quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lief Dagboek van Zweetteef,
Graag wil ik bij deze gebruik maken om jou te danken dat je in het leven bent geroepen.
Je verlicht ons van geirriteer en gegrom.
Vandaar ook dat ik graag in ZT's broekje kom.
Hoewel het een user was waar menig user scheef naar keek.
Doet ze nu erg, en met succes, haar best. Palingbeek.
Zweefteef, je bent ontzettend leuke user, toch wel.
Meestal, dan wel altijd. Soms niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik best vind dat je Users mag belonen als ze hun best doen er iets van te maken, zoals ZT met haar ontopic gepraat.
Vind ik je post, dankzij zijn suplesse en simpelheid dermate briljant dat mijn koffie wildgutsend tegen mijn beeldscherm slaat.
Piraat.
Disclaimer: dank aan smeg voor rijmpjesformaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat verwonder ik mij toch altijd ten zeerste met veel geknarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer er weer een user zulke onzin neergooit. Sars.
Je kan ook jezelf verwijderen zonder gemaar.
Of na dit te posten kom je dan hardzwetend en schreeuwend klaar?
Lieve zweetteef, vul uwer dagboek.
Peperkoek.
Goed, genoeg geweest, ZT succes met je topic
Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef yvonne het volgende:
Dit is het dagboek van zweetteef, zodat ze hier blijft posten en de mods haar niet gaan haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat moet Prof ff op rijm zetten
Ik wil graag de attentie vragen voor het onderling gestook.
De beste Zeetteef doet haar best en haar wel-willen,
Nee smeg, af, niet voor emmers zaad tussen de billen.
Haar best doen zonder gezeik, getroll gezeur laat ze zien,
Van mij krijgt ze dan ook voor moeite een tien.
Lieve mods, van yvonne () de vraag om haar niet te overladen met haat.
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "![]()
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
--------------------------------------------------
Lief dagboek
Korte OP want ik zit in de les doei
Liefs,
Zweetteef![]()
Ik ben terug.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Pizza en Piet zaten te bedenken
Dat Zweetteef nodig bij moet tanken
Zwarte Piet loert in ramen en spleten
En kent kinderen die slecht eten
Als dit cadeau van papier wordt ontdaan
Zul je verder blij door 't leven gaan
Voor een kind dat soms ondeugend is
Is deze Heel veel liefs misschien toch lekker en fris
Je krijgt nu wel dit mooie ding
Want Pizza wist dat het daar allemaal om ging
Pizza heeft een jaar lang moeten sparen
Om hier genoeg liefde voor te vergaren
Dit gedicht is bijna uit
Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit
Dit is het cadeau waar je op zat te wachten
Laat het je trekken soppen een beetje verzachten
Helemaal zelf bedacht
Ik geef je al het liefs in de wereld
Het is een vibro/glijmiddelquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dit gedicht is bijna uit
Helemaal zelf bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Ik was je liedje aan het instuderen, heb al geshopt voor voor een megamindy pakjequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik was je liedje aan het instuderen, heb al geshopt voor voor een megamindy pakje
is altijd met reeks toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Snuwerd het volgende:
hoe kan het dat deze in mn active topics staat, ben hier nog nooit geweest
Zweetteef, stalk je me?
bedankt deze bewaar ik voor sinterklaas, hoef ik zelf niet meer te dichtenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dit gedicht is bijna uit
Helemaal zelf bedacht
dat word betalen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:15 schreef mergbot het volgende:
[..]
bedankt deze bewaar ik voor sinterklaas, hoef ik zelf niet meer te dichten
neequote:Op maandag 17 oktober 2011 23:42 schreef SawIt het volgende:
Maar dit is dus gewoon een baggertopic van Zweetteef ofzo?
Onder het mom van alles voor een hogere postcount
Haha ok dan, wat vond je van mijn bijdrage?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:43 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
neeonder het mom van geen dagboektopics openen
slechtquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef SawIt het volgende:
[..]
Haha ok dan, wat vond je van mijn bijdrage?
klopt hij was redelijk kaasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:05 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
wrm wrm wrm
ik vond mn post stom
plab
Mozzarella.quote:
Dagboektopicquote:
luie nietsdoenert!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:55 schreef Zweetteef het volgende:
Goedenmorgen![]()
hihi ben pas een uurtje wakker![]()
heerlijk geslapen natuurlijk![]()
Het is vast iets wat we niet mogen weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Je moet wel posten in je eigen dagboektopic natuurlijk.
jij moet mee doen aan holland in de hoet jij hebt swagg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef SawIt het volgende:
Trouwens bij deze een shout out naar vingeren, big up
oke dan blijf ik nog ff op.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef jcdragon het volgende:
Als je moe bent, ga je slapen. Anders kan je nog wel effe op blijven. Je hebt toch vakantie!
ff gaan staan een optie?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:25 schreef Snuwerd het volgende:
ik zit al zo lang dat ik pijn aan mn kont heb
Daar krijg je toch enorme rugpijn van?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Snuwerd het volgende:
ok, ik sta nu achter mijn computer, ff zien hoe dit gaat
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:33 schreef Snuwerd het volgende:
verdomd, zonder dat ik het door heb zit ik weer
zitten is verslavend
Hoezo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:04 schreef Snuwerd het volgende:
o mijn god, ik wil er eigenlijk een topic over openen
maar![]()
![]()
ik zeg het liever niet recht in zn bek maar als er iemand niet grappig is dan is het die godvergeten humorduck28, godverklere wat een mongol is dat zeg
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Een hont is een hond die boven de hondt staat... dus een bazenhont.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:15 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En dan een blokker die een blokker blokt dat hij niet naar de Blokker kan...![]()
quote:
het was me eerder ook al opgevallenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Lol.. dat moet zijn:
Stool Brory Co.
lekker slapenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 03:16 schreef utopie het volgende:
liev dagboek,
vandaag was een lange dag.
ik ben dan nu ook erg moe.
ik ga na het schrijven van dit berichtje lekker slapen.
ik zit alleen nog wel ergens mee.
ik vraag mij af waarom TS op dit tijdstip nog wakker is.
waarschijnlijk zal ik er nooit achterkomen
en nu ga ik lekker slapen.
bedankt voor de mooie dag.
ik hoop dat het morgen weer zo leuk is
doei
utopie
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:42 schreef Pharkus het volgende:
Goddomme zeg, bekant 2 uur en mevrouw ligt nog steeds te zwetenmeuren in haar bed.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Zweetteef het volgende:
Hallo![]()
ik was al even wakker hoor![]()
ik moest ff mijn scooter naar de maker brengen
je hebt hem gesloopt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Zweetteef het volgende:
Hallo![]()
Jij brengt je scooter naar god?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Zweetteef het volgende:
Hallo![]()
nee jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Jij brengt je scooter naar god?
bmw x5quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat voor een auto hebben je ouders
weet nie of ze em bergeepquote:
nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah goed man. gaan we trouwen?
Scootersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:47 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
weet nie of ze em bergeep
maar uh
ja
scooters
maar goed ik woonde dan ook altijd 2 meter van skool
Je brengt hem naar de maker, ik breng een scooter naar een garage/monteur of fietsenmaker die ook scooters maakt. Voor veel mensen staat de maker gelijk aan god.quote:
/carequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
ScootersEn ze snapte hem niet denk ik idd.
[..]
Je brengt hem naar de maker, ik breng een scooter naar een garage/monteur of fietsenmaker die ook scooters maakt. Voor veel mensen staat de maker gelijk aan god.
je grapjen uitleggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
ScootersEn ze snapte hem niet denk ik idd.
[..]
Je brengt hem naar de maker, ik breng een scooter naar een garage/monteur of fietsenmaker die ook scooters maakt. Voor veel mensen staat de maker gelijk aan god.
TZquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef Snuwerd het volgende:
TZ, mag ik een keer achterop? Heb nog nooit op een skoeter gezeten
nee handjes thuisquote:Op [ugrl=http://forum.fok.nl/topic/1724661/4/25#103301622]woensdag 19 oktober 2011 22:13[/url] schreef Snuwerd het volgende:
kan ik bij je neukteugels vasthouden![]()
![]()
dat hoort toch zo op skoeters?
Zal ik even naast je komen liggen en je in slaap wiegen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Zweetteef het volgende:
Hee
ik ben wakker wel een beetje vroeg maar ja me oma belde ik snel naar beneden om te telefoon te pakkeb was ik te laat en dus voor niets al wakker.
Terechte klacht
ik ben nu al klaar wakkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:17 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zal ik even naast je komen liggen en je in slaap wiegen?
Ik heb je stiekuhuhm gewieg, ik hoop dat je het leuk vonquote:
Neen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:55 schreef Snuwerd het volgende:
je mag mij wel in slaap wiegen Psy-freak
laten we het hopen dat ie stuk isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:50 schreef Zweetteef het volgende:
Hee me tablet word warm is ie nu stuk?
ik heb nog laptop/mobielquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
laten we het hopen dat ie stuk is
alleen omdat jij niet kunt betalenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is een kut tablet, hopen dat die kapot gaat.
Je hebt gelijk, ik zou nog 4 dagen moeten wachten voor ik er een zou kunnen kopen. Vier weken geleden MacBook Air gehaald, een maanden daarvoor een Bose Portable Sounddock en daar twee maanden voor een iPhone 4. Ja, ik zit even zonder geld en moet even wachten op mijn salaris, maar ik hoef geen tablet. Zeker niet die van Samsung, wat een pokke ding is dat zeg. Sowieso een iPad als ik voor dat geld een tablet zou halen en anders de Asus Transformer omdat je daar wel iets aan hebt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
alleen omdat jij niet kunt betalen
nog ff wachten dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef Catkiller het volgende:
Ik zit al dagen hier te wachten op hete tienersexverhaaltjes.
geen idee waar ie het allemaal over hebt klinkt wel stuurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zou nog 4 dagen moeten wachten voor ik er een zou kunnen kopen. Vier weken geleden MacBook Air gehaald, een maanden daarvoor een Bose Portable Sounddock en daar twee maanden voor een iPhone 4. Ja, ik zit even zonder geld en moet even wachten op mijn salaris, maar ik hoef geen tablet. Zeker niet die van Samsung, wat een pokke ding is dat zeg. Sowieso een iPad als ik voor dat geld een tablet zou halen en anders de Asus Transformer omdat je daar wel iets aan hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
geen idee waar ie het allemaal over hebt klinkt wel stuur
een bose is nooit stoerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
geen idee waar ie het allemaal over hebt klinkt wel stuur
Maar wel stuur.quote:
Wel terecht, veelal duur tering spul terwijl je veel beter kan krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ken jouw bose niet. ik had het over bose in het algemeen.
Ik ziet de OP niet? :Squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:45 schreef Snuwerd het volgende:
dit is verdomme mijn favoriete topic geworden
ik denk dat haat==liefde
Je hebt Zweetteef geblokkeerd? Heiligenschennis.quote:
true, fancyschmancy, zit wss voor geen meterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:53 schreef utopie het volgende:
[..]
ziet er niet bepaald relaxed uitVeel te hard dat zit oppervlak en de rug wand
trustuh skatjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:54 schreef Snuwerd het volgende:
ik ga weer een slaappoging doen, toedels
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:54 schreef Snuwerd het volgende:
ik ga weer een slaappoging doen, toedels
neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Mag ik dit topic ook gebruiken om mijn verhalen te dumpen?
Wat FgTreBbh%$^&& zegtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Mag ik dit topic ook gebruiken om mijn verhalen te dumpen?
Je bent pas 's nachts uit bed gekomen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
haha? vandaag opgestaan en toen lekker gegeten :S
ik bedoelde gisterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bent pas 's nachts uit bed gekomen?
Koste mij ¤320,-, maar jij kan er een kopen vanaf ¤399,-quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mooi hoor. lekker strakwat kost het.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Hallon beste FOK!kers
Vanmorgen werd ik een halfuur te laat wakker dat was wel jammer want ik wil mijn ritme niet te erg verpesten. Daarna gewhatsappt met een paar chimeids
waarom kijk je toch iedere avond?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:27 schreef Zweetteef het volgende:
Hoi,
ik kijk ff p&w wat een faal aflevering vooral die dikke wtf.
ik vind ze erg gekleurdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat is goed voor de algemene kennis.
Hoi, ik was gewoon net zo laat wakker als jou ongeveer. gezellig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:05 schreef Zweetteef het volgende:
Goedemorgenn!!!
Net wakker ff ontbijten koffieen journaal kijken. daarna nog ff de nieuwe aflevering van jersey shore kijken
yeaah buddy!!
gr gr
dit was van gister maar dat terzijde, jersey shire is nieuw seizoenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoi, ik was gewoon net zo laat wakker als jou ongeveer. gezellig.
jersey shore.. is dat nog steeds bezig?
grgr
Maakt niet uit, liever te laat dan nooit toch. En wat moet dat dan eigenlijk wel niet zijn? Seizoen 4 of 5 ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dit was van gister maar dat terzijde, jersey shire is nieuw seizoen
seizoen 4quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maakt niet uit, liever te laat dan nooit toch. En wat moet dat dan eigenlijk wel niet zijn? Seizoen 4 of 5 ofzo?
Ik verwachtte een vet stap verhaal over al je hosselsquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:19 schreef Zweetteef het volgende:
Heh hee
het is al weer zondag dat beteent morgen hegint school weerde vakantie ging veel tw snel en de volgende vakantie is pas over 9 weken
nu ga ik eerst maar eens slapen
groetjes
Niet zo zeuren, ik heb geen vakantie gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:19 schreef Zweetteef het volgende:
Heh hee
het is al weer zondag dat beteent morgen hegint school weerde vakantie ging veel tw snel en de volgende vakantie is pas over 9 weken
nu ga ik eerst maar eens slapen
groetjes
waar gaat 't over ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:40 schreef Zweetteef het volgende:
GOEDENAVOND,
IK KIJK NU FF HELLO GOODBYE EGT EEN GOED PROGRAM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
Dit versterkt mijn argument.quote:
ik ben 19 hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dit versterkt mijn argument.
En hoe kunnen we dat weten?quote:
Je kan ook een vervroegd pensioen hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef Zweetteef het volgende:
IK GA NAAR SCHOOL!! ANDERS HAD IK TOCH NIET VAKANTIE
nee want sgool begint morgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Je kan ook een vervroegd pensioen hebben.
omdat ik niet zo veel post in vakantie, post meer wanneer ik op sgool zit of bus want saaiquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef Pharkus het volgende:
Nog niet, maar wat een suffe vakantie hier in het dagboek.
We krijgen dus alleen updates over de saaie momenten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
omdat ik niet zo veel post in vakantie, post meer wanneer ik op sgool zit of bus want saai
over school en busreisquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
We krijgen dus alleen updates over de saaie momenten?
wat is deze, alles voor de kijkcijfers?quote:
Daar was eens een schoolquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:54 schreef Zweetteef het volgende:
Nou het is tijd om te gaan slapenik moet er morgen om 7 uur uit
wie heeft ooit bedacht dat je naar school zou moeten
als ik die toch eens tegen kom
![]()
welteusten toedels![]()
![]()
het staat allemaal vol met positieve opmerkingen hier. terwijl ik soms best stout ben. die mods he. ik denk dat 'whaaa ik wil fktwkgs2012 daten, zo vetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:20 schreef Zweetteef het volgende:
![]()
Maar ik moet nu wel bijna een abbo nemen want ik ben zo benieuwd wat er in mijn notes staat ik had gewoon 4 op een dag![]()
en ik ben altijd lievv
ik heb digitale tv daarom is dat stomme voetbal ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Neem digitale televisie. Veel meer keuze.
Je hebt geen eigen tv?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik heb digitale tv daarom is dat stomme voetbal ook
Het is bijna weekend joh, nog even doorbijten.quote:
Niet zo onaardig doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:03 schreef mcf het volgende:
Lief dagboek, wanneer zal zweetteef het einde van zijn/haar leven bereiken?
Ik hoop dat ik er binnen nu en 5 dagen achter mag komen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen. [ afbeelding ] Vroeger haatte ik Zweetteef ook maar nu ik haar beter heb leren kennen vind ik haar sagt en liev
nee ik heb het echt heel druk!!! ik ben vandaag zelfs eerder naar school gegaan om huiswerk te makenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:11 schreef Pharkus het volgende:
Heb je zelfs geen tijd meer om boeiende analyses te posten van pauwitteman?
Stel het voor in Feedbackquote:Op donderdag 3 november 2011 10:42 schreef vaagjunior het volgende:
Wat ik me afvraag he waarom maken ze niet een subforum voor dagboeken dan krijgen meer mensen de kans hun dagboek bij te houden
Ik heb er een topic over gemaaktquote:
Hoeveel kost dat patent?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef Zweetteef het volgende:
Geen goede iedeeen hier ik heb patent op dagboek
In natura? Want zoveel centjes / termijnen heb ik niet.quote:
mits je lijkt op drake is het het overwegen waard.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In natura? Want zoveel centjes / termijnen heb ik niet.
Gelukkig lijk ik daar echt niet op.quote:
niet haten op drakequote:Op donderdag 3 november 2011 18:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gelukkig lijk ik daar echt niet op.
ey swa je maakt je eigen topic kapot manquote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
niet haten op drakehij heeft swagg
noem me geen swaquote:Op donderdag 3 november 2011 19:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey swa je maakt je eigen topic kapot man
Ik heb geen swagg nodig.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
niet haten op drakehij heeft swagg
nu al! ! Ik was er.wel aan toe zeg een hele week huiswerkjes gemaakt voor die deadlinesquote:
Goed zo! Hard werken is goed voor je.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:02 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nu al! ! Ik was er.wel aan toe zeg een hele week huiswerkjes gemaakt voor die deadlines
nee man hard werken zonder dat je er geld voor krijgt is stomquote:Op donderdag 3 november 2011 20:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed zo! Hard werken is goed voor je.
Kijk toch weer wat geleerdquote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee man hard werken zonder dat je er geld voor krijgt is stom
Voor die omatjes is zo een busrit een hele Efteling attractie. Mogen ze wel hun gordels omdoen.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:10 schreef Zweetteef het volgende:
Ik zit nu in de bus he zitten van die omatjes in die doen gewoon de gordel om wtf
tip 1 spreid(sprijd) je postkansenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Voortaan plaats je je gejank maar lekker hier in plaats van in UDOWU, oké?
allemaal haters daar.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:20 schreef Pharkus het volgende:
Word je nou uitgekotst in udowa? Lol
Nee, we zijn je gejank zat, daar heb je dit topic al voor.quote:
Niet alleen daar.quote:
kkom.niet haten in me topicquote:Op donderdag 3 november 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, we zijn je gejank zat, daar heb je dit topic al voor.
[..]
Niet alleen daar.
Ik stop als je dat gejank gewoon hier laat.quote:
#waaromquote:Op donderdag 3 november 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik stop als je dat gejank gewoon hier laat.
jij bent geen mod mondje dicht dusquote:Op donderdag 3 november 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat dit topic daarvoor bedoeld is.
Ik kan wel een mod erbij gaan halen, dan mag hij beslissen.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jij bent geen mod mondje dicht dus
doe maar lekkerquote:Op donderdag 3 november 2011 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan wel een mod erbij gaan halen, dan mag hij beslissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |