De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Told u so.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
NU NOG MAAR 13 poststs nu 12
oip naar de 2500
MK jat de lapo
doe dat maarquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke ik ga nerd doen en leren
kusjesknuffels
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb in de vakantie in een dronkenbui een wolvenshirt gekocht
Daarna hebben we het verbrand als indianen, op dat moment was het cool
Dat zijn bandshirts geen wolvenshirtsquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
stefan 2e en laatste foto in je fobo
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn bandshirts geen wolvenshirts
idd dat zijn bandshirtsquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
stefan 2e en laatste foto in je fobo
Lijkt op wolvenshirtachtigsquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn bandshirts geen wolvenshirts
Jij spoort nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lijkt op wolvenshirtachtigs
zwart met enge dingen erop
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoe doe je spuisels in je fobo?
doe Ik ook, Ik speel hun muziek op gitaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Lelijke shirts verbrand ze maar
uit je bandliefde maar op een andere manier
Vooral Korpiklaani, met My Dying Bride heb ik wat minder, op de eerste paar albums na, toen het nog eckte Doom was!quote:
Minder wolvenshirt achtig?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef coban het volgende:
Ik had stefanhaan vet anders voorgesteld![]()
Nee ik wist wel dat hij van bands hield eno maarjaquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Minder wolvenshirt achtig?
Bandshirts dragen gaat vervelen, over 10 jaar wilt hij dat niet meer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik wist wel dat hij van bands hield eno maarja
ja tog? gaan we dan ook naar holly om 4 whiskey 3 jonkos te neme?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef coban het volgende:
Ik ga beginnen aan opleiding mbo automonteur dan kan ik net zo cool zijn als amneht
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu mijn way oversized heel lekker zittende U2 vest aan
Pics.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nu mijn way oversized heel lekker zittende U2 vest aan
En meisjes hosslenen je weettogquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja tog? gaan we dan ook naar holly om 4 whiskey 3 jonkos te neme?
Nee want in dit vest lijk ik wel 20 maanden zwanger ofzoquote:
Kleur van van hooftdok :2;2;quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:21 schreef coban het volgende:
Ik heb nu een paars jurkje aan met donkergrijs jack en zwarte broek enzo nu kunnen jullie mij GPS'en.
Ja, ik zie je lopen op Google Maps! Wist niet dat je zo fors wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:21 schreef coban het volgende:
Ik heb nu een paars jurkje aan met donkergrijs jack en zwarte broek enzo nu kunnen jullie mij GPS'en.
Heb je ook tranen bij je oog?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef coban het volgende:
[..]
Zwart, omdat ik vandaag de emo speel.
Niet snijden hequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef coban het volgende:
[..]
Zwart, omdat ik vandaag de emo speel.
Je hebt volledig uitgezoomed?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, ik zie je lopen op Google Maps! Wist niet dat je zo fors was.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bah zwanger zijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef coban het volgende:
Mensen die niet IRL 20 maanden zwanger zijn
:S :Squote:Op maandag 17 oktober 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah zwanger zijn![]()
Meteen weghalen zo'n gedrocht. BAM breinaald erin dit dat alles!
Het lijkt alsof ik loop omdat mijn omvang zo groot is en maps alle tekenen van beweging als 'lopend' markeert, maar in werkelijkheid zit ik op een op maat gemaakte bank.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nee, maar wel bloed omdat ik er net mijn mes in stak.quote:
Mag ik je bloed likken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, maar wel bloed omdat ik er net mijn mes in stak.
Nee die is voor edward, mijn prins in de nacht. Anders gaat hij dood.quote:
Ik heb gisteren nog iemands bloed opgeliktquote:
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:27 schreef coban het volgende:
Heet die jongen van twilight wel edward?![]()
Twilight.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:27 schreef coban het volgende:
Heet die jongen van twilight wel edward?![]()
Omdat vrouwquote:
Oh jaquote:
ninjaquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef Rezania het volgende:
Ik wil douchen, maar de badkamer is bezet.#firstworldproblems
Doe je de warme kraan open elders in huis, zijn ze zo klaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef Rezania het volgende:
Ik wil douchen, maar de badkamer is bezet.#firstworldproblems
Vriend in de zin van...?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef coban het volgende:
Nja ik ga mensen ontvoeren en in mijn kelder ze dwingn tot vriend worden
Me broer is al klaar met douchen, maar dan duurt het altijd uren voordat hij klaar is, hij zit steeds op FB en Whatsapp.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe je de warme kraan open elders in huis, zijn ze zo klaar.
Neukslaaf natuurlijkquote:
Dan niet weer bellen met "LH, wil je even ducktape halen, het is op!"quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef coban het volgende:
Nja ik ga mensen ontvoeren en in mijn kelder ze dwingn tot vriend worden
Hij fapt in je badkamer, waar JIJ straks moet douchen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Me broer is al klaar met douchen, maar dan duurt het altijd uren voordat hij klaar is, hij zit steeds op FB en Whatsapp.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan niet weer bellen met "LH, wil je even ducktape halen, het is op!"
[..]
Hij fapt in je badkamer, waar JIJ straks moet douchen.
True story.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:32 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)hitler_ontsnapt.html
Wat
Die reacties.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:32 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)hitler_ontsnapt.html
Wat
"Ik zag vanmorgen Elvis nog bij de supermarkt toen hij tampons voor zijn vrouwtje moest halen."quote:
Die TT mist duidelijk 'die'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef Rezania het volgende:
Onz users alleen nog maar in udowu komen.
Verkapte SC op het einde, de ironie.
"Van Gogh pleegde geen zelfmoord, Hitler ook niet. Ik ga zitten wachten op het bericht dat Anthonie Kamerling nog leeft."quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
"Ik zag vanmorgen Elvis nog bij de supermarkt toen hij tampons voor zijn vrouwtje moest halen."
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:34 schreef Rezania het volgende:
Onz users alleen nog maar in udowu komen.
Verkapte SC op het einde, de ironie.
Dan weet je nu in ieder geval vast dat je er geen topic voor hoeft te openenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
NEEE!
Ik dacht dat ik mijn 2500 ste post had maar dat was niet zo
quote:Britse geheime agenten wilden Adolf Hitler stiekem oestrogeen toedienen, om hem op die manier minder agressief te maken. Dat beweert de Britse Brian Ford in zijn nieuwe boek Secret Weapons: Technology, Science And The Race To Win World War II.
Ford vertelt aan The Daily Mail: "Wetenschappelijk onderzoek had het belang van hormonen aangetoond. Ze werden toen net gebruikt bij sekstherapie. De Geallieerden hoopten Hitler vrouwelijker en minder agressief te maken door oestrogeen in zijn eten te verstoppen." Oestrogeen was ideaal omdat het geur- en smaakloos is, en daardoor niet zou zijn opgemerkt door Hitlers voorproevers. Bovendien zou het maanden duren voordat het effect van het hormoon merkbaar zou zijn.
Volgens professor Ford heeft de Britse regering het plan serieus overwogen, maar is het uiteindelijk niet uitgevoerd.
Boeiendquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
NEEE!
2500quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
NEEE!
Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef Rezania het volgende:
Je postcount vieren.______________________________!
Jij post vanaf moment van aanmelden alleen maar in UDOWU?quote:
Was dat ooit gestopt dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Plastic_zak het volgende:
aantal posts: 14743 (gemiddeld 197 per dag)
Het haten kan beginnen.
Foei, jezelf oud noemen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb echt barstende koppijn![]()
3 dagen drank is niet goed voor dit ouwe wijf
Nee, maar je kan je aantal posts in UDOWU in de OP zien als je in de top 30 staat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij post vanaf moment van aanmelden alleen maar in UDOWU?
Dude vroeger kon ik week lang zuipen en nog nergens last van. Nu heb ik zwaar kater gevoel echt niet tofquote:
Oh joy ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar je kan je aantal posts in UDOWU in de OP zien als je in de top 30 staat.
Waar post jij allemaalquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Plastic_zak het volgende:
aantal posts: 14743 (gemiddeld 197 per dag)
Het haten kan beginnen.
Zo weinig?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef Rezania het volgende:
aantal posts: 19271 (gemiddeld 18 per dag)
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude vroeger kon ik week lang zuipen en nog nergens last van. Nu heb ik zwaar kater gevoel echt niet tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
aantal posts: 26219 (gemiddeld 48 per dag)quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef Rezania het volgende:
aantal posts: 19271 (gemiddeld 18 per dag)
Ik heb heel veel in ONZ radio (quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
meer dan de helft van mijn posts heb ik gefixt in udowu_
ditquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef LompeHork het volgende:
Als je gewoon baas bent, maakt je postaantal niet uit
Ja ja.quote:
Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef LompeHork het volgende:
Het maakt mij ook niet uit, iedereen kan zeggen wat ik wil maar ik blijf gewoon Dalando! [/wijzeles]quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef LompeHork het volgende:
Klopt ook. Als je eenmaal eindbaas bent, respecteren ook oudere users je.quote:
Dit is de juiste mentaliteit en insteek.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit, iedereen kan zeggen wat ik wil maar ik blijf gewoon Dalando! [/wijzeles]
Mensen die niet 100 of 150 ppp hebbenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef Dalando het volgende:
'Allochtone agent kampt met wantrouwen collega's'?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die niet 100 of 150 ppp hebben_!
Dat is wel heel erg foutquote:
die wil ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:51 schreef LompeHork het volgende:
Lapo in het algemeen
Eigenlijk zou je dan gewoon de tag "lapo-sletje" moeten krijgen.
Dit.quote:
Ik moest hardop lachenquote:
Bahahahaquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Intronic het volgende:
Ik moest ook lachen, mensen dachten wat is dezen.
Ja, maar hij is "engineer"quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste fashion ontwerpers
Truequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste fashion ontwerpers
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Al moet ik zeggen dat het me soms heus wel handig lijkt hoor een BH die de dames ook echt in bedwang houdt
Kerel niet zeiken!quote:
Pics van de monstercockquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:06 schreef Intronic het volgende:
Hij mag ook wel zo'n boxer ontwerpen. Als ik ren krijg ik elke keer mijn piemel in het gezicht.
Of zwembroek de hele tijd als ik moet zwemmen kan ik niet snel lopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:06 schreef Intronic het volgende:
Hij mag ook wel zo'n boxer ontwerpen. Als ik ren krijg ik elke keer mijn piemel in het gezicht.
DUDE!!quote:
Dan moet je het maar doen met een sport-bh, nog verder down the drain kan gewoon niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel niet zeiken!
Soms is het gewoon wel handig. Klaar . uit
Ja, schiet niet op. Elke keer vasthouden, gewoon onhandig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Of zwembroek de hele tijd als ik moet zwemmen kan ik niet snel lopen
(Naar het startblok bijv.)
Heb je mn arm gezien?quote:
Oh, daar heb ik ook niks op tegen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is er nou zo erg aan users die 'lapo' of 'vol' posten? Dat is in elke SC
De meeste overleven het ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DUDE!!
Er is toch geen vrouw ter wereld die dat kwijt kan![]()
IT'S FUCKING HUGE!!
Die zijn gewoon lelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan moet je het maar doen met een sport-bh, nog verder down the drain kan gewoon niet.
Dat begrijp ik. Oraal en vaginaal kan in 1 stoot manquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
De meeste overleven het ook niet.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DUDE!!
Er is toch geen vrouw ter wereld die dat kwijt kan![]()
IT'S FUCKING HUGE!!
Verstandigquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn gewoon lelijk.
Ik accepteer het wel gewoon dat de dames niet in bedwang te houden zijn
Neger jij mij nou gewoonquote:
De odyssee was een orale traditiequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Oraal en vaginaal kan in 1 stoot man
Vorige topic en op mn FBquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NEE HOE MOET IK DAT DAN HEBBEN GEZIEN
Mijn ping is BR33Z4Hquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
is goed sahbi. wat is je ping?
Thuus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee mobiel en 50 posts per pagina zag hem over het hoofd. Zal als ik thuus ben wel kieken
Hij is echt ernstig hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee mobiel en 50 posts per pagina zag hem over het hoofd. Zal als ik thuus ben wel kieken
Heb ik ook al gedaan, maar mocht niet baten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga er voor pleiten het banmeldtopic terug te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes, not gonna happen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga er voor pleiten het banmeldtopic terug te halen.
Truus, de nieuwe Flips.quote:
Laat mij gewoon haten ja.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan, maar mocht niet baten.DMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neh, denk het ook niet, maar tochquote:![]()
Griept 'em!!quote:
Greet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flikker op. Geen truus. Echt no way.
Gaat hier ook prima.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef Intronic het volgende:
Vanavond weer lekker hardlopen. Wat ben ik gezond bezig, nu ook al precies één week gestopt met roken! Hulde.
Bertha!quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flikker op. Geen truus. Echt no way.
Dus jij wil vrachtwagenchauffeur worden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef FreezePop het volgende:
Flips gaat later in een vinex wijk wonen met een man die Sjonnie heet en rookt en snurkt en een snor heeft en heel dik is. Zij werkt in de zorg en hij is vrachtwagenchauffeur.
gr gr ria en ed kisdquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef FreezePop het volgende:
Flips gaat later in een vinex wijk wonen met een man die Sjonnie heet en rookt en snurkt en een snor heeft en heel dik is. Zij werkt in de zorg en hij is vrachtwagenchauffeur.
Gastttttttttquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef FreezePop het volgende:
Ik heet geen sjonnie dus nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij wil vrachtwagenchauffeur worden?
Ik wordtquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gasttttttttt____________________!
Iedereen weet al dat ik top accountant wordt of succesvol met mijn eigen bedrijfDie Sjonnie mocht al willen dat ik een blik op hem zou werpen.
Accountant van Flips en Sjonnie vrachtwagen BV.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gasttttttttt____________________!
Iedereen weet al dat ik top accountant wordt of succesvol met mijn eigen bedrijfDie Sjonnie mocht al willen dat ik een blik op hem zou werpen.
Bijnaam dit dat allesquote:
Leuk man, echt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ben je een slettebak, heb je dat..
Een lellebel met je poepert,
Dan ligt dat aan je moeder, de slet, hoer!
Was je moeder een hoer een vieze slet een loeder,
dan ben ik waarschijnlijk toch wel je vader, de melkboer!
Voor referenties kan ik u doorverwijzen naar de heer E. zechielkquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah de neuk. Die fout heb ik al heel lang niet gemaakt
Altijd
Easy. Mijn oma heet Catrijn en wordt Trijntje genoemd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn oma heette Trijntje, beat that.
Catrijn met een Cquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Easy. Mijn oma heet Catrijn en wordt Trijntje genoemd.
Ik moet nu zo ongelooflijk hard lachen in een stille kantinequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor referenties kan ik u doorverwijzen naar de heer E. zechielk
Is ze al gespot door Socios?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag gedaan!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet nu zo ongelooflijk hard lachen in een stille kantine
Ok, jij wint.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey Zalandoquote:
Ik heb nog niemand gevonden om mee te oefenen. Maar ik doe weer krachttraining en ik kijk mijn zusje wel lief aan of ze gevloerd wil wordenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Hoe gaat het trainen om beter te worden met stoeien?
Mijn zoon kan jou en je zusje samen ook wel met gemak aanquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gevonden om mee te oefenen. Maar ik doe weer krachttraining en ik kijk mijn zusje wel lief aan of ze gevloerd wil worden
Chantie? Dat is echt zo'n ghettonegertnaamquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al jaren mijn volledige naam niet meer gehoord!
Alleen als ik hem zelf zeg![]()
Iedereen noemt mij Tal en sinds kort zijn er ook een paar die me Chantie noemen
Mijn familie heeft redelijk burgerlijke namen. Cees, Jan en Cornelis etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, jij wint.
Maaaaarrrr, mijn tante heet Gertruida, en ze noemen haar Trui(tje)
Ik heb daar dan ook een gruwelijke bloedhekel aanquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Chantie? Dat is echt zo'n ghettonegertnaam
Ja als hij mij aan kan en ik mijn zusje. Dan hij ons allebei jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kan jou en je zusje samen ook wel met gemak aan
Ik, mn broer en mn zus hebben alledrie dubbele namen. Die overigens alleen compleet werden uitgesproken als er stront aan de knikker wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn familie heeft redelijk burgerlijke namen. Cees, Jan en Cornelis etc.
Trots op mn jochie, ik ben het!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als hij mij aan kan en ik mijn zusje. Dan hij ons allebei jaTriestig nieuws.
In de tijd dat mijn ouders mijn volledige naam uitgesproken zouden hebben, was ik al lang wegquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik, mn broer en mn zus hebben alledrie dubbele namen. Die overigens alleen compleet werden uitgesproken als er stront aan de knikker was![]()
De mijne het meest dus
Mijn zusjes en ik zijn de enige kleinkinderen die geen dubbele namen hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik, mn broer en mn zus hebben alledrie dubbele namen. Die overigens alleen compleet werden uitgesproken als er stront aan de knikker was![]()
De mijne het meest dus
Kom 1 keer modderworstelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gevonden om mee te oefenen. Maar ik doe weer krachttraining en ik kijk mijn zusje wel lief aan of ze gevloerd wil worden
Snap ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb daar dan ook een gruwelijke bloedhekel aan
Nou normaal zei mn ma altijd Tal. Zodra ze begon met Chantal wist ik dat ik beter niet kon vluchten want dan had ik alleen maar meer gezeikquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In de tijd dat mijn ouders mijn volledige naam uitgesproken zouden hebben, was ik al lang weg
Mijn broertje en ik zijn de enige in de hele familie die niet gedoopt zijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusjes en ik zijn de enige kleinkinderen die geen dubbele namen hebbenMaar wij zijn als een van de weinige ook niet gedoopt
Mijn familie ook hoor, Jan, Piet, Paul, Albert, Bert, Geert, Gerardquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn familie heeft redelijk burgerlijke namen. Cees, Jan en Cornelis etc.
Wat een lieve afwijzingquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik ben een stadsmeisje. Ik houd niet van lekker vies worden
Kom worstelen in een bad van cocktails.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik ben een stadsmeisje. Ik houd niet van lekker vies worden
Ik vind jouw spotify wel leuk geloof ikquote:
Inburgeringscursus gehadquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zo volkslied ook weer verneukt
Ik heb een tante Dreesquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een oom Gerrit-Janwat een baas is die man.
hihi dat rijmtquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb een oom Gerrit-Janwat een baas is die man.
Ok. Thnx for the warning dude!quote:
Is het niet een beetje vroeg om dronken te zijn?quote:
Ik zal wel moeten, heb een belofte gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar kom jij helemaal niet aan toe met die speed-DM
Dalandooquote:
ONMOGELIJK!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Is het niet een beetje vroeg om dronken te zijn?
ik lust geeneens alcoholquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
maar is het wel eens te laat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |