Dan heb je veel vriendinnen zeker die je eigenlijk niet in je friendzone wilde hebben?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:37 schreef jaha het volgende:
Ik ben zelf natuurlijk niet de meest aanrakerige persoon die er rondloopt heIk zal in ieder geval pas een meisje aanraken als ze heel duidelijk heeft laten weten dat graag te willen
Excuse me? Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:39 schreef jaha het volgende:
Eerder in het topic is heel duidelijk gewezen op een mannenoverschot in de generatie 15-30. Daarnaast hebben veel meisjes en vrouwen gewoon een relatie met oude(re) mannen, hetgeen de datemogelijkheden van de jongere jongens nog verder beperkt.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maar wij hebben het dan ook over verschillende situaties. Benzin is niet het type gast dat geen nee snapt en je maar lastig blijft vallen in een kroeg...
Volgens mij klopt dit gewoon. Al op de middelbare school zie je dat de meiden vaak vriendjes hebben die een paar jaar ouder zijn. Ook het feit dat er meer mannen dan vrouwen zijn in de jongere leeftijdscategorieën is geen geheim (is gewoon via CBS na te zoeken).quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Excuse me? Waar haal je dat vandaan dan?
Sex ratio: at birth: 1.052 male(s)/femalequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:39 schreef jaha het volgende:
Eerder in het topic is heel duidelijk gewezen op een mannenoverschot in de generatie 15-30. Daarnaast hebben veel meisjes en vrouwen gewoon een relatie met oude(re) mannen, hetgeen de datemogelijkheden van de jongere jongens nog verder beperkt.
Niet altijd, soms wel soms niet. Je moet de ervaring opbouwen om te weten welke vrouw het als test doet en welke het serieus bedoelt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, dus vrouwen die "je bent lelijk" of "ik haat je" roepen zijn eigenlijk helemaal gek van je?
Dat verschil in aantal is maar zeer miniem. en als ALLE vrouwen op ietwat oudere mannen vallen, is er geen probleem. Wellicht nog wel aan de bovenkant omdat mannen eerder dood gaan, maar ik ga me niet druk maken over of vrouwen van 80+ wel een vriendje kunnen krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit gewoon. Al op de middelbare school zie je dat de meiden vaak vriendjes hebben die een paar jaar ouder zijn. Ook het feit dat er meer mannen dan vrouwen zijn in de jongere leeftijdscategorieën is geen geheim (is gewoon via CBS na te zoeken).
Hoe groot de invloed van dit soort verschillen is, daar valt over te twisten.
En er zijn meer homo's dan lesbo's, dus klaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sex ratio: at birth: 1.052 male(s)/female
under 15 years: 1.05 male(s)/female
15-64 years: 1.02 male(s)/female
65 years and over: 0.76 male(s)/female
total population: 0.98 male(s)/female (2011 est.)
Op de totale populatie gemeten zijn er dus voor iedere 1000 vrouwen 20 mannen te kort.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef mrk.n het volgende:
Hahaha, vooral vrouwen die dikker zijn omdat die onzeker zijn. Hoe kom je daar toch allemaal bij, Firefly?
Dat is best wel sick, sterkte maat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel gehad. In mijn geval heeft ze gewoon iemand uitgezocht die al zwak was.
Door en door vervelende opmerkingen. En niet in haar eentje; met zijn allen. En niet alleen direct tegen mij, maar ook door geschreven dingen die verspreid werden (op papier en via internet). Die laatste dingen vond ik het ergste omdat ik niet wist wie het schreven en mezelf er niet tegen kon verdedigen. Ik kon niets doen dan lezen dat ik "een enorme klootzak ben waar alle meisjes het liefste met een grote boog omheen lopen". Ik kan zoveel voorbeelden noemen, maar dat maakt mijn verhaal alleen maar lang en onleesbaar.
En omdat alles af te maken stuurde mevrouw het populaire meisje bovenbouwers op me af om me fysiek te bedreigen![]()
Het allerergste is dat ik mezelf toen de schuld gaf van wat er gebeurde, terwijl het helemaal niet aan mij lag en het niets meer was dan een poging van haar om aandacht en belangstelling te krijgen.
Wel eens met een psychiater over dat soort dingen gepraat?quote:[..]
Ja, zoals ik al schreef, wat er is gebeurd beïnvloedt mijn beeld van vrouwen. Een licht vervelende opmerking neem ik op als iets heel groots. Ik voel mezelf dan weer 6 jaar jonger en geïntimideerd door dat meisje.
Pillen heb ik geen ervaring mee maar schijnt dat drank ook al je problemen doet vergeten. Nog beter, ga eens babbelen met een psychiater, baat het niet dan schaad het niet. + Het is waarschijnlijk een vrouwquote:Ik heb het inderdaad nog niet verwerkt. Ik probeer altijd om stoer te zijn en niet te huilen, maar bij al die dingen die ik hierboven over vroeger schreef zit ik letterlijk huilend achter mijn toetsenbord. Ik schrijf er eigenlijk ook helemaal niet graag over omdat het me nog steeds zo erg raakt. Ik zou willen dat er een pil was om je geheugen volledig te wissen.
Ik denk dat het te maken heeft met het verwerken van wat je hierboven schreef. Als dat helemaal gebeurd is dan zal je er een stuk minder problemen mee hebben denk ik zo.quote:[..]
Klopt wel, maar op zich kan ik daar van mannen wel tegen. In vriendengroepen zijn mensen vervelend tegen elkaar omdat dat grappig is ofzo. Maar omdat ik dan weet dat dat erbij hoort kan ik er wel tegen. (Hoewel ik het niet prettig vind) Maar van vrouwen kan ik vervelende opmerkingen echt niet hebben.
Het voorbeeld was juist een goed voorbeeld hoe het er blijkbaar in de praktijk aan toe gaat. Dat men beweert hier anders te zijn, zijn slechts woorden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:12 schreef Axel1988 het volgende:
Dit is wel contrasterend aan hun overtuiging dat een echte versierder maakbaar is; en dat als er iets verkeerd gaat, dit ten alle tijden aan jou ligt. Lijkt me eerder een extreme versie van interne locus of control...
Dat is het ene uiterste inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik wil niet spreken van iets.....
Ze zijn zo in hun zelf gaan geloven dat ze de werkelijkheid volledig uit het oog zijn verloren.
En dat wanneer iets anders loopt dan ze dachten het altijd aan een externe factor ligt.
Uhm jij bent juist 1 van de uiterste qua meningenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef firefly3 het volgende:
Net zoals wat andere onzekere users doen probeer je mijn mening naar het uiterste te brengen om je gelijk proberen te halen.
Maar hij probeert niet altijd gelijk te halen zoals mfn & aardbei etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm jij bent juist 1 van de uiterste qua meningen
Ik heb eigenlijk één vriendin waar ik graag een relatie mee was begonnen. Eigenlijk was ik gewoon bezig om haar te versieren maar omdat ze al iemand had heb ik me gewoon bij vriendschap neergelegd. Het merkwaardige was dat toen ze eventjes wel single was, het voor mij niet meer zo hoefde (friendzone de andere kant op). En we zijn wel samen dronken geworden om te vieren dat we 7,5 jaar vrienden waren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan heb je veel vriendinnen zeker die je eigenlijk niet in je friendzone wilde hebben?
Dat maken anderen ervan, ik zeg altijd wat het meeste voorkomt. Dan zeggen mensen vaak dat ik het bedoel alsof het ALTIJD zo is, terwijl ik meestal zeg " het komt vaak voor" of " meestal dan blabla" .quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm jij bent juist 1 van de uiterste qua meningen
Dit bedoel ik dus. Externe factor in dit geval testen. Nee is in 95% van de gevallen echt nee! De andere 5% komt er later op terug omdat ze toch inziet dat hij leuker is dan dat ze op eerste gezicht dacht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is het ene uiterste inderdaad.
Feit is dat je moet leren wat testen zijn en wat niet. Dat leer je door ervaring.
"Jawel want ik ben een vrouw met de naam mfn/aardbei en daarom weet ik het allemaal veel beter dan jullie mannen"quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef firefly3 het volgende:
Net zoals dat gezeur over aanraken, vrouwen houden ervan over het algemeen aangeraakt te worden.
Dan gaan we niet eeuwen lang praten over die 1 op de 10 uitzonderingen. Dat is niet handig, niet leerzaam en niet praktisch.
Nee. Er is alleen een hoger percentage openlijk homosexuelen onder mannen. Er zijn namelijk veel meer bisexuele vrouwen dan mannen. Waarschijnlijk omdat bisexualiteit onder mannen nog minder maatschappelijk geaccepteerd is dan onder vrouwen, zodat bisexuele mannen gewoon nog in de kast zijn of zeggen dat ze homo zijn..., terwijl vrouwen het dan eerder bi noemen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En er zijn meer homo's dan lesbo's, dus klaar
Ik hou er niet van als ik door elke willekeurige mongool word aangeraakt omdat hij ergens in een filmpje op youtube heeft geleerd dat dat mogelijk zou werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef firefly3 het volgende:
Net zoals dat gezeur over aanraken, vrouwen houden ervan over het algemeen aangeraakt te worden.
Dan gaan we niet eeuwen lang praten over die 1 op de 10 uitzonderingen. Dat is niet handig, niet leerzaam en niet praktisch.
Dan prik je niet hard genoeg door en escaleer je niet goed genoeg. Ik heb vaak genoeg van een nee een ja gemaakt omdat ze een verkeerd beeld van me had gevormt of dat ze al nee zei als automatisme.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Externe factor in dit geval testen. Nee is in 95% van de gevallen echt nee! De andere 5% komt er later op terug omdat ze toch inziet dat hij leuker is dan dat ze op eerste gezicht dacht.
Hangt totaal van de situatie af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Externe factor in dit geval testen. Nee is in 95% van de gevallen echt nee! De andere 5% komt er later op terug omdat ze toch inziet dat hij leuker is dan dat ze op eerste gezicht dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |