Ja, vind ze ook erg vet geworden! Thanks voor jullie feedback!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:07 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Mooi gelukt!
Nog aanwezig @ Thrillogy trouwens?
1. Niet draaien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:27 schreef Koepert het volgende:
Als je een plaat heel graag wil draaien... (en nu komen er 2 opties voor het vervolg vd vraag)
... maar je weet dat het moeilijk kan vallen bij het publiek, wat doe je dan..
...maar je kunt nog niet bedenken hoe je die in vredesnaam inmixt, wat doe je dan...
1. David Guettaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:37 schreef haakon het volgende:
Ik hoorde net iets op 3fm over Headhunterz en nummer 17..
Weet iemand hoe of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Bij deze verkiezingen gaat het niet om de techniek maar om de populariteit, dus ze horen er niet in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:50 schreef haakon het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom The Outside Agency er niet in staat.(nou ja, eigenlijk wel: gewoon niet bekend genoeg)
Die nummers van ze zitten zo verdomd goed in elkaar en de setjes zitten mix technisch ook zo belachelijk goed in elkaar, dat deze 2 heren er duidelijk wel in horen!
DJ Top100 is toch 'beste' DJ's van de wereld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij deze verkiezingen gaat het niet om de techniek maar om de populariteit, dus ze horen er niet in.
23. Steve Angelloquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef haakon het volgende:
[..]
DJ Top100 is toch 'beste' DJ's van de wereld?
Althans, zo zeggen ze het overal: "Wordt Armin van Buuren weer de beste DJ van de wereld?"
"De beste" kan meerdere betekenissen hebben. In dit geval gaat het niet over de techniek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef haakon het volgende:
[..]
DJ Top100 is toch 'beste' DJ's van de wereld?
Althans, zo zeggen ze het overal: "Wordt Armin van Buuren weer de beste DJ van de wereld?"
In dit geval is het inderdaad hoeveel mensen een dj kennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:06 schreef mstx het volgende:
[..]
"De beste" kan meerdere betekenissen hebben. In dit geval gaat het niet over de techniek.
Echt bijzonder hoe populair die artiesten opeens zijn geworden bij het grote publiek. Headhunterz stond vorig jaar nog op 36. Volgens mij stonden er toen uberhaupt maar 3 of 4 HS artiesten in die lijst...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:40 schreef mstx het volgende:
17. Headhunterz
35. Noisecontrollers
40. D Block & S Te Fan
41. Coone
47. Zatox
58. Showtek
78. Psyko Punkz
80. Wildstylez
98. Brennan Heart
Dat is toch die eindshow die altijd een pre-mix is en gesynct met vuurwerk/licht/laser enzo? Dan is het logisch dat hij niet aan het mixen is!quote:
Hij verveelt zich wel echt doodquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is toch die eindshow die altijd een pre-mix is en gesynct met vuurwerk/licht/laser enzo? Dan is het logisch dat hij niet aan het mixen is!
Lucky madame!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Damn, ben al wel een beetje zenuwachtig, ik mag zaterdag dé Miss Djax interviewen![]()
![]()
Als iemand nog leuke vraagjes heeft, kommaarrop
twitter:CamikazeNL twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 09:33:46@Q_dance die Qore 3.0 poll op jullie website, gaat die over welke DJ's thuis mogen blijven? Dan stem ik ook even op Endymion! reageer retweet
Vroegah he, vroegah was Endymion nog tof!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:48 schreef haakon het volgende:
[..]
Lucky madame!
Of ze nog een keer met Sandy Warez gaat knappn
En hier een erg mooie tweet over de Poll over QORE3.0 op de Q-dance site:twitter:CamikazeNL twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 09:33:46@Q_dance die Qore 3.0 poll op jullie website, gaat die over welke DJ's thuis mogen blijven? Dan stem ik ook even op Endymion! reageer retweet
Eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Vroegah he, vroegah was Endymion nog tof!
Nowadays;
Welke stijlen ze nog meer graag draait in haar Hardtechno/Schranz-sets? Ik heb haar bijvoorbeeld ook eens tussendoor een Early Hardcore-plaatje horen draaien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Damn, ben al wel een beetje zenuwachtig, ik mag zaterdag dé Miss Djax interviewen![]()
![]()
Als iemand nog leuke vraagjes heeft, kommaarrop
Yup is vaak. Was op defqon bijvoorbeeld ook, maar daar werd het ook echt bestempeld als eindshow (als ik het me goed herinner). Ik vind het dan ook best grappig dat Ibo eigenlijk als één van de eersten dit filmpje via Twitter deelde en het zo slecht vond, terwijl het op zijn feesten ook gebeurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat is toch die eindshow die altijd een pre-mix is en gesynct met vuurwerk/licht/laser enzo? Dan is het logisch dat hij niet aan het mixen is!
die vind ik interessanterquote:
Dit ja, het heeft niets met kwaliteiten van DJ's te maken, ik bedoel Coone, Brennan Heartquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:53 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Het is dan ook een populariteitspoll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |