SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dan geeft een vriendin van me een afscheidsfeest omdat ze een wereldreis van 9 maanden gaat maken. Dus daar ga ik liever even heenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Wanneer weer een meet dan? Ik had 28 oktober voorgesteld, maar dan willen mensen BF3 spelen
Nee, er zitten ook nog wat lui in het Noorden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef Frankii het volgende:
...
Ligt Den Bosch niet het meest centraal dan?
Dan ook niet voor onsquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan geeft een vriendin van me een afscheidsfeest omdat ze een wereldreis van 9 maanden gaat maken. Dus daar ga ik liever even heen
28 oktober is voor mij dus niet echt een optie
Ja maar jij bent echt een sociaal beest van heb ik jou daarquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
Ja je kan toch altijd ergens over praten?na de eerste keer zuipen met Niels wist ie al meer over me dan mijn eigen ouders
Ja maar jij kan je mond ook gewoon nooit houden volgens mij. Ik zie jou echt voor me als zo'n kerel die tijdens een bruiloft als het stil moet zijn ineens een lompe opmerking in de categorie feest, drank of vrouwen erdoorheen slingert.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
Ja je kan toch altijd ergens over praten?na de eerste keer zuipen met Niels wist ie al meer over me dan mijn eigen ouders
En ik de jouwequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt een sociaal beest van heb ik jou daarVolgens mij kende ik jouw hele leven na die avond
Kan ook, maar met KK blijkbaar niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
Absoluut niet. Ik ben zeer goed in etiquette knul, goed opgevoedquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar jij kan je mond ook gewoon nooit houden volgens mij. Ik zie jou echt voor me als zo'n kerel die tijdens een bruiloft als het stil moet zijn ineens een lompe opmerking in de categorie feest, drank of vrouwen erdoorheen slingert.
Kan wel. Let maar op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan ook, maar met KK blijkbaar niet.![]()
En sindsdien heb ik nooit meer een bruine erdinger gespotquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ik de jouween ik maar ratelen terwijl jij daar een beetje ongemakkelijk Erdingers naar binnen schoof
Weet ik ook wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik ben zeer goed in etiquette knul, goed opgevoed
Rariteiten hier in Tilburgquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En sindsdien heb ik nooit meer een bruine erdinger gespotZelfs in Nürnberg hadden ze die vorige week niet!
Nou is het straks juist zo geforceerd.quote:
Als ze daadwerkelijk vrijgezel zijn is het nog veeeuuul enger natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is het straks juist zo geforceerd.
Je ziet er uit als een enorme zachte wollige harige knuffelbeer met kraaloogjes en pluizige oortjes en ik was bang dat als ik met je zou praten, dat ik me niet in zou kunnen houdenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:36 schreef Michhas het volgende:
Niemand wilde met mij praten op de meet
Ik ga jou gewoon versieren die avond.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nou is het straks juist zo geforceerd.
Nee, ga FS maar versieren. Ik heb m'n 16 jarige ginger altijd nog.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga jou gewoon versieren die avond.
Het is waarquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een enorme zachte wollige harige knuffelbeer met kraaloogjes en pluizige oortjes en ik was bang dat als ik met je zou praten, dat ik me niet in zou kunnen houden
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk vrijgezel zijn is het nog veeeuuul enger natuurlijk
Jawel, ook ik wilde jou stevig vastpakken, mijn hoofd tussen je moobs steken en je keihard motorboaten.quote:
Jij wilde van de week niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:43 schreef Michhas het volgende:
Door dit gesprek heb ik enorm veel zin in een ijskoud pintje...
Ik wilde welquote:
Teveel 0906-nummers gebeld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef Kutstudent het volgende:
Telefoonrekening van 115 eckies. Hoe kan dit nou weer.
quote:
Bellen als een modderfokkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef Kutstudent het volgende:
Telefoonrekening van 115 eckies. Hoe kan dit nou weer.
Komt Betsy ook?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Fsmxi het volgende:
Bellen
Voorstel voor een meet, vanavond, mijn huis!
Doe normaal, dan hadden we vanmorgen al op pad moeten gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Fsmxi het volgende:
Bellen
Tot vanavond schat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Fsmxi het volgende:
Bellen
Ik stap daar op dat station uit, ik dacht echt wtf is dit, lijkt net de oost duitslandquote:
Als het hun lukt, moet het jou toch zeker lukkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Probeer maar geen poging te wagen heb ik ook al bij sommige hier gedaan. Bedoelde het alleen maar goed maar de meeste zien dat blijkbaar anders.
Bij kerels heb ik dat een stuk vaker dan bij vrouwenquote:
Jij praat volgens mij altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef PierreTT het volgende:
U bent jarig? Zo ja, gefeliciteerd kerelquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
Gefeliciteerd.
I wou je wel kado's sturen, maar we weten niet wat je hobby's zijn
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Congrats Stoma, fully custom modded controller komt jouw kant op.
Gefeliciteerd.
Ik wordt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:38 schreef Rossdale het volgende:
Kun je ook mijn files hacken Teun? Ik wordt er 's ochtends helemaal gek van als er weer eens een idioot besluit om zijn auto net voor de moerdijkbrug in de vangrail te parkeren
Ik zal edwin is vragenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:38 schreef Rossdale het volgende:
Kun je ook mijn files hacken Teun? Ik wordt er 's ochtends helemaal gek van als er weer eens een idioot besluit om zijn auto net voor de moerdijkbrug in de vangrail te parkeren
quote:
Ik had het ook geweten als ik facebook had gecheckt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom ben ik de enige die weet dat stoma jarig is?
Alsof ik dat op facebook had gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het ook geweten als ik facebook had gecheckt.
Lieg niet tegen me, zo verpest je onze relatie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof ik dat op facebook had gezien.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ie facebook hadquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het ook geweten als ik facebook had gecheckt.
Nou, ik vind dat mister ik-verdien-8-ton-per-jaar-en-kijk-mij-eens-tof-zijn-met-mijn-raketten best eens zich naar zijn salaris mag gedragen en grammaticaal correcte zinnen mag formuleren.quote:
srryquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lieg niet tegen me, zo verpest je onze relatie.
Ik ook niet maar na een beetje in praten op hem heb ik zo zijn facebook geregeld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet verwacht dat ie facebook had
jij hosselt dus een stuk beter als KK?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet maar na een beetje in praten op hem heb ik zo zijn facebook geregeld.
Ik heb dan ook geen (lekkere) tieten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij hosselt dus een stuk beter als KK?
Zoals KK als zegt ik heb lekkere tieten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij hosselt dus een stuk beter als KK?
Dat weet je van tam toch ook niet? Misschien heeft ze wel van die enorme omelet-tepelsquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen (lekkere) tieten.
Dat zou een behoorlijke deceptie zijn ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat weet je van tam toch ook niet? Misschien heeft ze wel van die enorme omelet-tepels
quote:
Hmm dan moet je ze wel eerst zien hequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen (lekkere) tieten.
ehw heb geen negerinnen tepels.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat weet je van tam toch ook niet? Misschien heeft ze wel van die enorme omelet-tepels
Haha, volgens mij is die gast ook al weer 6 accounts verderquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Edwinuss, wat een vent was dat
En tien oplichtingspraktijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is die gast ook al weer 6 accounts verder
Omdat ik het niet van de daken schreeuw hier, zoals de meestenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom ben ik de enige die weet dat stoma jarig is?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat ik het niet van de daken schreeuw hier, zoals de meesten
Wat heb je allemaal gekregen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat ik het niet van de daken schreeuw hier, zoals de meesten
Wacht maar tot je zo'n geluids- en poepfabriek hebt uitgepoept.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |