Oh, bleh... Sterkte!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:21 schreef Loqi het volgende:
*Waar ik zo naar de tandarts moet voor een spoedje
Ik heb hem net af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ik moet die metho-paper nog helemaal maken
dank jequote:
Veel werk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb hem net af.
Ik moet mijn CiO paper nog 9/10 maken voor morgen 17.00
Verstandig om dan nu te gaan iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
dank je
tis dat gaatje waar ik een tijdje terug van zei dat ik t kon voelen met mn tong? mja, dat doet nu zeer (nouja, t zeurt zeg maar.. dus ik wil t 'zeer doen' voor zijn.. zeker met een bruiloft komende vrijdag)
Mja, was mn eerste paper dus heb dr wel wat tijd in moeten steken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Veel werk?
Cio-paperEerste versie?
Doe hem idd maar gewoon! CiO is wel een fijn vak om gewoon gehaald te hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, was mn eerste paper dus heb dr wel wat tijd in moeten steken.
Ja eerste versie. Het lijkt nu heel verleidelijk om die volgend jaar pas te doenMja dan zit ik weer van straks haal ik andere vakken niet en dan blegh
Lekker druk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja een essay voor CeDM moet ook nog voor woensdag
Ook geen zin bleghquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker druk!![]()
Ik heb ook genoeg te doen deze week, maar ik heb geen zin
How come babe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me echt zo vertieft, niet grappig meer. Thank god voor concealer
Hendigquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder gisteren: 'IK MOET IETS PRINTEN MAAR HET LUKT NIET'.
Had ze de usb-kabel in de netwerkpoort gefrot_____
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder gisteren: 'IK MOET IETS PRINTEN MAAR HET LUKT NIET'.
Had ze de usb-kabel in de netwerkpoort gefrot_____
Volgens mij doen alle konijnen dat!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een vreetkonijn. Hij gaat met zn bakje gooien als die leeg is, en vreet vrolijk verder als je m nieuw eten geeft
Gekke konijnen. Ze doet ook altijd alsof ze dood is, als je in de buurt komt kijkt ze je raar aan waarom je komt kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle konijnen dat!
Ja, die beesten kunnen heel vreemd in hun hok liggen. Kneuzen zijn hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gekke konijnen. Ze doet ook altijd alsof ze dood is, als je in de buurt komt kijkt ze je raar aan waarom je komt kijken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HoeraIk mag er een kat bij van de man
Zelfs 2 ook, als ik beloof dat ik nooit meer een hond neem
die voorwaarde ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HoeraIk mag er een kat bij van de man
Zelfs 2 ook, als ik beloof dat ik nooit meer een hond neem
fluffeeehquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil een ragdollof een Noorse of Siberische boskat
Moet wel een beetje tegenwicht kunnen bieden aan die luie tientonner hier op de bank
Ik ben opgegroeid met honden, heb er ook altijd een gehad. Heb er ook een in dit huishouden trachten te introduceren maar dat faalde, hard! En dat wil hij echt niet meer.quote:
Geitjes!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met honden, heb er ook altijd een gehad. Heb er ook een in dit huishouden trachten te introduceren maar dat faalde, hard! En dat wil hij echt niet meer.
Maar goed ik heb geen klagen qua huisdieren verder. Ik bedoel; we hebben kippen..en geitjes
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens nieuwe foto's van Brody
zien?
Stiffy goats?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met honden, heb er ook altijd een gehad. Heb er ook een in dit huishouden trachten te introduceren maar dat faalde, hard! En dat wil hij echt niet meer.
Maar goed ik heb geen klagen qua huisdieren verder. Ik bedoel; we hebben kippen..en geitjes
Omg zah fluffeh kitteehhquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Loqi het volgende:
Brody met 35 dagen ongeveer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
it`s so fluffehhquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oorpluisquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omg zah fluffeh kitteehh![]()
![]()
![]()
![]()
Die puntjes op zn oren, mini lynx
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Not stiffy goats
Bokkige vreetmonsters
Cavia's zijn echt vreetmonsters!! Dat is niet normaalquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoewel de cavia`s alles slaan..die eten bekant meer dan de geiten ;')
I just want to cuddle it all dayquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |