De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een badkamer met deur naar mijn kamerquote:
baas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb een badkamer met deur naar mijn kamer
nachtquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef coban het volgende:
Maar hey het is niet leuk dat BBQ weg is en waarom weet ik daar niks van?
MENEER BBQSAUSAGE KOM NU EENS SNEL TERUG
double kill, care package is ready for.....quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Kerels die in de wasbak zeiken![]()
Nekschot!!
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Kerels die in de wasbak zeiken![]()
Nekschot!!
Makkelijk voor na de seksquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon wel wegspoelen op het eind
Kom op zeg. Dat is gewoon nastyquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon wel wegspoelen op het eind
Stiekem heb jij nu een nieuwe parafilie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat is gewoon nasty
Jij maakt je wc zeker elke dag schoon?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op zeg. Dat is gewoon nasty
In de wasbak, in een flesje, tegen een boom, tegen de kerk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef FreezePop het volgende:
plassen op andere plekken dan een wc of douche
Dat is toch normaal?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij maakt je wc zeker elke dag schoon?
Als je in het ziekenhuis ligt moet je in een plasding hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef FreezePop het volgende:
plassen op andere plekken dan een wc of douche
Inderdaad lekker dat zurige smaakje van die plasquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:25 schreef coban het volgende:
Mensen die hun wcpot niet aflikken elke dag.
Gatver wat een vieze mensen.
We gaan samen naar de helquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef FreezePop het volgende:
ik heb ook tegen de kerk gezeken.ben ik nu een zondaar?
Nee maar ik sta niet mn tanden te poetsen boven de wc-pot. Dat doe ik boven de wasbak.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij maakt je wc zeker elke dag schoon?
quote:
Dus jij kotst ook niet in de wc omdat iemand erin heeft geplast?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar ik sta niet mn tanden te poetsen boven de wc-pot. Dat doe ik boven de wasbak.
Ik heb er eigenlijk wel spijt vanquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef FreezePop het volgende:
ik was zo dronken torn dat ik tegen de kerk heb gezeken en daarna 10 minuten tegen een monument er tegenover een dutje heb gedaan terwijl half van het stappend volk langsliep
Ja ik ook. Volgens mij echt een minuut voluit staan zeikenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel spijt vanMaar ik kon het echt niet meer inhouden
Ik moesst kotsen maar bewaarde alles in mijn mond en slikte het weer door. Lunchsmoothie enzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad lekker dat zurige smaakje van die plas
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ooit een keer tegen een winkelruit aangezeken
Ja dat doe ik wel en dan word ik tijdens het kotsen nog misselijker omdat ik het echt een vies idee vindquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus jij kotst ook niet in de wc omdat iemand erin heeft geplast?
ikkots altijd in de plee als ik moet kotsenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat doe ik wel en dan word ik tijdens het kotsen nog misselijker omdat ik het echt een vies idee vind
Kotsen van drankquote:
Van mij dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Intronic het volgende:
Ik moet altijd kotsen van lelijke mensen.
dat verklaart waarom je moet kosten als je in de spiegel kijktquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Intronic het volgende:
Ik wou echt een kut opmerking maken maar ik deed het nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Intronic het volgende:
mkquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb geplast en gedoucht. Probleem 2: honger
JA LOL. Kun je nagaan wat er bij andere mensen gebeurd, die niet goddelijk zijn, zoals ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef speedking het volgende:
[..]
dat verklaart waarom je moet kosten als je in de spiegel kijkt![]()
nee gisteren welquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ewaaa
moet je workings vandaag
Ik moest lachenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ewaaa
moet je workings vandaag
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]zo praat ik in het echt ook soms
haha is dat die gozer die letters steeltquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef Haifisch het volgende:
Ben ik de enige die vroeger bang was voor Karbonkel?
te mocroquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef speedking het volgende:
http://shop.adidas.nl/product/49045/663536/detail.jsf?cm_vc=pdpz1
ff eerlijke mening?
Niet zo bijzonder, wel te doen hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef speedking het volgende:
ff eerlijke mening?
ja toch, ik draag ook geen bijzondere schoenenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet zo bijzonder, wel te doen hoor.
Wie is Karbonkel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef Haifisch het volgende:
Ben ik de enige die vroeger bang was voor Karbonkel?
Ik Mik Lorela of zo ietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is Karbonkel?
Ik was wel doodsbang voor die engerd met dat masker bij Bassie en Adriaan![]()
Stiekem ben ik nu nog bang van die vent
Is van na mijn tijdquote:
Ik was dus bang voor Karbonkelquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef speedking het volgende:
[..]![]()
ik mik lorea!!!
![]()
![]()
keken we in groep 3 vond t echt vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een gouden tip voor jullie!!
Zet NOOIT maar dan ook NOOIT "hand in hand kameraden" op als je bij een Ajacied op visite bent.Mensen die vrouwen slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!
Zet NOOIT maar dan ook NOOIT "hand in hand kameraden" op als je bij een Ajacied op visite bent.dikke arm heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet NOOIT maar dan ook NOOIT "hand in hand kameraden" op als je bij een Ajacied op visite bent.Wat een idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt hequote:
Ik ben dan ook heel dikquote:
quote:
Op zich zeer terechte klap. Wie zet er dan ook hand in hand kameraden opquote:
Zet NOOIT maar dan ook NOOIT "hand in hand kameraden" op als je bij een Ajacied op visite bent.Ik ben geen voetbalfan dus, waarom heeft hij dat gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betekent hand in hand kameraden?Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
Nu snap ik waarom er opeens zo lief wordt gedaan op MSNquote:
Is clublied van Feyenoord.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan dus, waarom heeft hij dat gedaan?
Wat betekent hand in hand kameraden?
Hand in Hand is het lied van Feyenoord.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik ben geen voetbalfan dus, waarom heeft hij dat gedaan?
Wat betekent hand in hand kameraden?
Best triest als je dan iemand slaat. Uiteindelijk zijn de meeste eredivisie spelers gekocht van andere clubs. Dus in principe zou iemand die bij ajax speelt ook een Rotterdammer kunnen zijn.quote:
Ach boeien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:50 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Best triest als je dan iemand slaat. Uiteindelijk zijn de meeste eredivisie spelers gekocht van andere clubs. Dus in principe zou iemand die bij ajax speelt ook een Rotterdammer kunnen zijn.
Beterschap lieven patjenquote:
Boh ben niet ziek, zou er nog eens bij moeten komen ik ben net beterquote:
Dankje tsjobanquote:
Volgens mij klopt de mijne niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef speedking het volgende:
[..]
KIJKEN HELEMAAL VERGETEN!!waarschijnlijk weinig heb heel weinig gejobbert, jij?
ah okequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij klopt de mijne niet.
haha had ik ook gezienquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:03 schreef Dimens het volgende:
Altijd die dure merken lingeri die met foto's in bushokjes komen en die ik niet echt een aantrekkelijk lichaam vind hebben. Zie ik een poster van de Zeeman van een vrouw met lingerie, ziet dat er gewoon veel beter uit.
Ik voel mij nu zwaar beledigdquote:
zeg dat ze naar boven moeten brengenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb hongerr maar wil niet naar onder
mooi lichaamquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:06 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Tenminste niet zo magertjes en mooie benen. Hoofd kan wel veel beter, maar het gat hier om het lichaam.
Praat aub niet zo debiel over god.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooh mijn neukende god.
yvone sprak tegn me!!!!
BEST DAY EVAR!
Ga gwnnnnquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb hongerr maar wil niet naar onder
Ik heb ooit eens in dat lijstje met FOK! Vriendjes gestaan op plaats 10 of zo, tussen allemaal Mods en ik was als enige geen mod die wel zo hoog stond.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooh mijn neukende god.
yvone sprak tegn me!!!!
BEST DAY EVAR!
QFTquote:
Zulke modellen moeten ze meer hebben, dat is veel mooier dan zo'n skelet met een lingerie aan.quote:
ze maken je altijd kk boos, als je ze ziet vuist erinquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef speedking het volgende:
KK BELASTING ZE HEBBEN 17 CENT VAN ME GENAKT
OMG HOE DURVEN ZE SNEL DOE ALUMINIUMFOLIE OVER JE BANKREKENINGquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef speedking het volgende:
KK BELASTING ZE HEBBEN 17 CENT VAN ME GENAKT
Watquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:14 schreef Plastic_zak het volgende:
ik kom er net achter dat er een spoor liefdesnectar op mijn broek zit
Niet alleen modellen met anorexia hebben dat probleem, geloof mequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:14 schreef Haifisch het volgende:
Sommige modellen hebben echt geen tieten door hun anorexia![]()
![]()
Geen last van hierquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef coban het volgende:
[..]
Niet alleen modellen met anorexia hebben dat probleem, geloof me
Nergens last van hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef coban het volgende:
[..]
Nee maar ik ken een meisje, was echt een mooi meisje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef coban het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:17 schreef Dimens het volgende:
Anorexia modellen hebben vaker geen kont, dat is veel erger.
Mensen die eten opgeven om zoiets debielsquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:17 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee maar ik ken een meisje, was echt een mooi meisje.
Toen wilde ze model worden () en toen ging ze minder eten.
Toen werd ze een gratenpakhuis, was ze heel bleek en had ze geen tetten+kont
Ze is geen model geworden btw
juist!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ze maken je altijd kk boos, als je ze ziet vuist erin
Ik miste je kapoterg ik dacht en huilde en zei waar is mijn lange vriendquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Hoi, ja
Ik zag dit, en dacht, mooi. Dan kan ik weer gerust UDOWU'en.
Ze heeft er ook haar studie voor opgegeven, want ze ging te veel naar de sportschool om vet te verliezenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:19 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die eten opgeven om zoiets debiels
Zijn ze gek ofzostelletje debielen
Serieus?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ze heeft er ook haar studie voor opgegeven, want ze ging te veel naar de sportschool om vet te verliezen
Nee. gewoon neequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef coban het volgende:
Mensen die niet lesbisch zijn op donna simpson______!!
Ja, ze had goede punten op atheneum.quote:
Je liegt wel vaak meid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ik miste je kapoterg ik dacht en huilde en zei waar is mijn lange vriend
Ik miste jou ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ik miste je kapoterg ik dacht en huilde en zei waar is mijn lange vriend
Wrm denk je dat ik lieg?quote:
Waarschijnlijk is hij woensdag echt klaar, misschien zelfs eerder. Ik ga er straks nog even flink hard mee bezig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
BBQMAN! WANNEER KRIJGEN WIJ WAT VAN http://udowu.nl/ TE ZIEN?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik miste jou ookDaarom ben ik ook weer terug, want jwz matties4life en ik kan niet zonder m'n mattie
Ok. Fucker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef coban het volgende:
[..]
Wrm denk je dat ik lieg?
Ergens begin deze topic lees maar terug fucker
niet mooiquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef speedking het volgende:
ff eerlijke mening?
Mwah, een beetje zo-zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef speedking het volgende:
ff eerlijke mening?
Anita, de bjoetiegoeroe!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoe heette die mode goeroe die hier ging huilen?
Houd ik je aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij woensdag echt klaar, misschien zelfs eerder. Ik ga er straks nog even flink hard mee bezig.
Weet ik toch, stomme slet van me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:27 schreef coban het volgende:
[..]
Zo laat ik liefde zien voor vrienden. Lul.
Ik kliktequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:27 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens, goede TT.
Naaktfoto’s van mezelf!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Weet ik toch, stomme slet van me.
Zoals velen.quote:
Alleen Flippiee heeft toestemming om mij te hatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent het topic in en jumphugs Ezje, BBQ en eigenlijk iedereen behalve P_z
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent het topic in en jumphugs Ezje, BBQ en eigenlijk iedereen behalve P_z
lieffquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef coban het volgende:
Pz kom maar dan krijg je knuffel van mij.
Doorgaans ontsnappen er bij mij ook slangen, dat is dan wel vaak omdat ik iets anders open heb laten staanquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef Haifisch het volgende:
KUTKUTKUT
SLANG ONTSNAPT!
HEB HET TERRA OPEN LATEN STAAN!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ligt eraan
zijn het voetbalschoenen?
dacht dat het gwn schoenen waren voor de normaal
Waar leer je voorquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Al 3,5 uur bezig met studie.
Maar het einde is wel in zicht nu.
watdan prototype?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
als mocro moet je niet adidas kopen. gewoon prototypes bevestigen
Business Anthropology. Over hoe mensen omgaan met bedrijfsculturen maar ook met product design, marketing etc. Wel interessant hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waar leer je voor
Ik moet straks ook weer aan de gang
oh datquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Business Anthropology. Over hoe mensen omgaan met bedrijfsculturen maar ook met product design, marketing etc. Wel interessant hoor.
heb je tentamen binnenkortquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Business Anthropology. Over hoe mensen omgaan met bedrijfsculturen maar ook met product design, marketing etc. Wel interessant hoor.
Emerica's lopen ook prima, ter aanvulling.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef FreezePop het volgende:
airmax adidas not done. vans is de shit
Omdat Alex Mercer fucking baas isquote:
ligt eraan welkequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Emerica's lopen ook prima, ter aanvulling.
Niet echt specifiek, maar heeft wel te maken met product design ja. Heb ik vorige jaar wel gehad bij een los Marketing vak volgens mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:42 schreef speedking het volgende:
[..]
oh dat, krijg je ook over kleuren enzo...?
Ja, volgende week. LEUK.quote:
Oke succesquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Niet echt specifiek, maar heeft wel te maken met product design ja. Heb ik vorige jaar wel gehad bij een los Marketing vak volgens mij.
[..]
Ja, volgende week. LEUK.
Klopt, liever klassieke skateschoenen, zoals dit:quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ligt eraan welke
als het van die bolle skaterschoenen zijn dan is 't lelijk
Ik vond je wel heetquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:44 schreef coban het volgende:
Ik heb het superkoud en voel het overal op mijn lichaam
Die zijn wel vet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, liever klassieke skateschoenen, zoals dit:
[ afbeelding ]
Wel een lelijk kleurtje trouwens
die zijn wel nice jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, liever klassieke skateschoenen, zoals dit:
[ afbeelding ]
Wel een lelijk kleurtje trouwens
Ja, wel herkenbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Heben jullie soms ook de neiging om op jullie toetsenbord te slaan en dan te posten?
tje?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahahaha
mensen lezen altijd over dalando'tje heen
KUSJEKROEL DIT DAT ALLES!!!!quote:
Ik zeg geen hoi meer, vond het redelijk irritant worden, men ziet wel of je online bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:47 schreef Intronic het volgende:
Lekker belangrijk ook of iemand hoi terug zegt. Dat soort posts mogen niet eens meer.
Heb ik ook een paar van, voor als ik ga hiken op vakantiequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
LH ik dacht dat jij zo iemand was die op bergschoenen liep. :$
Is het ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind een salarisindicatie invullen stiekem altijd vet lastig
Ja maar da's wat anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb ik ook een paar van, voor als ik ga hiken op vakantie
Ja toen had ik verwarming doorgeslikt maar die hebben ze nu eruit gehaald.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar da's wat anders.
Meer van je dagelijkse stylo enzo.
Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:50 schreef Intronic het volgende:
Waarom zou je dagelijks op bergschoenen lopen.
ik zie zo vaak van die typische nerds op bergshoesquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:50 schreef Intronic het volgende:
Waarom zou je dagelijks op bergschoenen lopen.
Ah, bedankt enzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zie zo vaak van die typische nerds op bergshoes
bij meisjes vind ik lelijkkkquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef coban het volgende:
Bergschoenen van timberland
Die zijn kaolololomooi
je kent ze welquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:52 schreef Intronic het volgende:
Nerds komen niet buiten, zijn bergschoenen niet heel nuttig wel.
Dus dat ligt niet aan mij?quote:
Ik vind van niet nee.quote:
Ik krijg toch nooit wat ik vind dat ik hoor te verdienenquote:
dat ben ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je kent ze wel
van die nerds met bergschoenen-vettig haar-bril-kiplingtas-jaren90kleren
zo loop Ik er toch niet bijquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je kent ze wel
van die nerds met bergschoenen-vettig haar-bril-kiplingtas-jaren90kleren
Met bont is schattiggquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
bij meisjes vind ik lelijkkk
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg toch nooit wat ik vind dat ik hoor te verdienen![]()
En ik heb gewoon echt geen idee wat de norm is in "mijn" beroep.
Maar ja ik ben weer aan het solliciteren voor secretarieel/administratief, iets waar ik een diploma voor heb en alles met een cijferlijst die zo extreem goed is dat ik staande ovatie kreeg van leraren, dus ik zal over een maand ofzo wel weer een glorieuze baan als Fatima ofzo hebben
lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een broodje gebakken ei? Met kaas en bacon enz
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef coban het volgende:
[..]
Met bont is schattigg
Mja ik heb nie
Oke mensen ik ga buiten staan en doen alsof ik vrienden hebb
Ja lach maar.quote:
jeweet ICT sector enzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gelijk aangesproken voelen lolol
Ik ken bijna alleen maar lekkere ICT-nerdsquote:
mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een broodje gebakken ei? Met kaas en bacon enz
Dankjequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken bijna alleen maar lekkere ICT-nerds
Maar een paar uitzonderingen en dat zijn dan ook gewoon meteen echt geeks
Ik ken jou niet en heb het vermoeden dat jij in de laatste categorie zitquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken jou niet en heb het vermoeden dat jij in de laatste categorie zit
jij draagt lelijke wolvenshirtsquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]gelukkig niet
Ik draag gewoon nikes enzo en normale kleding
niggah, pleasequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij draagt lelijke wolvenshirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |