Oh, bleh... Sterkte!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:21 schreef Loqi het volgende:
*Waar ik zo naar de tandarts moet voor een spoedje
Ik heb hem net af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ik moet die metho-paper nog helemaal maken
dank jequote:
Veel werk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb hem net af.
Ik moet mijn CiO paper nog 9/10 maken voor morgen 17.00
Verstandig om dan nu te gaan iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
dank je
tis dat gaatje waar ik een tijdje terug van zei dat ik t kon voelen met mn tong? mja, dat doet nu zeer (nouja, t zeurt zeg maar.. dus ik wil t 'zeer doen' voor zijn.. zeker met een bruiloft komende vrijdag)
Mja, was mn eerste paper dus heb dr wel wat tijd in moeten steken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Veel werk?
Cio-paperEerste versie?
Doe hem idd maar gewoon! CiO is wel een fijn vak om gewoon gehaald te hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, was mn eerste paper dus heb dr wel wat tijd in moeten steken.
Ja eerste versie. Het lijkt nu heel verleidelijk om die volgend jaar pas te doenMja dan zit ik weer van straks haal ik andere vakken niet en dan blegh
Lekker druk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja een essay voor CeDM moet ook nog voor woensdag
Ook geen zin bleghquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker druk!![]()
Ik heb ook genoeg te doen deze week, maar ik heb geen zin
How come babe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me echt zo vertieft, niet grappig meer. Thank god voor concealer
Hendigquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder gisteren: 'IK MOET IETS PRINTEN MAAR HET LUKT NIET'.
Had ze de usb-kabel in de netwerkpoort gefrot_____
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder gisteren: 'IK MOET IETS PRINTEN MAAR HET LUKT NIET'.
Had ze de usb-kabel in de netwerkpoort gefrot_____
Volgens mij doen alle konijnen dat!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een vreetkonijn. Hij gaat met zn bakje gooien als die leeg is, en vreet vrolijk verder als je m nieuw eten geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |