En wat zijn jij en die mocrokip dan?? Leuke users?? Echte baggeraars?quote:
hoezo beoordeel jij ons je kent ons niet eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat zijn jij en die mocrokip dan?? Leuke users?? Echte baggeraars?
Jij mij net wel anders en het is een vraag schelequote:Op maandag 17 oktober 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoezo beoordeel jij ons je kent ons niet eens
Wat een nerd dacht iedereen toen, maar hij leidt inmiddels wel het leven van een koning, google maar eens op zijn huis en ook zijn vrouw valt wel mee gezien d'r leeftijd.quote:
Ik schat mensen ook snel in dus, hypocriet ben jij maar dat komt wel vaker voor bij types zoals jij...quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Goh, ik kan je niet anders definiėren dan een ongelofelijke kutuser. Maar zo ben ik, ik schat mensen snel in.
Jij begint gelijk te schelden en te haten en dan vind je het vreemd dat ik je een kutuser vind?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schat mensen ook snel in dus, hypocriet maar dat komt wel vaker voor bij types zoals jij...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij begint gelijk te schelden en te haten en dan vind je het vreemd dat ik je een kutuser vind?
Ik ken je nog van voordat je die ban had.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja dat was echt schelden wat ik deed
Kruip nog verder in je slachtofferrol, weer een typisch iets
Nee hoor, want je laat het constant zienquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
+ dat je al zegt 'typisch iets' 'types zoals jij' zegt genoeg. Hoe bekrompen en kortzichtig.
Wat laat ik constant zien? En dan zeg je 'types zoals jij'. Yeah right.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je laat het constant zien
Ehh jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat laat ik constant zien? En dan zeg je 'types zoals jij'. Yeah right.
Zo ben je ook. En bedankt dat je het weer laat zien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ja
Jij begint iets te lullen met zo is hij
Toen was ik aan schelden, je voelde je vast aangesproken blijlbaar en daarna kruip je in je slachtofferrol om daarna weer stoer te doen
Een hoop mensen zullen dit typisch vinden en heel herkenbaar bij figuren zoals jij
Misschien is zij de kloon van emmykuhh of viswijfquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:56 schreef stevenmac26 het volgende:
En je kon mij zogenaamd voor mijn ban die ik voir iets anders dan forumshit kreeg, jaaaa je kent mij echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |