Inderdaad ook een goeiequote:Op woensdag 16 mei 2012 14:21 schreef Seven. het volgende:
Uitstekend italiaans restaurantje is Il Divo in Rue des Chartreux. Prima prijs-kwaliteit gebeuren.
Normaal gezien is alles in 3 maanden geregeld (bij mij toch)quote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Yondaime het volgende:
Hoi hoi!
hoe lang duurt het nou dat ik een verblijfsvergunning krijg? ik ben ingeschreven sinds februari, heb al me papieren en gegevens ingeleverd...maar nog steeds geen bericht!![]()
![]()
de wijkagent is al gekomen...maar ik ben al inmiddels 3 maanden verder...quote:Op maandag 21 mei 2012 23:26 schreef Mr_Moon het volgende:
Even de gemeente een belletje geven, normaal gezien moet de wijkagent langskomen voor een controle (bij m'n verhuis heeft het ook 3 maanden geduurt). Wen er maar vast aan dat burocratie hier nog een vastgeroest iets is...
Brussel-Zuid is de internationale treinhub van België, daar lopen veel zwervers, Roma-zigeuners, asielzoekers etc. rond.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:27 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de stad zelf. Moet eerlijk zijn dat ik niet erg onder de indruk was toen ik Brussel-Zuid uitstapte. Misschien ligt het aan de buurt zelf, maar ik oordeel niet voordat ik het centrum heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |