Oh, bleh... Sterkte!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:21 schreef Loqi het volgende:
*Waar ik zo naar de tandarts moet voor een spoedje
Ik heb hem net af.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ik moet die metho-paper nog helemaal maken
dank jequote:
Veel werk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb hem net af.
Ik moet mijn CiO paper nog 9/10 maken voor morgen 17.00
Verstandig om dan nu te gaan iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
dank je
tis dat gaatje waar ik een tijdje terug van zei dat ik t kon voelen met mn tong? mja, dat doet nu zeer (nouja, t zeurt zeg maar.. dus ik wil t 'zeer doen' voor zijn.. zeker met een bruiloft komende vrijdag)
Mja, was mn eerste paper dus heb dr wel wat tijd in moeten steken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Veel werk?
Cio-paperEerste versie?
Doe hem idd maar gewoon! CiO is wel een fijn vak om gewoon gehaald te hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, was mn eerste paper dus heb dr wel wat tijd in moeten steken.
Ja eerste versie. Het lijkt nu heel verleidelijk om die volgend jaar pas te doenMja dan zit ik weer van straks haal ik andere vakken niet en dan blegh
Lekker druk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja een essay voor CeDM moet ook nog voor woensdag
Ook geen zin bleghquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker druk!![]()
Ik heb ook genoeg te doen deze week, maar ik heb geen zin
How come babe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me echt zo vertieft, niet grappig meer. Thank god voor concealer
Hendigquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder gisteren: 'IK MOET IETS PRINTEN MAAR HET LUKT NIET'.
Had ze de usb-kabel in de netwerkpoort gefrot_____
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder gisteren: 'IK MOET IETS PRINTEN MAAR HET LUKT NIET'.
Had ze de usb-kabel in de netwerkpoort gefrot_____
Volgens mij doen alle konijnen dat!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een vreetkonijn. Hij gaat met zn bakje gooien als die leeg is, en vreet vrolijk verder als je m nieuw eten geeft
Gekke konijnen. Ze doet ook altijd alsof ze dood is, als je in de buurt komt kijkt ze je raar aan waarom je komt kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle konijnen dat!
Ja, die beesten kunnen heel vreemd in hun hok liggen. Kneuzen zijn hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gekke konijnen. Ze doet ook altijd alsof ze dood is, als je in de buurt komt kijkt ze je raar aan waarom je komt kijken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
HoeraIk mag er een kat bij van de man
Zelfs 2 ook, als ik beloof dat ik nooit meer een hond neem
die voorwaarde ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
fluffeeehquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil een ragdollof een Noorse of Siberische boskat
Moet wel een beetje tegenwicht kunnen bieden aan die luie tientonner hier op de bank
Ik ben opgegroeid met honden, heb er ook altijd een gehad. Heb er ook een in dit huishouden trachten te introduceren maar dat faalde, hard! En dat wil hij echt niet meer.quote:
Geitjes!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met honden, heb er ook altijd een gehad. Heb er ook een in dit huishouden trachten te introduceren maar dat faalde, hard! En dat wil hij echt niet meer.
Maar goed ik heb geen klagen qua huisdieren verder. Ik bedoel; we hebben kippen..en geitjes
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb trouwens nieuwe foto's van Brody
zien?
Stiffy goats?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met honden, heb er ook altijd een gehad. Heb er ook een in dit huishouden trachten te introduceren maar dat faalde, hard! En dat wil hij echt niet meer.
Maar goed ik heb geen klagen qua huisdieren verder. Ik bedoel; we hebben kippen..en geitjes
Omg zah fluffeh kitteehhquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Loqi het volgende:
Brody met 35 dagen ongeveer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
it`s so fluffehhquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oorpluisquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omg zah fluffeh kitteehh![]()
![]()
![]()
![]()
Die puntjes op zn oren, mini lynx
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Not stiffy goats
Bokkige vreetmonsters
Cavia's zijn echt vreetmonsters!! Dat is niet normaalquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoewel de cavia`s alles slaan..die eten bekant meer dan de geiten ;')
I just want to cuddle it all dayquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boahhh!!! Gaaf!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn ouders spannen trouwens de kroon, qua huisdieren. Die hebben een tamme uil
Hommy is tha bombquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hommy![]()
Harry zou die wel lusten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ik heb er een les biologie mee gegeven
[ afbeelding ]
Blob kijkt nogal stoned uit zn hoofdquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
tssk..vergeet ik bijna blip, blap, blop en blup
[ afbeelding ]
that was all folks
Hahahaha!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
tssk..vergeet ik bijna blip, blap, blop en blup
[ afbeelding ]
that was all folks
Welke kleur?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Na vanavond waarschijnlijk geen blondje meer.
Weet ik nog niet, even kijken nog.quote:
Spannendquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, even kijken nog.
Maar het gaat wel iets heel anders worden.quote:
Peekshurs, peekshurs!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het gaat wel iets heel anders worden.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterkte!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:14 schreef Loqi het volgende:
goed, ik ga me laten martelen bij de tandarts![]()
tot straks
Pittig en kort rood?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Peekshurs, peekshurs!!!![]()
(vanavond dan he
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je een tuin? Ik heb een hele lieve poes in de aanbieding die niet zo blij wordt van mijn flatje....quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:
Mag ik even inbreken? Als poes wordt doorgegeven blijf ik daar namelijk wel gaarne van op den hoogte - dit ivm een goede vriendin waar poes tien jaar lang heeft gewoondquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je een tuin? Ik heb een hele lieve poes in de aanbieding die niet zo blij wordt van mijn flatje....
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Pittig en kort rood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik woon in het buitengebied, hele grote tuin dus. Wat voor'n katz heb je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je een tuin? Ik heb een hele lieve poes in de aanbieding die niet zo blij wordt van mijn flatje....
Tsss..n00bquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:02 schreef Diconnected het volgende:
Bloedprikken is stom. 5 buisjes bloed, hoppaben nog steeds licht in m'n hoofd en het is al een uur geleden
Dat weet ik Skjoequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik even inbreken? Als poes wordt doorgegeven blijf ik daar namelijk wel gaarne van op den hoogte - dit ivm een goede vriendin waar poes tien jaar lang heeft gewoond
Och... arme poezelquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Wel klote dat ze het blijft doen Puckzzz... ja dat beest is twee jaar lang structureel naar buiten getrapt, dik kans dat ze binnen niet meer kan wennen nu
Ze is echt zooo lief, maar dit werkt nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Wel klote dat ze het blijft doen Puckzzz... ja dat beest is twee jaar lang structureel naar buiten getrapt, dik kans dat ze binnen niet meer kan wennen nu
Ik niet, ik sta voor op Petjequote:
godverdommequote:AMSTERDAM - De bezuinigingen die Philips eerder dit jaar aankondigde, gaan ten koste van 4500 arbeidsplaatsen. Daarbij gaat het om 1400 arbeidsplaatsen in Nederland. Dat maakte Philips maandag bekend.
(...)
De meeste banen verdwijnen dan ook bij afdelingen als personeelsmanagement en IT, stelde Van Houten in een toelichting. ''We zijn nog altijd zwaar bezet in dat soort functies. Alsof we een groter bedrijf zijn dan we in werkelijkheid zijn.''
Ik noem het liever niet zo i.v.m. terugvindbaarheid, ik zeg liever Flips of Ome Frits, maar ja, daar komt het wel op neer ja. Bij IT. Op een jaarcontractquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik noem het liever niet zo i.v.m. terugvindbaarheid, ik zeg liever Flips of Ome Frits, maar ja, daar komt het wel op neer ja. Bij IT. Op een jaarcontract
Oke fixedquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik noem het liever niet zo i.v.m. terugvindbaarheid, ik zeg liever Flips of Ome Frits, maar ja, daar komt het wel op neer ja. Bij IT. Op een jaarcontract
op mijn eigen afdeling maak ik geen schijn van kans, 4 mensen waarvan er 1 al 38 jaar hier werkt, eentje die er 11 jaar werkt en eentje die er 5 jaar werkt. Ik kan alleen maar duimen dat ze alles op 1 berg gooien (dat afdelingen vergelijkbaar met de mijne worden samengevoegd) en dat ik daardoor wel kan blijven...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:46 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bah balen zeg SQ. Zijn er veel anderen met een vast contract? Anders heb je misschien nog een kans?
Ugh, dat klinkt inderdaad niet best.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op mijn eigen afdeling maak ik geen schijn van kans, 4 mensen waarvan er 1 al 38 jaar hier werkt, eentje die er 11 jaar werkt en eentje die er 5 jaar werkt. Ik kan alleen maar duimen dat ze alles op 1 berg gooien (dat afdelingen vergelijkbaar met de mijne worden samengevoegd) en dat ik daardoor wel kan blijven...
Tot wanneer loopt ie? Was dat mei of juni ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op mijn eigen afdeling maak ik geen schijn van kans, 4 mensen waarvan er 1 al 38 jaar hier werkt, eentje die er 11 jaar werkt en eentje die er 5 jaar werkt. Ik kan alleen maar duimen dat ze alles op 1 berg gooien (dat afdelingen vergelijkbaar met de mijne worden samengevoegd) en dat ik daardoor wel kan blijven...
eind juni idd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt ie? Was dat mei of juni ofzo?
Ja, dat vind ik niet zo heel gek...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eind juni idd.
Gatver, heb er gewoon buikpijn van
Fijn dat het mee vielquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef Loqi het volgende:
Wat rot SQik zal voor je duimen!
Splaakgeblek door verdoving![]()
(maar t viel allemaal wel mee)
ik ben gewoon een watjequote:
aahwquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
senks allemaal!
*sq vecht tegen traantjes*
en lol@loqi! Fijn dat het meeviel
ik zou het gewoon de volgende keer dat je gaat werken een keer vragen als je het echt wilt weten Foutje is menselijk toch? Dus kan gebeuren, ik zou je er niet te druk om makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ben ik het hele zaterdaggeldverhaal vergeten, helpt me moeder me herinneren door te vragen of ik al gebeld had.
Maar ik was het al vergeten en ik haat bellen.
Is het netjes om wel te bellen(wist niet meer of klant met 50 of 10 had betaald, dus zou vandaag nagekeken worden) om te vragen hoe het was afgelopen.
het is wordfeudquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja dat sowieso.
Nu blijf ik er weer aan denken natuurlijk![]()
Maar heb een bloedhekel aan bellen
Ik ben te dom voor wordfued
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is wordfeudNu snap ik waarom ik er zo slecht in benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat bellen, heb ik al heel lang, geen idee waarom, zover ik weet geen nare belervaring toen ik 4 was ofzo![]()
Heb ik ook last van en geen idee waarom iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom ik er zo slecht in ben![]()
En dat bellen, heb ik al heel lang, geen idee waarom, zover ik weet geen nare belervaring toen ik 4 was ofzo
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef princess-a het volgende:
Artsen vandaag waren bij mij nogal verontwaardigd dat de dokter had gezegd 'iets' te voelen in mijn borst. Na uitgebreid voelen en daarna een echo bleek dat ik 'gewoon' ontzettend veel klieren en weefsel in mijn borsten heb omdat ik nog heel jong ben en grote borsten heb
Waarschijnlijk heeft mijn huisarts dus gewoon nog nooit een jonge borst gevoeld
Oh en geen afwijkingen in borst dus
Ooooohhh erg fijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef princess-a het volgende:
Artsen vandaag waren bij mij nogal verontwaardigd dat de dokter had gezegd 'iets' te voelen in mijn borst. Na uitgebreid voelen en daarna een echo bleek dat ik 'gewoon' ontzettend veel klieren en weefsel in mijn borsten heb omdat ik nog heel jong ben en grote borsten heb
quote:
Ja!!quote:
Absoluut!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh wat fijn!!![]()
![]()
Lekker stom ook van de huisarts, maarja beter een keer te veel doorsturen dan 1 keer niet.
Ik moet bellen voor een verwijzing naar de plastisch chirurg, dan daar een intake en dan kom ik op de wachtlijstquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef Mss het volgende:
SQ, wat ontzettend balen zeg, begint de hele riedel weer van voor af aan.
P-A: wat een opluchting! Hoe gaat het traject nu voor je verder?
+1quote:
Whahahahquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1
Ben blij dat ik er niet was, denk dat ik zonder kinderen was weggerend, every man for himself.
Prioriteiten stellen, wespen zijn engquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhahahahJuuuuuuuuf kom teruuuuuuugg
True to that!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen, wespen zijn eng.
Ik dacht dat dat beautyblogartikel in de Volkskrant grappig was, maar Masja heeft hem nu ook op haar blog gezet en die reacties zijn nog veel grappiger..
(Wel onhandig dat ik het op m'n mobiel moest lezen)
Maat 42 gok ik?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
H&M heeft dit als BIB model:
[ afbeelding ]
disturbing
Oh my! Maatje 42 schat ik zo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
disturbing
Hahhaquote:
Maar dan ook al die debielen die gaan roepen dat ze keihard werkt en dat het niet eerlijk is. Wat weten zij er nou van?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
True to that!
Wel heel erg dat ze zelf het sarcastische toontje niet opmerkt zegZe vindt het stukje over dat ze aan het eind de producten nogmaals tot op de tint nauwkeurig benoemd een bijzondere opmerking. Ik noem het een vette steek onder water! Des te leuker als zij het dan niet zo opvat
En dan vertellen dat je tegen de winterdepressie elke middag een dutje doetquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan ook al die debielen die gaan roepen dat ze keihard werkt en dat het niet eerlijk is. Wat weten zij er nou van?
ohjee, moet ik voortaan op een andere afdeling gaan shoppenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
disturbing
geen zweet loqi, big is immers bjoetiful.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
ohjee, moet ik voortaan op een andere afdeling gaan shoppenik heb wel ongeveer haar figuur (kleinere borsten
)
Dat was die anderequote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
En dan vertellen dat je tegen de winterdepressie elke middag een dutje doet
Ze hadden eerst toch een heel mooi plussize-model?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
maken ze kleren voor dikzakken, laten ze er nog slanke modellen in poseren, zodat je minderwaardigheidscomplex nog erger wordt. Plus dat ik die spullen niet durf te bestellen omdat ik niet kan zien hoe ze er uit zien als een dikkerd ze aanheeft
hehehe, zo krijgen zowel dikke als slanke mensen een complex..ik vind mezelf toch nog niet in de BIB categorie vallenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen zweet loqi, big is immers bjoetiful.
Ik weet wie ze isquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was die andere. Masja is die die een heel filmpje vult met hoe lelijk ze haar voeten vindt
[..]
Ze hadden eerst toch een heel mooi plussize-model?
Misschien ligt het bij H&M nu wel anders omdat ze steeds een ander tshirt over hetzelfde model heen shoppen
hier is ze ook gewoon slankquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar dit is dezelfde mevrouw:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1481_025R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[3355]&set=key[height],value[3923]&set=key[x],value[380]&set=key[y],value[923]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dit ziet er heel anders uit. Of is dat shirt gewoon niet flateus?
Ja maar je moet altijd werken, ook 's avonds!Einz! En nooit vakantie! Boehoe!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet wie ze iswas alleen even vergeten dat ik blijkbaar tussendoor nog een andere blog heb gezien
Maar ik vraag me serieus af waar ze het dan zo druk mee hebben? Je gaat naar beurzen, producten swatchen, filmpjes maken etc, maar hard werken?
ja haha, as if! Ik heb maat 48 en mijn waistline is minstens het dubbelequote:Op maandag 17 oktober 2011 18:30 schreef princess-a het volgende:
SQ! Het plussize model van Shoeby is ook zo, de kledingstukken van de Zoï Specials zijn verkrijgbaar vanaf maat 46 en dan zie je dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
da's gewoon een lillijk hobbezakvest, daar lijkt kate moss nog dik in...quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hier ziet ze er weer heel anders uit. D'r benen lijken haar bovenlijf niet te matchen. Maar ze heeft in ieder geval geen plus-size-benen...
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1492_066R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.25]&set=key[width],value[2888]&set=key[height],value[3376]&set=key[x],value[700]&set=key[y],value[882]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
WOEI!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:18 schreef princess-a het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG, kijk wat een mooie combi ik heb gemaakt
[ afbeelding ]
* Nagelschaartje heeft lol met de H&M paskamer
En dat voor maar 364 euro![]()
Terwijl ze die reactie begint met:quote:Ik heb liever dat ze een mooi stuk er over maken (met af en toe een kritische opmerking) dan dat ik opgehemeld wordt en er wordt benadrukt hoe hard ik werk.. hoeft van mij niet, vind ik zelf ook niet leuk om te lezen.
Dus eh..je vindt het zelf niet leuk om iets te lezen waarin benadrukt wordt hoe hard werken het is, maar blijkbaar denk je dat je lezers dat wel vinden want je zegt het om de haverklap.quote:Ik denk dat je gelijk hebt met die opmerking over de gevestigde beautyordeHet is zeker hard werken hoor, maar wat mij betreft is het de mooiste baan die er is – mij hoor je niet klagen!
Lief!quote:
Wat een geweldige slaapzak als pyjama!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:59 schreef Joysa het volgende:
Je hoeft in de H&M paskamer niet eens gekke combi's te maken om iets vreemds te krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:59 schreef Joysa het volgende:
Je hoeft in de H&M paskamer niet eens gekke combi's te maken om iets vreemds te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:59 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook al aan jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een geweldige slaapzak als pyjama!
* princess-a is een koukleum
Het staat wel serieus bij 'broeken'quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En daar mag je nog 60 euro voor neerleggen ook
(maareh, even serieus, dit is toch niet om in het openbaar te dragen?
Handig in het donker welquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:07 schreef Joysa het volgende:
En dan staat er bij dat gekke ding, combineer met:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093102%2009090%2076%206386%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik moet huilenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:07 schreef Joysa het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093102%2009090%2076%206386%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zeg doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:07 schreef Joysa het volgende:
Hoe.............. Hoe ga je dat gaan combineren? Over die slaapzak? Eronder... Nee hmmm... Combi voor mensen met 4 benen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:07 schreef Joysa het volgende:
quote:
Kan af en toe heel fijn zijn om te doen jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ohmy!!Jullie vrolijken me weer helemaal op!!
Ik heb gvd net een verhaal van 3 pagina's zitten typen in Word. Gewoon alle shit van me af typen zeg maar. En ik wou het hier in een spoiler zetten. Maar ik ga jullie plezier niet vergallen met drama's
Kan zo fijn zijn, even alles wegschrijven! Je mag ook mailen/pm'enquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gvd net een verhaal van 3 pagina's zitten typen in Word. Gewoon alle shit van me af typen zeg maar. En ik wou het hier in een spoiler zetten. Maar ik ga jullie plezier niet vergallen met drama's
Knap dat je dat kan.. bij mij eindigt zoiets altijd in 'jfkajsdkfjiwejflksdjfwejdfijsdfjweifr' *kruisje, niet opslaan*quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
De PC moet nu ook ff niet crashen en ik heb geen idee onder welke titel ik dit in godsnaam zal opslaan. En ik had Petje beloofd dat - wat er nu weer gebeurd is - ik het mijn avond niet zou laten verknallen, maar daar is het al te laat voor. En het sneue is dat ik dus afgezien van de hoofdpersoon in dit verhaal, mijn voormalige beste vriendin, niemand heb waarmee ik dit kan bespreken. Veel kennisen, weinig vrienden zeg maarquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan.. bij mij eindigt zoiets altijd in 'jfkajsdkfjiwejflksdjfwejdfijsdfjweifr' *kruisje, niet opslaan*
En met Petje kun je het ook niet bespreken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De PC moet nu ook ff niet crashen en ik heb geen idee onder welke titel ik dit in godsnaam zal opslaan. En ik had Petje beloofd dat - wat er nu weer gebeurd is - ik het mijn avond niet zou laten verknallen, maar daar is het al te laat voor. En het sneue is dat ik dus afgezien van de hoofdpersoon in dit verhaal, mijn voormalige beste vriendin, niemand heb waarmee ik dit kan bespreken. Veel kennisen, weinig vrienden zeg maar
hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
En dat bedoel ik met een hele dikke kus naar Lin en SQ, en alle andere meiden. Ik zie jullie nu ook niet in je auto springen om mij ff te troosten
Vandattum!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe moet ik dit interpreteren?
Maar je houdt je ook veels te stoerals je je kut voelt mag je dat best uiten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
PM het dan, muts! Rijden ga ik nu niet doen idd, ik ga vroeg tukken, maar lezen en typen kan ik welquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
En dat bedoel ik met een hele dikke kus naar Lin en SQ, en alle andere meiden. Ik zie jullie nu ook niet in je auto springen om mij ff te troosten
Dat is het juist, ze blijft volhouden dat er geen moeite mee heeft dat wij samen zijn. Maar ze heeft het nog zo moeilijk allemaal....ondertussen vergalt ze mijn geluk...alsof ik dit niet verdiend heb.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
Oh Puckzie toch, wat een naaistreek. Maar vrouw in het nauw haalt vaak flink uit en dan maakt het niet uit naar wie. Jammer dat het dan allemaal weer zo moet. Zeg dna gewoon dat je er moeite mee hebt jullie samen te zijn ofzo. Buh.
Dat is nou precies wat ik in al mijn woede op facebook wilde klappen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig
Prima dat ze zich bedenkt, maar ze zou die flauwekul er niet omheen moeten verzinnen om haar eigen fout goed te praten....
Hou inderdaad de eer aan jezelf, des te eerder komt de waarheid haar vanzelf inhalen. Want dat gebeurd altijd met dit soort gedrag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik in al mijn woede op facebook wilde klappen.
It's easier to blame someone else for your own stupid-ass mistakes!!
maar ik doe het niet...ZENNNNNNNN.........
Beterschapquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben na het werk op de bank ingestort en werd net wakker (snipverkouden...)
Ik begrijp juist heel goed wat je bedoelt. Ik heb haar de eerste keer dat ik zo boos op d'r was al ont-vriend. Maargoed na een voorzichtige start toch weer toegevoegd. Ze weet heel goed dat niemand in de ogen van haar ventje de plaats van zijn moeder in kan nemen. Hun band is zo close, echt een hele fijne moeder-zoon relatie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef Lindytje het volgende:
Kijk, en begrijp me niet verkeerd, ik snap dat ze het er moeilijk mee heeft. Het lijkt me (ook al heb je zelf aangegeven de relatie niet mee te zien zitten) ook wel moeilijk om je ex met iemand anders te zien. En ik snap dat het ingewikkeld is, deze hele verhouding, ook met haar zoontje en het feit dat ze je beste vriendin is/was. Ergens snap ik haar paniek ook wel, misschien is ze bang dat de kleine jou meer als mama gaat zien. Niet realistisch, maar dat zijn zo wat dingen die ik me kan voorstellen die zij in haar hoofd haalt. En dat zeg ik niet omdat je dan maar begrip moet hebben en 'aai aai, wat ben je zielig' alles moet vergeten en vergeven en niet boos mag zijn.
Je mag zeker boos op haar zijn!! Het is ook belachelijk, dat ze nu de boel gaat lopen verdraaien en jij ineens de boe-vrouw bent en zij het zielige musje... Stom!!!
Misschien moeten jullie elkaar nog even met rust laten... kun je haar niet ont-vrienden op je facebook? Als zij het niet aan kan blijkbaar, dan moet ze niet meer op jouw facebook kunnen. Jij moet gewoon kunnen schrijven wat je wil schrijven en je hoeft echt geen rekening daar mee te houden.
Pas goed op jezelf, en ga jezelf niet wegcijferen door alleen maar rekening te houden met anderen!
Dat is ook fucking frustrerend! En ook absoluut niet realistisch om te denken dat ze jou uit het leven van Joe kan houden. Inderdaad, hoe had ze dat voor zich gezien? Belachelijk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik begrijp juist heel goed wat je bedoelt. Ik heb haar de eerste keer dat ik zo boos op d'r was al ont-vriend. Maargoed na een voorzichtige start toch weer toegevoegd. Ze weet heel goed dat niemand in de ogen van haar ventje de plaats van zijn moeder in kan nemen. Hun band is zo close, echt een hele fijne moeder-zoon relatie.
Het komt in geen miljoen jaar in me op daartussen te komen en ik heb heel eerlijk gezegd niet eens de behoeft om 1 of andere 2e moederrol te gaan vervullen. Joe is Joe, en als zijn iPod gekraakt moet worden weet ie me te vindenMaar dat zal dus ook niet meer gebeuren want ik mag niet meer in de buurt zijn als hij er is. Dat vind ik echt belachelijk van d'r.
Wij hebben plannen om ooit samen te gaan wonen, hoe ziet ze dat dan voor zich??
het is gewoon het zielige musje en die guilty card heel de tijd. #fuckingfrustrerend!!
Dat gaan we ook zeker doen! Voetbalmaatje van Petje is net in Tilburg in een studentenhuis komen wonen met Russische dames....whihihi die gaan we ook ff bezoeken danquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:14 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en petje en jij zijn nog steeds welkom om hier te komen bieren een keer he!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat gaan we ook zeker doen! Voetbalmaatje van Petje is net in Tilburg in een studentenhuis komen wonen met Russische dames....whihihi die gaan we ook ff bezoeken dan
Maarrrrrr, de kans is groot dat jij niet de enige bent die weet heeft van de staat van hun relatie destijds en wat er daarna is gebeurd. Uiteindelijk zal de waarheid waarschijnlijk vanzelf boven komen drijven. Hoe zenner jij nu bent, hoe meer respect mensen uiteindelijk voor je hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
het is gewoon het zielige musje en die guilty card heel de tijd. #fuckingfrustrerend!!
o haiquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEREN PAYPAL HEEFT MIJN ACC GEBLOKT
Muchas gracias!quote:
quote:
Ik kan me eigenlijk wel een beetje hierbij aansluiten. Hoop dat jullie er als er wat tijd overheen is gegaan en de scherpste kantjes eraf zijn eruit komen samen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh puckzzz veel sterkte, heb het verhaal gelezen, wat een tut is het zeg! Hoop dat jullie er alsnog uitkomen
Omdat het kanquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wrom heeft paypal dat dan gedaan?
Ik denk dat het een goed idee is om haar toch weer even van fb te gooien. Als je op eieren blijft lopen gaat de irritatie alleen maar oplopen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk wel een beetje hierbij aansluiten. Hoop dat jullie er als er wat tijd overheen is gegaan en de scherpste kantjes eraf zijn eruit komen samen.
teveel gekochtquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wrom heeft paypal dat dan gedaan?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teveel gekocht![]()
maar ik wou net twee jassen afrekenen!
Da's waar. Ik begin me al te irriteren aan de heppypeppy berichten. Ik denk dat ik d'r maar ff op blokkade zet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goed idee is om haar toch weer even van fb te gooien. Als je op eieren blijft lopen gaat de irritatie alleen maar oplopen...
Jamaar ze zijn _nu_ in de aanbieding!quote:
Ben ik het ook mee eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goed idee is om haar toch weer even van fb te gooien. Als je op eieren blijft lopen gaat de irritatie alleen maar oplopen...
oh zeker hoor pucks, gewoon wegmikken van FB die zooi!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Da's waar. Ik begin me al te irriteren aan de heppypeppy berichten. Ik denk dat ik d'r maar ff op blokkade zet.
Oh en Sjaan_ FAIL!!
Ik ken het lamlendige gevoel ja.. Geef er lekker even aan toe, kruip lekker op de bank met een dekentje en een kop thee of lekker vroeg op bed! Des te sneller voel je je weer beterquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Muchas gracias!
Is maar een verkoudheidje hoor, dus komt wel goed, maar je kan je er zo ellendig van voelen he.
Zit jij al al de champagne om je nieuws te vieren?
Jamaar woensdag moet ik ook mijn muizenschoenen nog bestellen en dat moet ook via paypal dus wel werkenquote:
nogmaals:quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar woensdag moet ik ook mijn muizenschoenen nog bestellen en dat moet ook via paypal dus wel werken
Mee eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zeker hoor pucks, gewoon wegmikken van FB die zooi!
o en: wat de fuck zijn muizenschoenen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar woensdag moet ik ook mijn muizenschoenen nog bestellen en dat moet ook via paypal dus wel werken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o en: wat de fuck zijn muizenschoenen?
Jamaar blijkbaar denken ze dat ik gehacked ben ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
Maar sjaan, teveel gekocht en dan blocken ze je account??![]()
Dat is toch juist goede buisiness voor hen, als jij veel koopt?
Whehehhehequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar blijkbaar denken ze dat ik gehacked ben ofzo
iig mag ik morgen fijn met ze gaan bellen
Zij denken "niemand faalt zoveel"quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar blijkbaar denken ze dat ik gehacked ben ofzo
iig mag ik morgen fijn met ze gaan bellen
jamaar i wantz it nowquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehhehe![]()
![]()
Wat ben je toch ook een lekker ding
kies het criminele circuit!quote:
woensdag naar de bijenkorf en die schoenen jatten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
kies het criminele circuit!
Wheheh, idd: "Neeee.... dat kán niet!!"quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zij denken "niemand faalt zoveel"
of iemand anders z'n paypal hackenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
woensdag naar de bijenkorf en die schoenen jatten?
meh ik denk dat ik voor die 250 euro de gok maar niet neem om mijn baan kwijt te raken
zelfde verhaal, voor die 250 euro maar geen baan kwijt rakenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
of iemand anders z'n paypal hacken
Je wilt falen of je wilt het nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelfde verhaal, voor die 250 euro maar geen baan kwijt raken
GTSTquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilt falen of je wilt het niet![]()
![]()
Ik faal ook, ik heb net een aflevering van goede tijden slechte tijden gekeken.
Die zit bij mij op school. En zo loopt ze ook door school.quote:
Mijn kinderen gingen vandaag uitleggen wat er dit seizoen allemaal gebeurd is, ik heb me suf gelachen. Toen heb ik verteld wat er met diezelfde mensen 10 jaar geleden is gebeurd, toen ik voor het laatst keek. Toen moesten zij lachenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
GTST
Jassen kopen
Schoenen halen
BWEHHEHEHHEHEquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn kinderen gingen vandaag uitleggen wat er dit seizoen allemaal gebeurd is, ik heb me suf gelachen. Toen heb ik verteld wat er met diezelfde mensen 10 jaar geleden is gebeurd, toen ik voor het laatst keek. Toen moesten zij lachen
Is een konad plate...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
Hi you all.
Ik wilde eventjes wat vragen, want ik had een heul toffe foto gezien van een mani maar op de ipad kan ik geen linkjes van fotos copy pasten... Geen idee waarom want eerst kon dat wel.
Dus even een linkje van mn tumblr naar die foto
http://ringsandhighheels.tumblr.com/post/11580070566
Nou en ik vond ook die stamp heel tof en ik ging zoeken, maar dat staat gelijk aan een speld in een hooiberg alsmik geen flauw idee heb. Weet toevallig een van jullie op welke plate die staat of waar die van issss?
Echt? Dan heb ik te snel door zitten bladeren!quote:
Welke richting zit zij? Met haar slechte Engelsquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zit bij mij op school. En zo loopt ze ook door school.Irritant kind.
Loqi weet dat ws wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt? Dan heb ik te snel door zitten bladeren!
Nee! Ik lieg! Toch een bundlemonster danquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Echt? Dan heb ik te snel door zitten bladeren!
Het is mbo. Vrijwel niemand op mbo kan Engels. Wat ik betreur.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Welke richting zit zij? Met haar slechte EngelsEn zogenaamd weinig Engels gehad op school, jaaaaaja
Arghhh, die kan je alleen van amazon en ebay halen toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee! Ik lieg! Toch een bundlemonster dan
Ik wil 'm. Ik wil ook die mani doen.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil als enige aflsuiting van mijn gedoe van vanavond nog ff dit zeggen:
MIJN vent staat nu wel lekker in MIJN douche en slaapt vanavond in MIJN bed!!
Zo PUH!!![]()
![]()
![]()
en ik heb d'r verwijderd
Goedzo!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
Zo PUH!!![]()
![]()
![]()
en ik heb d'r verwijderd
Toch gevonden, het is konadplate M73quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Arghhh, die kan je alleen van amazon en ebay halen toch?
[..]
Ik wil 'm. Ik wil ook die mani doen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toch gevonden, het is konadplate M73
Lol!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
Ooeheehehoe het is wel konad Stormqueen!
M73
That's the spirit!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
Zo PUH!!![]()
![]()
![]()
en ik heb d'r verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |