SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dan geeft een vriendin van me een afscheidsfeest omdat ze een wereldreis van 9 maanden gaat maken. Dus daar ga ik liever even heenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Wanneer weer een meet dan? Ik had 28 oktober voorgesteld, maar dan willen mensen BF3 spelen
Nee, er zitten ook nog wat lui in het Noorden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef Frankii het volgende:
...
Ligt Den Bosch niet het meest centraal dan?
Dan ook niet voor onsquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan geeft een vriendin van me een afscheidsfeest omdat ze een wereldreis van 9 maanden gaat maken. Dus daar ga ik liever even heen
28 oktober is voor mij dus niet echt een optie
Ja maar jij bent echt een sociaal beest van heb ik jou daarquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
Ja je kan toch altijd ergens over praten?na de eerste keer zuipen met Niels wist ie al meer over me dan mijn eigen ouders
Ja maar jij kan je mond ook gewoon nooit houden volgens mij. Ik zie jou echt voor me als zo'n kerel die tijdens een bruiloft als het stil moet zijn ineens een lompe opmerking in de categorie feest, drank of vrouwen erdoorheen slingert.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
Ja je kan toch altijd ergens over praten?na de eerste keer zuipen met Niels wist ie al meer over me dan mijn eigen ouders
En ik de jouwequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt een sociaal beest van heb ik jou daarVolgens mij kende ik jouw hele leven na die avond
Kan ook, maar met KK blijkbaar niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
Absoluut niet. Ik ben zeer goed in etiquette knul, goed opgevoedquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar jij kan je mond ook gewoon nooit houden volgens mij. Ik zie jou echt voor me als zo'n kerel die tijdens een bruiloft als het stil moet zijn ineens een lompe opmerking in de categorie feest, drank of vrouwen erdoorheen slingert.
Kan wel. Let maar op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ook, maar met KK blijkbaar niet.![]()
En sindsdien heb ik nooit meer een bruine erdinger gespotquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ik de jouween ik maar ratelen terwijl jij daar een beetje ongemakkelijk Erdingers naar binnen schoof
Weet ik ook wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben zeer goed in etiquette knul, goed opgevoed
Rariteiten hier in Tilburgquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En sindsdien heb ik nooit meer een bruine erdinger gespotZelfs in Nürnberg hadden ze die vorige week niet!
Nou is het straks juist zo geforceerd.quote:
Als ze daadwerkelijk vrijgezel zijn is het nog veeeuuul enger natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is het straks juist zo geforceerd.
Je ziet er uit als een enorme zachte wollige harige knuffelbeer met kraaloogjes en pluizige oortjes en ik was bang dat als ik met je zou praten, dat ik me niet in zou kunnen houdenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:36 schreef Michhas het volgende:
Niemand wilde met mij praten op de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |