Tatisfactionquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dj tools van Tatanka: http://wtrns.fr/tqgL7japrwQsiu
wachtwoord = grazie
Aardig van mquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dj tools van Tatanka: http://wtrns.fr/tqgL7japrwQsiu
wachtwoord = grazie
Ik vond/vind hem ook erg leukquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Aardig van mI Kissed A Girl remix vond ik destijds stiekem wel grappig
quote:I kissed A Girl word lekker niet uitgebracht .
Hoe fijn vind ik dat!
Ik had geen zin om die vaak te gaan horen..
Jij was er ook?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:03 schreef Esenes het volgende:
A2 records was ge-wel-dig. Alleen maar los gegaan! super gezellige nacht gehad
Hardtechnoquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
Best veel backstage geweest ja! Kon daar gratis drank (Djaxxx Daniels-cola) en eten halen
Bij het interview was ik niet, toen heb ik lekker staan housen in de zaal. Wat een mooi feestje, niet te druk, goed geluid, fijne sfeer en het belangrijkste, doordreunende Hardtechno
quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nieuwschierig....
Gast, ga terug naar "sgool" ofzo. Je zet jezelf "kijhart" voor lul zo.
En ontopic:
Gaat flink los daar zegquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:19 schreef Levitas het volgende:
Kiek Adaro es ff goaaaaan (Althans, op ~4:45, is Adaro toch? Aan z`n stem te horen).
Die platen doen me niks, maar het gaat in ieder geval wel goed losquote:
Platen doen me ook niet veel maar je merkt wel dat ze het erg goed doen op de dansvloer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die platen doen me niks, maar het gaat in ieder geval wel goed los![]()
G4H - Put it on kan ik wel waarderen overigens
AVIO stond na Gunz 4 Hire gepland op Decibel en ik kwam daar aan tijdens het laatste nummer en die tent stond zooooooo volquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Platen doen me ook niet veel maar je merkt wel dat ze het erg goed doen op de dansvloer.
Op Decibel was het echt te druk in de Loudness area, maar tijdens de afterparty toch heerlijk staan beuken samen met ongeveer iedereen in die area
Indeed, meer ruimte om te treinenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
AVIO stond na Gunz 4 Hire gepland op Decibel en ik kwam daar aan tijdens het laatste nummer en die tent stond zooooooo vol(allemaal zonder shirt, jwt) en ik zag de bui al helemaal hangen, maar plots toen AVIO op het podium stapte vertrok de helft
Nogal stom van die helft natuurlijk, maar ik was er superblij mee
Ditquote:
En ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Hardtechno![]()
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat op hardtechno/schranz feestjes de sfeer altijd goed is
Kan aan mij liggen, maar ik heb nog nooit ruzie of opstootjes gezien op die feestjes
Maar mooi om te horen dat t een mooie party was!
Op naar QORE mien jong
Sowieso Crypsisquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Als je een tijdje nauwelijks hardstyle hebt geluisterd klinkt Statement of Intent echt weer vet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILER: TT ThrillogyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, Quyxz_ was me voor
Opsich wel logische TT..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |