Dit dusquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
De manier waarop hij Munsterman heeft zitten verdedigen is ook vrij ongeloofwaardig te noemen.
dat was Peter Bosz geloof ik en Feijenoord had toen totaal geen budget dus ben je genoodzaakt om te shoppen in de bak met afgekeurde voetballersquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:11 schreef Pascalus het volgende:
Of hoe hij Beenhakker verdedigt terwijl hij verantwoordelijk was voor al die kutaankopen bij Feyenoord.
Babovic is gewoon erg goed, dus jij hebt er geen kijk op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:11 schreef Pascalus het volgende:
Of hoe hij Beenhakker verdedigt terwijl hij verantwoordelijk was voor al die kutaankopen bij Feyenoord.
Babogodquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Babovic is gewoon erg goed, dus jij hebt er geen kijk op.
SmolovGod.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Babogodsalaris betaald door z'n vader
Ik had het natuurlijk over Lumb, Ingjatovic en dat soort figuren.
Beenhakker en Been zijn de enigen die dat Legioen rustig kunnen houden, die zijn populair bij de achterban.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:11 schreef Pascalus het volgende:
Dat maakt ze nog niet tot goed personeel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beenhakker en Been zijn de enigen die dat Legioen rustig kunnen houden, die zijn populair bij de achterban.
Haha ja triest inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of dat hij Jordania altijd afmaakte en ineens geen kwaad woord meer over hem wilde zeggen na een meet-and-greet in zijn skybox.
Die spreken hun taal, "die kleine met die dikke kont dit, die lange met die knappe zus dat".quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beenhakker en Been zijn de enigen die dat Legioen rustig kunnen houden, die zijn populair bij de achterban.
Weet je dat zeker of is het een aanname? Ik weet namelijk zeker van niet. Ik was erbij dat ene jonge Mario Been in De Kuip op het vak (S) kwam en gelijk de grote wafel opzette en even vertelde hoe e.e.a daar.moest gaan. Nou... hem werd duidelijk gemaakt dat het iets anders ging dan hij dacht. Daarna was hij een tijdje niet meer op het vak te zien na die "ervaring."quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:22 schreef DrDentz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |