Jij chillt ondertussen reallife met de grootste SC-hoer van heel FOK! (no-overdriven-no)quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke sc op fok is een vergadering van mongolen
Terechte klacht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke sc op fok is een vergadering van mongolen
Ik chill met knetterkankerjorum???quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij chillt ondertussen reallife met de grootste SC-hoer van heel FOK! (no-overdriven-no)
Wel leuk al die hatersquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:07 schreef Splutje het volgende:
Dit topic lokt ONZ idioten hierheen. Snel slotje aub
Je bent anders aardig fascinated door die titties van drquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik chill met knetterkankerjorum???
Wat???
Noem een naam want ik kijk er nooitquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent anders aardig fascinated door die titties van dr![]()
Maar nee, ik bedoel echt de ultieme ULTIEME spamhoer als we het over het vak der SC hebben![]()
Hu..... Huuuu.... Hupquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem een naam want ik kijk er nooit
Gast daar heb ik nooit mee gechilled of gezien in het echt dus klacht verworpenquote:
Huppelmuts?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent anders aardig fascinated door die titties van dr![]()
Maar nee, ik bedoel echt de ultieme ULTIEME spamhoer als we het over het vak der SC hebben![]()
Vandaar dat ze je ging vragen om te helpen met haar laminaat leggen zeker noquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast daar heb ik nooit mee gechilled of gezien in het echt dus klacht verworpen
Je kan ook aids krijgen of lepera aan je vingers, zijn de slotjes ook niet nodigquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:10 schreef Rezania het volgende:
We kunnen ook in ONZ- en KLB-topics slowchatten als TS dat wil, krijgt ieder topic lekker snel een slotje.
Oké, bedankt voor het melden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je kan ook aids krijgen of lepera aan je vingers, zijn de slotjes ook niet nodig
Vragen kan altijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je ging vragen om te helpen met haar laminaat leggen zeker no
Laminaat ergens anders leggen zekerquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaar dat ze je ging vragen om te helpen met haar laminaat leggen zeker no
Je zou toch ook een bus regelen voor haar wat je uiteindelijk niet gedaan had?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vragen kan altijd
Maar serieus nooit elkaar irl gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |