Ik heb mijn geruite overhemd al aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Samen dan maar een boerderijtje kopen, darling?:tuinbroek:
Ja, ik krijg er een stijve van.quote:
Ons Jose! Die vrouw deed aan uitbuiting van oost europese arbeidsmigranten. Goed dat ze veroordeeld isquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:51 schreef lezzer het volgende:
Mmmm, wel raar dat je dan zo'n hoop regels krijgt ineens ja. Hadden jullie een puinhoop gemaakt?
Dat je meer hippieheid wilt snap ik ook wel, waarom ga je anders zoiets doen
Hier in de buurt is zo'n aspergeboerin opgepakt omdat ze medewerkers jarenlang uitbuitte...
http://www.ed.nl/regio/de(...)Janssen-opgepakt.ece
Ik vind het wel heel tof. En het is goedkoper (en leuker) dan op vakantie gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er een stijve van.![]()
![]()
Maar Skunk, wat ga je in de zomer doen. Ook weer wwoofen?
Een van de wwoofers rookte, en dat mocht niet (tomatenplant/tabakplant virus). Dat wist 'ie wel maar hij deed het alleen 's avonds. stiekem. Hij is ook in het algemeen vrij ongemanierd (Fransmanquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ons Jose! Die vrouw deed aan uitbuiting van oost europese arbeidsmigranten. Goed dat ze veroordeeld is
Maar ik vraag me af skunk waar die 180 graden ommezwaai dan vandaan komt? Is er wat voorgevallen dat de eigenaren dit ineens nodig vinden?
Als jij gaat ga ik ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel tof. En het is goedkoper (en leuker) dan op vakantie gaan.
Dus misschien wel. Ga je mee?
hoe lang moet/was je van plan daar te blijven dan? ff uitzingen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nooh, ik houd het wel vol hoorEn danku
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat denken we hiervan:
Wandelpaden voor lesbo's
Mijn interesse was gewekt totdat ik de foto's zag, allemaal oude potten die allemaal lijken op mijn moeder en haar vriendinnen
Waarom die websites toch altijd lijken op ingescande plakboeken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Wat denken we hiervan:
Wandelpaden voor lesbo's
Mijn interesse was gewekt totdat ik de foto's zag, allemaal oude potten die allemaal lijken op mijn moeder en haar vriendinnen
Ik zie op de site dat het eerste damespad in 2001 is geopend maar ik had er nog niet eerder van gehoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom die websites toch altijd lijken op ingescande plakboeken?
Maar, dat damespadverhaal is toch al stokoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |