SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:18 schreef Zweetteef het volgende:
OMG WAT SCHATTIG DAT DIT NOG KAN IN NEDERLAND
Je hond of kat staat op je shiftknop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
vooral als je je beseft dat dit een serieuze reactie isquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:24 schreef utopie het volgende:
[..]
dit is waarom ik van coban hou
ik begin haar steeds meer te waarderen
Giet er een breezertje of twee in. Komt wel goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef ikkerules het volgende:
Ik weet niet maar maar het lijkt gewoon dat ze me leuk vind
Colaatje, neuken? Nee, breezer dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef ikkerules het volgende:
ga naar bed!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef ikkerules het volgende:
ja wist je neit dat ik op fok zzat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:37 schreef ikkerules het volgende:
Wa is er toch ben je mijn moeder ofzo
nee vond je hem neit goed danquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef ikkerules het volgende:
Haha
kon je echt niks beters bedenken
leuke username broquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef ikkerules het volgende:
Haha
kon je echt niks beters bedenken
wat denk je zelf?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:44 schreef ikkerules het volgende:
Ik vraag iets voor zama hulp en ik krijg mijn moeder die zegt ga slape
ik vroeg alleen hoe ik verkering met haar kreeg want k ben bijna 100% zeker dat ze mij leuk vind
een teef dat zweet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef ikkerules het volgende:
Sorry maar wtf is zweetteef voor n naam
WTF IS JOU NAAM DAN, GA NIET HATEN OP MIJN USERNAME!!! GA NAAR BED ALS JE 13 BENT EN KOOP EEN LUIER EN GA HUILEN OM DIE BREEZER HOER!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef ikkerules het volgende:
Sorry maar wtf is zweetteef voor n naam
Rustig aan ukkie. Zweefteef is mijn teef. Even dimmen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef ikkerules het volgende:
Die van mij is ook nie super maar zweetteef ?
niet super?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef ikkerules het volgende:
Die van mij is ook nie super maar zweetteef ?
WAAR STAAT DAT DIT MENSEN MEOT HELPEN? EN MENSEN DIE SERIEUS ZIJN WORDEN WEL GEHOLPEN!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:56 schreef ikkerules het volgende:
Wtf ?
En dit moet mensen helpen
een oud wijf dat een kind niet eens wint met woorden en mensen die zeuren over mijn username
ja da helpt veel
kinderen slapen al lang rond dit tijdstip. dus ksssssttttquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:00 schreef ikkerules het volgende:
Sorry ik kan er niets aan dat jij geen nl met u "meot" en dat je bezig bent tege een kind
het is toch verschrikkelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:00 schreef ikkerules het volgende:
Sorry ik kan er niets aan dat jij geen nl met u "meot" en dat je bezig bent tege een kind
Doe morgen nog maar een topicquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:03 schreef ikkerules het volgende:
Maar gaat iemand mij nog helpe of niet
anders doe ik morge maar nog n topic
ik help je dit word niks kap er mee dat meisje wil je niet je hebt een kop als een baksteen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:03 schreef ikkerules het volgende:
Maar gaat iemand mij nog helpe of niet
anders doe ik morge maar nog n topic
Tfoeeeequote:Op maandag 17 oktober 2011 01:07 schreef ikkerules het volgende:
Aan jou vroeg k het nie jij hebt toch nog niks goeds gezegt
eerst graaf doen en nu zo beginnen
ey G komt wel goed man niet hate op die bitchesszz in dezen topik jwz' gwn hossele die chimeid dit dat vraag die ping zoals mense zegge en regel 1 afspraak ga keertje jointje doen ofzo als je dat nie doet vind je maar iets anders maar zorg wel dat je stoer overkomt dit dat meids voele die shit jwttogg G en vooral die swagg nie vergete dan komt alles goed aightt br0 success mangquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:07 schreef ikkerules het volgende:
Aan jou vroeg k het nie jij hebt toch nog niks goeds gezegt
eerst graaf doen en nu zo beginnen
Ja manquote:
KLOPTquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:24 schreef ikkerules het volgende:
Maar gaat niemand mij nog zegge wat te doen
nee zeker
k dees topic nooit moete beginne niemand helpt toch
bra ik doe toch mij best ;s nie eens respect ewa wousquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:24 schreef ikkerules het volgende:
Maar gaat niemand mij nog zegge wat te doen
nee zeker
k dees topic nooit moete beginne niemand helpt toch
chill mangquote:
Ja? Wil je dat ik deze ook een bezoekje breng? Alles voor m'n schatje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jep hij gaat jou slaan als je niet oppast
nu nog niet maar hij doet wel een serieuze sollicitatiequote:Op maandag 17 oktober 2011 01:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja? Wil je dat ik deze ook een bezoekje breng? Alles voor m'n schatje.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:32 schreef ikkerules het volgende:
Kom dan zemmel woullah je gaat terug naar haar met kapotte gezicht
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:32 schreef ikkerules het volgende:
Kom dan zemmel woullah je gaat terug naar haar met kapotte gezicht
ga slapenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:39 schreef ikkerules het volgende:
Jij wou kome kom maar dan k hou je nie tege
Gast ga eens weg met je gebrekkig wannabee OG nederlandsquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:41 schreef ikkerules het volgende:
Begin je weer
kan je weer iemand van 13 niet met woorden winnen
tez
net of je 13 bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:41 schreef ikkerules het volgende:
Begin je weer
kan je weer iemand van 13 niet met woorden winnen
tez
hahaquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:45 schreef ikkerules het volgende:
Wtf wannebee og hollands
k woon in belgië a sahbi
veel neven veel nichten veel praat veel rwina
veel gevecht
wa verwachte
morgen, 17.00 bij centraal station Leeuwarden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:49 schreef ikkerules het volgende:
Woullah zeg mij waar je woont k kom morge naar u zemmel
nu hebde veel praat maar ge kent mij nie
ik ben aardig maar zeg da in mijn gezicht en ge lag al lang op de grond
a zemmel utopie
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:49 schreef ikkerules het volgende:
Woullah zeg mij waar je woont k kom morge naar u zemmel
nu hebde veel praat maar ge kent mij nie
ik ben aardig maar zeg da in mijn gezicht en ge lag al lang op de grond
a zemmel utopie
ik sta zoals gewoonlijk achter het station. Neem alleen wel genoeg poppers voor jezelf mee, en draag alvast van te voren een pruik en een jurk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:58 schreef ikkerules het volgende:
Hoe herken k u of je draag je een bordje waar "zemmel" op staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |