Nee hoor, want je laat het constant zienquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
+ dat je al zegt 'typisch iets' 'types zoals jij' zegt genoeg. Hoe bekrompen en kortzichtig.
Wat laat ik constant zien? En dan zeg je 'types zoals jij'. Yeah right.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je laat het constant zien
Ehh jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat laat ik constant zien? En dan zeg je 'types zoals jij'. Yeah right.
Zo ben je ook. En bedankt dat je het weer laat zien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ja
Jij begint iets te lullen met zo is hij
Toen was ik aan schelden, je voelde je vast aangesproken blijlbaar en daarna kruip je in je slachtofferrol om daarna weer stoer te doen
Een hoop mensen zullen dit typisch vinden en heel herkenbaar bij figuren zoals jij
Misschien is zij de kloon van emmykuhh of viswijfquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
En je kon mij zogenaamd voor mijn ban die ik voir iets anders dan forumshit kreeg, jaaaa je kent mij echt
Shit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is zij de kloon van emmykuhh of viswijf
Zou mij niks verbazenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is zij de kloon van emmykuhh of viswijf
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke sc op fok is een vergadering van mongolen
heb liever niet dat jij mijn naam uitspreekt, straks ken jij mij te goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha check al die gozers in de hol van Steven kruipen
Wat doe jij stoer jongedame? Voel je je soms niet begrepen hier op FOK!?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha check al die gozers in de hol van Steven kruipen
Ik kan je verkrachten, dan is je leven nog miserabeler.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Boehoe. Mijn leven heeft geen zin meer nu.![]()
Was ik maar zoals Steven.
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oké, wat jij wilt.
Nederlanders altijd op en top en geweldige mensen.
Marokkanen, fucking gaar volk. Moet er niks van hebben.
Zullen we haar Bukake geven?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan je verkrachten, dan is je leven nog miserabeler.
Oh wauw.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
Steven heeft trouwens meer fantopics dan jij posts hier op FOK!, mocroflavou met je je couscous anus.
DOEN!quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan je verkrachten, dan is je leven nog miserabeler.
Faal.quote:
Ik heb dan gelukkig ook niks met vrouwen die een snor hebbenquote:
Krijgt yvonne alsnog gelijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef yvonne het volgende:
Dat wordt vast een bannetje vanavond dan Steev
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |