Ja, en wij hebben 7 mensen (inclusief Mrs) op de weg zitten die hier de hele dag rijden, gelukkig het meeste over de N2.quote:
Ja, echt, ergens was ik blij dat ik een keer er niet over nagedacht hadquote:En lololol @ het hout en auto verhaal. Sjouwse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef Blue-eyes het volgende:
Sterkte met die bos hout voor de deur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik heb de stapel inmiddels wat beter neergelegd dat ik er langs zou kunnen. Maar met mijn zicht wacht ik toch maar op de Mrs die onderweg naar huis is (ineens...).
Overigens zijn het balken van 7x30x600cm... da's net te veel voor in je eentje![]()
quote:Tweede ongeluk met vrachtwagen
Een half uur later raakte enkele kilometers verderop een vrachtwagen met oplegger van de weg. De combinatie, komende uit de richting Boxtel, kwam in de bocht van de A2 in de berm terecht en raakte vervolgens de vangrail. Het voertuig verspert een rijspoor en het zal nog enkele duren voordat de weg bij Best-West kan worden vrijgegeven, zo meldt de politie. Hier stond tegen half een een file van 2 kilometer. De chauffeur, een man van 43 uit Den Bosch, raakte niet gewond. Zijn vrachtwagen was geladen met gebruikt damesverband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
Kom maar bij mij popjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:11 schreef Magenta het volgende:
[..]
Maarmaar, mijn wiedergutmachungspannekoek accepteerde je niet, wat wil je nou
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kom maar bij mij popjeJij hebt nee gezegd toen ik vroeg of je mij wilde döneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |