Dacht ik ook wel jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch wel minstens 2 liter, David...
Hoe ist meid?quote:
Goed hoorquote:
Huhquote:
Gelukkigquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog twee halve liters... ik ga het halen!
Ik denk aan je man, ik denk echt aan je.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog twee halve liters... ik ga het halen!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef DeGROTEBaas het volgende:
Ik heb een bierBuurman die bij de grolsch werkt en een sleuter van zn garage .
Ik zit nooit zonder bier
Pm me je adres even. Dan koop ik die buren aan de andere kant uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik heb een bierBuurman die bij de grolsch werkt en een sleutel van zn garage .
Ik zit nooit zonder bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
2 onder 1 kap woningquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pm me je adres even. Dan koop ik die buren aan de andere kant uit
Hmm. Dan kom ik bij jou wonen. 2 in 1 krat woningquote:
Hoe is het met Selma dan?quote:
Ik moet wel toegeven dat ik daar dan niet nieuw kids stijl met een krat bier de schuur uit loop van GRATIS BIER !quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm. Dan kom ik bij jou wonen. 2 in 1 krat woning
Goedquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik daar dan niet nieuw kids stijl met een krat bier de schuur uit loop van GRATIS BIER !
Breng hem de volgende dag wel netjes een nieuw kratje bier .
Dat dan weer wel
Ja. En met de dochter gaat 't ook goed?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GoedMijn dochter is hier (ze is nu ff naar vriendinnen) en blijft slapen bij mij
Met jou ook alles goed?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. En met de dochter gaat 't ook goed?
Fijn fijnquote:
Welterusten welterusten.quote:
Iedere keer weer een slok bier voor de smaak dus. Damn, wat een kutlevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef 100% Tukker het volgende:
'Genante Lijven' kijkenIk blijf telkens overgeven in m'n mond...
Wat een chaotische muziekquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:15 schreef Daywalk3r het volgende:
aaah... aaaah.... Tiktitktrtrtrorkokoroo
\m/
Leip man. Neerlandsch fabricaat uit de 70's!quote:
Nee, mijn smaak muziek is snel en agressief, niet chaotischquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Leip man. Neerlandsch fabricaat uit de 70's!
En dat geschreeuw en gerag wat jij luistert is niet chaotisch?
Ok duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, mijn smaak muziek is snel en agressief, niet chaotisch
Ja, da's best veulquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok duidelijk.
Wou "even" rage patch downloaden (sorry brein ik ben stout)
995.37 MiB ... What the.
Vroeger was dat meer dan 1 spelquote:
Die drummer is ziekelijk goed inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vroeger was dat meer dan 1 spel
Maar ik vind dat dubbelbassen in dat nummer wel fucking stoer trouwens
Succes man. Werkze.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:53 schreef Redbaron het volgende:
Bah wat een tijd om op te staan
tot volgend wknd dan maar weer!
De rust die hij uitstraaltquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook een machtig goede drummer
God hebbe z'n ziel
Tsja, een prof he. Jij of ik zou wel iets anders kijken inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Succes man. Werkze.
[..]
De rust die hij uitstraaltMoge hij rusten in vrede
Ja goeie drummert!quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, een prof he. Jij of ik zou wel iets anders kijken inderdaad
Z'n vervanger is ook niet slecht, maar The Rev wás A7X
Hoeist?quote:
quote:
quote:[David] [ You need a tear to enjoy a smile ] zegt:
Markoooooooooooooooo
Marko zegt:
heuu
[David] [ You need a tear to enjoy a smile ] zegt:
alles goed?
Marko zegt:
jewa
Oh kiek.quote:
Ja. David is te lui om het door te geven.quote:
Ja godver, ik ben geen postduif.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. David is te lui om het door te geven.
Dat dit kanquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. David is te lui om het door te geven.
Nee een gans.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja godver, ik ben geen postduif.
Hij wel, ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
@David: garpjuhhh
@Marko:
@Jeff: trusten
Selma, wat ben je ook een schatquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
@David: garpjuhhh
@Marko:
@Jeff: trusten
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kusje voor Selma, ik ga ook slapen.
kom maar hier met je billetjesquote:
quote:Glynor Plet staat in de belangstelling van West Ham United en FC Augsburg. De Heraclied werd volgens Stadtzeitung Augsburg afgelopen zaterdag in het thuisduel met FC Groningen scherp in de gaten houden door scouts van beide clubs. Heracles Almelo wil het contract van Plet graag verlengen maar staat niet onwelwillend tegen een transfersom van rond de 4 miljoen euro.
een week is toch niet zo lang? als ze maar een keer per week boeken uitwisselen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, trage donders hier in de bieb van Zeeuws-VlaanderenIk had vorige week maandag twee boeken gereserveerd, boek 1 moest uit Terneuzen komen, boek 2 uit Goes. Krijg ik pas net bericht dat boek 1 voor me klaar staat... EEN WEEK!!!
Hoelang mag je de boeken lenen dan? als het twee weken is en hij had hem al een week vind ik dit niet zo heel raar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jesis, trage donders hier in de bieb van Zeeuws-VlaanderenIk had vorige week maandag twee boeken gereserveerd, boek 1 moest uit Terneuzen komen, boek 2 uit Goes. Krijg ik pas net bericht dat boek 1 voor me klaar staat... EEN WEEK!!!
Je mag 3 weken lenen, en nee ik had nog geen boek kunnen ophalenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoelang mag je de boeken lenen dan? als het twee weken is en hij had hem al een week vind ik dit niet zo heel raar.
is de turk aangereden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wacht al anderhalf uur op mn eten
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je de l en de e weg haalt wel
Vretschuurquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je de l en de e weg haalt wel
Jij welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vakantie? keihard bikkelen voor de tentamens bedoel je
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
zometeen maar eens m'n diploma en alle certificaten gaan kopiëren photoshoppen
nee, gewoon kopiëren en dan op het werk laten waarmerken.quote:
Fan is een groot woord, maar vroeger vond ik het best vermakelijk. Met de nadruk op vroeger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:13 schreef ReMcOrE het volgende:
hier nog meer fans van de Ernest P. Worrell films?![]()
Bohhhhhhhhhquote:
Geen bier drinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:27 schreef haakon het volgende:
Godver ik krijg me hier een portie honger
Bijna vrij, dan naar huis knall'n, eten, gitaar oefenen, film kijkn.
Wat'n planning weer
Dat bier gaat DIEP \m/quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:37 schreef haakon het volgende:
[..]
Er staat toch 'film kijkn'.
Sjonge jonge marko
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:37 schreef haakon het volgende:
[..]
Er staat toch 'film kijkn'.
Sjonge jonge marko
Je dient mij aan te spreken met Grote Baas. Verder hebben we hier geen regels...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Niet echt niet maar wat actiever gaan posten
Waarom blijf je dat bij elke newb proberen, ukkie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je dient mij aan te spreken met Grote Baas. Verder hebben we hier geen regels...
Ahá. Nou, welkom dan maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Niet echt niet maar wat actiever gaan posten
Zijn er ook newb's geweest die dat ook werkelijk deden ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je dient mij aan te spreken met Grote Baas. Verder hebben we hier geen regels...
Nijverdalquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef haakon het volgende:
[..]
Ahá. Nou, welkom dan maar
Waar kom je vandaan?
Hij is zelf newb hier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Zijn er ook newb's geweest die dat ook werkelijk deden ?
Je weet het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat bij elke newb proberen, ukkie?
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Zijn er ook newb's geweest die dat ook werkelijk deden ?
Gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vlakbij Dagloper, norich en ik dus.
"Vlakbij... ik" klopt niet he, pikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vlakbij Dagloper, norich en ik dus.
Opsomming, slet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Vlakbij... ik" klopt niet he, pik
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Vlakbij... ik" klopt niet he, pik
hij speelt op z'n 'oude' plek?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Theo met afstand de beste man op 't veld
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij speelt op z'n 'oude' plek?
tjah, dan is hij goedquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand zin om morgenavond mee te gaan schaatsen in Enschede?
Ligt eraan in hoeverre Marko valtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:51 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Word er dan weer zo'n ultiem schaatsfilmpje gepost ?
What what what?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waterschade hebben is nooit grappig
Dat is vrij zuur dude. Hopelijk makkelijk en goedkoop te fixxen. Leiding ligt gewoon open en bloot?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er is een leiding geknapt toen ik sliep, ik hoorde het borrelen en ik keek naar buiten als het onweerde![]()
Maar niet dus, en toen kwamen er waterdruppels uit de lamp. (ik slaap onder de CV) dus ik dacht oh oh
Snel stroom eraf.
Het behang is wel nat geworden, maar trekt nu mooi weg. En het plafond ziet er niet mooi uit. Maar ff kijken hoe het met de verzekering zit
Er is nu een monteur bezig..dus ff afwachten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is vrij zuur dude. Hopelijk makkelijk en goedkoop te fixxen. Leiding ligt gewoon open en bloot?
Duimen dan maar. Als ik lange tijd van huis ben geweest sla ik altijd een kruisje als ik de voordeur weer open. Het zal je maar gebeuren...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Er is nu een monteur bezig..dus ff afwachten.
heb je ook constant druk op zo'n vulslang?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De vulslang is geknapt, hoe en wat geen idee. maar de verzekering vergoed niksgelukkig is er bijna tot geen schade... gelukkig
Nope. er is waarschijnlijk iets verkeerds gegaan met het bijvullen gister.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:36 schreef rulerofdeath het volgende:
En is dat een gewapende slang? Zo'n stevige?
Dat lijkt me dan ook vrij logisch, persoonlijke fout enzquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De vulslang is geknapt, hoe en wat geen idee. maar de verzekering vergoed niks
Jepjep. hoe het precies zit met de verzekering geen idee. dat regelt mn ma allemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh!
[..]
Dat lijkt me dan ook vrij logisch, persoonlijke fout enz.
Geniaal uitgewerktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef haakon het volgende:
Filmpje over online shoppen:
So true, helaas
Hier ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wait wut, was dat onweer? Het hele huis trilde
ik heb bergen zinquote:
quote:
Hier wa.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef norich het volgende:
oh volgens buienradar komt het slechte weer zo hierover
dan zal het voort wel in Goor aankomenquote:
Reclamebanners die naar beneden uitklappenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut reclame trouwens in de banner.
Die snap ik niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zal het voort wel in Goor aankomen
iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Reclamebanners die naar beneden uitklappen
die banner?
of zit jij niet in nijverdal?quote:
Mobile browserquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een kut reclame trouwens in de banner.
ik ben thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:37 schreef haakon het volgende:
TEEEEERING wat gietn!
En ik ben op de fietsDat kleine stukje man ;-).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:37 schreef haakon het volgende:
TEEEEERING wat gietn!
En ik ben op de fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
donders, gewoon een hoerenprogrammaquote:Vanaf november komt RTL 5 met New Chicks: Brabantse Nachten op de Antillen. Vijf vrijgezelle Brabantse meisjes gaan voor een amoureus avontuur naar Curacao, Nikkie Plessen presenteert de serie. RTL 5 maakt vandaag de identiteit van de vijf nieuwe reality-figuren bekend.
Het gaat om het sympathieke feestbeest Britt (21), de praatgrage Tamara (20), de onzekere maar goedlachse Sharon (23), de gevoelige Jessica (23) en het modepopje Kirsten (20). RTL meldt: “Allemaal hebben ze hun eigen slaapkamer met tweepersoonsbed. Terwijl de dames zich nestelen in een super-de-luxe villa op het exotische Curaçao, staan iedere week vier jongens te popelen om de Brabantse schonen te ontmoeten.
Na aankomst van de mannen kan het aftasten beginnen. Natuurlijk gaan alle remmen los en maken zij het Antilliaanse nachtleven onveilig tot in de kleine uurtjes. Het is uiteindelijk aan de meiden met welke jongen zij hun slaapkamer delen. Als een chick drie keer alleen slaapt, moet zij het vakantiehuis verlaten en staat er een nieuwe Brabantse schone op de mat.”
Iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
New Chicks
[..]
donders, gewoon een hoerenprogramma
Nou en?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef rulerofdeath het volgende:
New Chicks
[..]
donders, gewoon een hoerenprogramma
Echwaquote:
Tuuuuulk! Beetje gitaar pingeln, beetje series kijkn, beetje in de slaapzak zittnquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Nou en?
Ik weet nu al dat ik me ga irriteren aan die typetjes.
Dat ik ze na de 2e aflevering dood wens etc
Marko de milf-hunterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
mn moeder had kaarten gewonnen voor een soort van musical. Met een hapje en een drankje in de pauze en erna. Allemaal volwassenen. Ik was de enige die jong was. Zitten zuipen daar whehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |