Ja maar ik wil alleen paardjes kan dat ook met dierenarts? Lijkt me leuk zieke paardjes beter makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef robber57 het volgende:
Als in dierenarts?, rijinstructrice?, wereldkampioen dressuur?
Oh nee? Vraag het Albert Zoer eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:52 schreef alors het volgende:
Die mbo opleidingen zijn gewoon opleidingen tot zwaar onderbetaalde poepschepper. In de paarden valt nauwelijks een droge boterham te verdienen.
Lees. Ik zeg nauwelijks. Je hebt de top, ruiters, amazones en een paar grote fokkers en handelaren die er goud geld mee verdienen en de rest van de paardenhouders heeft echt geen geld om mensen in dienst te nemen als er genoeg gratis paardenmeisjes zijn. En om zoiets zelf te op te zetten redt je niet zonder sponsoren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Oh nee? Vraag het Albert Zoer eens
Je kan ook indiaan worden.quote:
WTF bestaat dat echt diermanagement?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
http://www.vanhall-larens(...)/Diermanagement.aspx
Je kunt het zo gek niet verzinnen. Nog verbonden aan de WUR ook, dus zal nog wel degelijk zijn ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |