Toch wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
Zeiken op SC.Het is niet alsof je er moet posten.
Post dan niet debielquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
SCquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:27 schreef Rezania het volgende:
Ga dan ook klagen over NB en KLB SC, niet alleen over UDOWU.quote:
Ja wanneer.iemand debiel tegen je zegt is ie meteen gefrustreerd hoor....quote:
Niet alleen het woordje debiel, ook deze post en een paar van jouw vorige.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wanneer.iemand debiel tegen je zegt is ie meteen gefrustreerd hoor....
Dat je gewoon een kut-user bent met een kliekje ahh koesie koesiw kusje hoi sufkutten kan natuurlijk niet
Oja jij kent mij, was ik vergetenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez het is stevenmac, hij is altijd zo
Echt waar? Dat is best wel klote voor hem.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Rez het is stevenmac, hij is altijd zo
Dat doe ik ook niet, de meeste UDOWU'ers ook niet. Alleen van die kutusers zoals Nectar doen dat, maar die zitten overal, niet alleen in UDOWU.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja dan ben ik dan maar gefrustreerd
Maar moet je geen usernamehartje op een blaadjewebcamfoto maken of een hilarische xd xd naamtopic?
En wat zijn jij en die mocrokip dan?? Leuke users?? Echte baggeraars?quote:
hoezo beoordeel jij ons je kent ons niet eensquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat zijn jij en die mocrokip dan?? Leuke users?? Echte baggeraars?
Jij mij net wel anders en het is een vraag schelequote:Op maandag 17 oktober 2011 01:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoezo beoordeel jij ons je kent ons niet eens
Wat een nerd dacht iedereen toen, maar hij leidt inmiddels wel het leven van een koning, google maar eens op zijn huis en ook zijn vrouw valt wel mee gezien d'r leeftijd.quote:
Ik schat mensen ook snel in dus, hypocriet ben jij maar dat komt wel vaker voor bij types zoals jij...quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Goh, ik kan je niet anders definiėren dan een ongelofelijke kutuser. Maar zo ben ik, ik schat mensen snel in.
Jij begint gelijk te schelden en te haten en dan vind je het vreemd dat ik je een kutuser vind?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik schat mensen ook snel in dus, hypocriet maar dat komt wel vaker voor bij types zoals jij...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij begint gelijk te schelden en te haten en dan vind je het vreemd dat ik je een kutuser vind?
Ik ken je nog van voordat je die ban had.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja dat was echt schelden wat ik deed
Kruip nog verder in je slachtofferrol, weer een typisch iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |