Ik bied nooit mannen drank aan, maar ik ben ook niet zo opgevoed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Whooptie-fucking-doo. Ik denk dat elke man met regelmaat drank van vrouwen aangeboden krijgt. Zo vreemd is dat niet.
Ok, nooit gevraagt aan andere gasten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Whooptie-fucking-doo. Ik denk dat elke man met regelmaat drank van vrouwen aangeboden krijgt. Zo vreemd is dat niet.
Wat heeft al je drank laten betalen nou te maken met galant zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:47 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Nee zoiets heet galant zijn.
Voor een vrouw hoor je te zorgen. Kijk maar naar de jaren 50 films.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat heeft al je drank laten betalen nou te maken met galant zijn?
hahahahaquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef RufusWainwright het volgende:
[..]
Voor een vrouw hoor je te zorgen. Kijk maar naar de jaren 50 films.
Haha yep, ik vraag me af of het wel een vrouw is eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteren nog over he...lol
Ik vermoed eerlijk gezegd dat het een kloon van Schenk is, om aan te tonen dat vrouwen daadwerkelijk harteloze wezens zijn en waarom hij er zo'n gruwelijke hekel aan heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha yep, ik vraag me af of het wel een vrouw is eigenlijk.
Zou jammer zijn. Vrouwen zijn liefquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerlijk gezegd dat het een kloon van Schenk is, om aan te tonen dat vrouwen daadwerkelijk harteloze wezens zijn en waarom hij er zo'n gruwelijke hekel aan heeft.
Sommige wel, sommige niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Vrouwen zijn lief
Echt? Stuur die lieve vrouwen dan eens heel snel mijn kant op; want ik ontmoet dan bijna alleen maar de verkeerde.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Vrouwen zijn lief
De meeste vrouwen, zal ik het zo zeggenquote:
hahahaha mocht hij willen, ik ben eigenlijk heel lekker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerlijk gezegd dat het een kloon van Schenk is, om aan te tonen dat vrouwen daadwerkelijk harteloze wezens zijn en waarom hij er zo'n gruwelijke hekel aan heeft.
Nee hoor, ik ken er genoeg die in en in verrot zijn.quote:
Mensen zijn niet in en in verrot. Je triggert gewoon niet de lieve kanten danquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
Nee hoor, ik ken er genoeg die in en in verrot zijn.
Hoe moeten we jullie lieve kant triggeren dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mensen zijn niet in en in verrot. Je triggert gewoon niet de lieve kanten dan
Kietelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe moeten we jullie lieve kant triggeren dan?
Oh dus het ligt aan mij dat die personen zich naar gedragen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is voor elke vrouw anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef benzin het volgende:
Hoe moeten we jullie lieve kant triggeren dan?
Soms wel, soms niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef heloef het volgende:
Oh dus het ligt aan mij dat die personen zich naar gedragen?
Oke; hoe kunnen we de positieve kant van Rufus triggeren?...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vrouwen benaderen is een balans tussen "actie" en het "niet kunnen schelen hoe ze zal reageren". Ik denk dat je actie als je een vrouw benaderd iets te sterk is want je hecht veel waarde aan haar reactie. Dit is de reden dat een vrouw je niet aardig kan vinden als je je teveel probeerd op te dringen vanwege het feit dat je direct eindresultaat verlangt en dat vind ze niet fijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Stuur die lieve vrouwen dan eens heel snel mijn kant op; want ik ontmoet dan bijna alleen maar de verkeerde.
Waarom zou je dat willen? Misschien helpt negerenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Axel1988 het volgende:
Oke; hoe kunnen we de positieve kant van Rufus triggeren?...
Ik trek me al genoeg dingen aan, het gedrag van andere mensen hoeft daar niet bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |