gang te zetten; omdat ik het gevoel heb dat veel mensen hier hun relaties en fuckbuddy's uit halen. Lekker makkelijk en het kennismaken kan op een natuurlijke manier. Dit begint nu een beetje bij de grond te komen bij mij. Ik kom bijvoorbeeld vaker vrouwelijke collega's tegen bij het uitgaan die dan ook weer met een groepje meiden op stap zijn. Van de week weer voorgesteld en ff gepraat met een paar meiden waar ik dus zo mee in contact kwam.
Ander voorbeeld is dat ik komende week ben uitgenodigd om te komen eten bij de vriendin van mijn date, waarbij ook nog allerlei andere vrienden en vriendinnen van hun aanwezig zijn die ik nog niet ken. Krijgt een soort van kettingreactie op gegeven moment...
Nee dat heb je niet. Net zo min als dat verhaal over dat model waar was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb genoeg vriendinnen gehad waarbij het eerst nee was.
Het is niet nodig, maar je kunt altijd dingen erbij leren waardoor je nog meer succes kunt hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van nature aantrekkelijk mensen hebben geen boekjes/sites/filmpjes nodig. Die zijn namelijk al van 'nature' aantrekkelijk.
PUA term, dat je altijd moet proberen jezelf te verbeteren en niet moet denken dat externe factoren invloed kunnen hebben. Complete bullshit natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Cactus1 het volgende:
Wil je dit even toelichten, want ik snap de link niet met wat ik zei.
Ik ben tussen dat het uit ging met m'n ex en m'n huidige vriendin salsa gaan dansen. 2 scharrels aan over gehouden en een hele lijst potentieeltjes. Kom ook wel eens meiden in de kroeg tegen, maar daar heb je het nadeel dat als het enigzins een lekker ding is ze tegen een uur of 1 zwaar geirriteerd zijn geraakt door alle hosselnerds.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Axel1988 het volgende:
Dit probeer ik nu ook op gang te zetten; omdat ik het gevoel heb dat veel mensen hier hun relaties en fuckbuddy's uit halen.
Van nature onaantrekkelijk, dat is de uitdaging.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef firefly3 het volgende:
Het is niet nodig, maar je kunt altijd dingen erbij leren waardoor je nog meer succes kunt hebben.
Definieer 'nog meer succes'? Als je een leuke relatie hebt, hoef je toch niet meer?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef firefly3 het volgende:
Het is niet nodig, maar je kunt altijd dingen erbij leren waardoor je nog meer succes kunt hebben.
Wellus niettus discussie gaat nergens over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Normale vrouwen maken niet out of the blue kutopmerkingen aangezien dat onfatsoenlijk is. Dat zullen ze hoogstens doen als je je zelf onfatsoenlijk opstelt. Het is gewoon een van de vele voorbeelden van suf gelul van PUA sites dat op geen enkele waarheid gebaseerd is.
Dat was toch met vrouwen aanwijzen ofzo? Nodig hem dan een keer uit om lekker te versieren waar hij zin in heeft.quote:Ik heb Firefly al eerder aangeboden dat hij het een keer in het echt kon demonstreren maar daar wil hij niet op ingaan.
Over relaties zijn ook nog dingen te leren om je relatie gezond te houden. Relaties gaan vaak uit als het balans verstoord is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Definieer 'nog meer succes'? Als je een leuke relatie hebt, hoef je toch niet meer?
Mh, die verdeling lijkt een beetje op die van mij:quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar ik mijn ons/vriendinnen/relaties vandaan heb gehaald:
School III
Zwembad II
Vakantie VII
Kroeg IX
Internet XII
Via vrienden III
Werk I
Waarom zou je jezelf willen verbeteren als je tevreden bent met jezelf, je een leuk leven hebt en je omgeving ook niet klaagt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Catbert het volgende:
PUA term, dat je altijd moet proberen jezelf te verbeteren en niet moet denken dat externe factoren invloed kunnen hebben. Complete bullshit natuurlijk.
Dat aantrekkelijkheid iets is wat je van nature hebt; en dat een filmpje/boekje daar niets bij gaat helpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wil je dit even toelichten, want ik snap de link niet met wat ik zei.
Sommige mensen hebben winnaars mentaliteit, andere stoppen bij de eerste de beste.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Definieer 'nog meer succes'? Als je een leuke relatie hebt, hoef je toch niet meer?
En nu gaat het opeens over vrouwen met wie je al jaren bevriend bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:27 schreef Flepke het volgende:
Wellus niettus discussie gaat nergens over.
Ja hallo, hij legt claims neer over willekeurige vrouwen, als het aan hebt licht staan we tussen een stel 15 jarige VMBOers. Niks d'r van. Hij heeft het over willekeurige vrouwen kunnen versieren, dat betekent een blinde test.quote:Dat was toch met vrouwen aanwijzen ofzo? Nodig hem dan een keer uit om lekker te versieren waar hij zin in heeft.
Heeft ook niks met dit topic te maken. Dit gaat om hulp voor mensen die moeite hebben uberhaupt een meid te versieren. Niet over mensen die al wel een relatie hebben. Ik zie het nut er ook niet van het daar over te hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:28 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zou je jezelf willen verbeteren als je tevreden bent met jezelf, je een leuk leven hebt en je omgeving ook niet klaagt?![]()
Dit doe je toch alleen als iets niet goed loopt? Onzinnig streven naar perfectie
In het echte leven worden mensen verliefd, ongeacht of diegene de beste of niet is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben winnaars mentaliteit, andere stoppen bij de eerste de beste.
Daarom eindigt dus 1 op de 3 huwelijken in echtscheidingen met in 4 van de 5 gevallen vrouw als eisende partij.
Waarom krijg ik het idee dat die winners mentaliteit niet gericht is op een leuke relatie of een betere vrouw, maar om je eigenwaarde op te krikken door zoveel mogelijk vrouwen te hebben versierd? En dat de strijd 'm niet zit in een leukere vrouw qua innerlijk, maar voornamelijk qua uiterlijk. Een beetje wat pubers ook doen, zeg maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:29 schreef Flepke het volgende:
Sommige mensen hebben winnaars mentaliteit, andere stoppen bij de eerste de beste.
Daarom eindigt dus 1 op de 3 huwelijken in echtscheidingen met 4 op de 5 vrouwen als eisende partij.
Het mooie aan alles van zelfverrijking is, is dat je er achterkomt dat je zelfs nog meer jezelf kunt zijn dat je al was. En daarom is RSD de weg naar jezelf inplaats van al dat PUA gedoe waarbij je als een robot wordt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van nature onaantrekkelijk, dat is de uitdaging.
En ik heb pas geleden uitgevonden waardoor vrouwen sneller verliefd op je worden. Zelfs daarin kan je beter worden, het is echt absurd maar zeer krachtigquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het echte leven worden mensen verliefd, ongeacht of diegene de beste of niet is.
Leren ze je ook hoe jezelf verliefd kunt worden en tevreden zijn met wat je hebt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef firefly3 het volgende:
En ik heb pas geleden uitgevonden waardoor vrouwen sneller verliefd op je worden. Zelfs daarin kan je beter worden, het is echt absurd maar zeer krachtig
Wat een fucking bullshit. Nee-zeggers zijn mijn tijd niet waard, ik zoek wel een betere.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een levensstijl waarbij je steeds meer dingen kunt leren is zeer krachtig. Niemand is alwetend. Zoals ook_gek, die wel succes blijkt te hebben maar nog niet zoveel dat hij de nee zeggers "ja" kunt laten beantwoorden.
Whut? Alleen dan kan je toch uitsluiten dat ze geen bitch is en dat het niet voorkomt in haar normale gedrag?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
En nu gaat het opeens over vrouwen met wie je al jaren bevriend bent
Dan nodig je hem toch uit naar een uitgaansgelegenheid waar geen 15 jarige breezers komen?quote:[..]
Ja hallo, hij legt claims neer over willekeurige vrouwen, als het aan hebt licht staan we tussen een stel 15 jarige VMBOers. Niks d'r van. Hij heeft het over willekeurige vrouwen kunnen versieren, dat betekent een blinde test.
Tsja net ofdat je snel verliefd word / er open voor staat he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het echte leven worden mensen verliefd, ongeacht of diegene de beste of niet is.
Dat laatste wel. Ik ben nu totaal niet materialistisch meer, ik hoef zelfs geen cadeau's meer want ik hecht er geen waarde aanquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leren ze je ook hoe jezelf verliefd kunt worden en tevreden zijn met wat je hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |