Dacht ik ook wel jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Toch wel minstens 2 liter, David...
Hoe ist meid?quote:
Goed hoorquote:
Huhquote:
Gelukkigquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog twee halve liters... ik ga het halen!
Ik denk aan je man, ik denk echt aan je.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog twee halve liters... ik ga het halen!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef DeGROTEBaas het volgende:
Ik heb een bierBuurman die bij de grolsch werkt en een sleuter van zn garage .
Ik zit nooit zonder bier
Pm me je adres even. Dan koop ik die buren aan de andere kant uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik heb een bierBuurman die bij de grolsch werkt en een sleutel van zn garage .
Ik zit nooit zonder bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
2 onder 1 kap woningquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Pm me je adres even. Dan koop ik die buren aan de andere kant uit
Hmm. Dan kom ik bij jou wonen. 2 in 1 krat woningquote:
Hoe is het met Selma dan?quote:
Ik moet wel toegeven dat ik daar dan niet nieuw kids stijl met een krat bier de schuur uit loop van GRATIS BIER !quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm. Dan kom ik bij jou wonen. 2 in 1 krat woning
Goedquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik daar dan niet nieuw kids stijl met een krat bier de schuur uit loop van GRATIS BIER !
Breng hem de volgende dag wel netjes een nieuw kratje bier .
Dat dan weer wel
Ja. En met de dochter gaat 't ook goed?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
GoedMijn dochter is hier (ze is nu ff naar vriendinnen) en blijft slapen bij mij
Met jou ook alles goed?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. En met de dochter gaat 't ook goed?
Fijn fijnquote:
Welterusten welterusten.quote:
Iedere keer weer een slok bier voor de smaak dus. Damn, wat een kutlevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef 100% Tukker het volgende:
'Genante Lijven' kijkenIk blijf telkens overgeven in m'n mond...
Wat een chaotische muziekquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:15 schreef Daywalk3r het volgende:
aaah... aaaah.... Tiktitktrtrtrorkokoroo
\m/
Leip man. Neerlandsch fabricaat uit de 70's!quote:
Nee, mijn smaak muziek is snel en agressief, niet chaotischquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Leip man. Neerlandsch fabricaat uit de 70's!
En dat geschreeuw en gerag wat jij luistert is niet chaotisch?
Ok duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, mijn smaak muziek is snel en agressief, niet chaotisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |